AnonymBruker Skrevet 7. juni #161 Skrevet 7. juni Hater at folk sier om nyfødte; Prinsen/prinsessen ville ut å hilse på verden 🤡 Kan godt droppe prins/prinsesse, eller dropp gjerne hele «ut å hilse på verden» 🫥 Anonymkode: 3cbef...efc 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #163 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hater at folk sier om nyfødte; Prinsen/prinsessen ville ut å hilse på verden 🤡 Kan godt droppe prins/prinsesse, eller dropp gjerne hele «ut å hilse på verden» 🫥 Anonymkode: 3cbef...efc Hahaha, jeg ser for meg at ungen kommer ut for å hilse og deretter kryper tilbake dit den kom fra. Anonymkode: 2d597...8be
AnonymBruker Skrevet 8. juni #166 Skrevet 8. juni Boetica skrev (14 timer siden): Å «ta en fot i bakken». hva betyr det? Anonymkode: d8d07...76f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #167 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 17.05): Det er bundadspolitiet som har gitt seg selv autoriteten til å bestemme hvordan andre skal kle seg. Anonymkode: 53d05...272 Nei,husfliden og andre som jobber med bunader er ikke de som står bak "bunadspolitiet". Det er folk som forandrer bunader og bruker feil tilbehør til som ikke står trygt i seg selv og som har behov for å være krenka fordi det finns regler. Anonymkode: c97d6...c0f 1
Boetica Skrevet 17. juni #168 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2025 den 13.51): hva betyr det? Anonymkode: d8d07...76f Å «summe seg», gjøre opp status, tenke seg om. 1
Boetica Skrevet 17. juni #169 Skrevet 17. juni At alt har blitt en «reise». Er man gravid er det en reise. Slanker man seg er det en reise. Osv. Alle prosesser man går gjennom i livet trenger ikke å omtales som en reise, uttrykket er oppbrukt. 1
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #170 Skrevet 17. juni At noen hadde «englevakt» når de overlevde en ulykke eller lignende. Blir jo bare kjipt ovenfor de døde. Der gadd ikke englene trå til liksom. 2
senior Skrevet 23. juni #171 Skrevet 23. juni Og nå så jeg det i avisen igjen: Mye bil for pengene . . .
AnonymBruker Skrevet 23. juni #172 Skrevet 23. juni Livets første bursdag, når noen fyller ett år. Livets første meg her og livets første meg der! Anonymkode: ad8eb...c97 2
MegJa Skrevet 23. juni #173 Skrevet 23. juni Å ta bladet fra munnen. ( Gjerne brukt om kjendiser eller andre folk som "endelig" snakker ut om noe ).
MyCupOfTea Skrevet 24. juni #174 Skrevet 24. juni Nakensjokk! Er nakenhet virkelig fortsatt sjokkerende? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå