AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:50 #101 Del Skrevet søndag kl 17:50 Den som ler sist ler best Er du vrang så er jeg vrang Kua har selv vært kalv Det nytter ikke å sparke liv i en død hest Alt går i grisen Anonymkode: 9b2d9...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 18:40 #102 Del Skrevet søndag kl 18:40 Motelvibes skrev (14 timer siden): Gleder oss på (heter TIL, ikke på) Å bruke ordet «utrolig» til alt som skal beskrives. Brukes ofte når de mangler et rikt ordforråd… Nja for å være litt vanskelig så heter det nok gleder oss på dine vegne … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet søndag kl 19:18 #103 Del Skrevet søndag kl 19:18 JojoMoyes skrev (36 minutter siden): Nja for å være litt vanskelig så heter det nok gleder oss på dine vegne … Hvis noen gleder seg til en god middag, la oss si taco, så sier enkelte: Gleder oss på taco i kveld. Det blir jo helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 19:21 #104 Del Skrevet søndag kl 19:21 Motelvibes skrev (2 minutter siden): Hvis noen gleder seg til en god middag, la oss si taco, så sier enkelte: Gleder oss på taco i kveld. Det blir jo helt feil. Ja det er jeg helt enig i , det heter å glede seg til mat . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopcornReka Skrevet søndag kl 19:53 #105 Del Skrevet søndag kl 19:53 Snickers og twist 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet mandag kl 10:19 #106 Del Skrevet mandag kl 10:19 Lur Venn skrev (17 timer siden): Fiffi er da litt søtt Fiffi er svensk. Jeg setter min stemme på «tissekone» som er dansk 🤓 Danemark douze points 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet mandag kl 10:22 #107 Del Skrevet mandag kl 10:22 Altså: nå har omtrent alt av ordspråk vært trukket frem som hatsobjekt her. Mener dere at man ikke skal bruke ordspråk i det hele tatt? Hvis ikke: hvilke ordspråk kan man bruke uten å vekke brekningsfornemmelser? 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:33 #108 Del Skrevet mandag kl 12:33 "Pust med magen". Altså, man kan ikke puste med magen. Man puster med lungene. Magen fordøyer maten man spiser. "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær". Ikke sant. Prøv å bo i Lakselv, for eksempel. DER skal jeg love deg at finnes så dårlig vær at ingen klær tar det. "Det viktigste er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det". Jepp, veldig koselig å si det til en person som nettopp har mistet sitt ufødte barn. Bare "ta det" bra, så blir alt så koselig atte. Det må være lov å sørge, man trenger ikke å fortrenge alt det vonde og hoppe og hoie hele jævla dagen. "Vi vet hvor vi bor". Ja. Det gjør vi. Vi bor i et frysehelvete med høye priser og lite sosiale folk. Det betyr ikke at man skal smile fra morgen til kveld eller godta at flyselskapene slipper unna med å ikke tilby passasjerene overnattingsplass når flyet for n-te gang ikke går. Anonymkode: c1d58...e11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:37 #109 Del Skrevet mandag kl 15:37 AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 21.12): Nei, tenkte å overlate det til deg. Anonymkode: f2532...1c1 Intet menneske har skrevet teksten du siterte. Anonymkode: f0b74...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:45 #110 Del Skrevet mandag kl 15:45 I det siste har det blitt veldig populært å kalle ungen sin for «arvingen» 🤮, selv når det er ganske innlysende at den ungen kommer ikke til å arve spesielt my Anonymkode: d73cf...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet mandag kl 22:06 Forfatter #111 Del Skrevet mandag kl 22:06 Boetica skrev (11 timer siden): Fiffi er svensk. Jeg setter min stemme på «tissekone» som er dansk 🤓 Danemark douze points Vi burde vel lage en tråd der vi opplyser om hva der heter på forskjellige språk... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #112 Del Skrevet mandag kl 22:17 AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 9.00): "Dette" Altså fra annenhver overskrift i våre patetiske nettavis. Sakset i dag: - Kraftig advarsel mot dette - Dette ble fatalt - Gjør dette hver dag så lever du 10 år lenger - Dette skulle han aldri gjort - Slår alarm mot dette - Ser du dette i doskåla må du ringe legen straks - Dette kan være et stort feilgrep Anonymkode: 6cc3c...97f Men også "så", ofte i kombinasjon med "dette". "Hun skulle bare ta bussen. Så skjedde dette" Og ellers alle alternative måter å si gratulerer med dagen på Facebook. "Gratulerer på deg", " gratulerer med dag", "det gledes", "har den ære"... Anonymkode: 3c91e...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 18 timer siden #113 Del Skrevet 18 timer siden (endret) - rødt i glasset - at noen "bor hjemme" til de er 25/30 etc. Man bor vel alltid hjemme? Det er vel definisjonen på et hjem? At det er der du bor? - verre er det med (unge) voksne som sier de skal hjem til jul når de egentlig bare skal besøke foreldrene - Jeg legger meg flat - It-jentene, it-plagget, it-maten etc. Jeg leser det ALTID som IT(informasjonsteknologi)-jentene/plagget/maten 🙄 - når damer omtales som jenter og menn omtales som gutter, for eksempel i sportssammenheng - smaken er som baken Endret 18 timer siden av Fru_K Kommafeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #114 Del Skrevet 18 timer siden Fru_K skrev (1 minutt siden): - verre er det med (unge) voksne som sier de skal hjem til jul, når de skal besøke foreldre Min opplevelse er motsatt. Jeg er 25 og sier konsekvent at "jeg skal besøke foreldrene mine i julen", mens alle 50 – 60-åringene i min slekt spør meg om det er godt å være "hjemme"? Anonymkode: f0b74...ab9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #115 Del Skrevet 16 timer siden Fru_K skrev (2 timer siden): - rødt i glasset - at noen "bor hjemme" til de er 25/30 etc. Man bor vel alltid hjemme? Det er vel definisjonen på et hjem? At det er der du bor? - verre er det med (unge) voksne som sier de skal hjem til jul når de egentlig bare skal besøke foreldrene - Jeg legger meg flat - It-jentene, it-plagget, it-maten etc. Jeg leser det ALTID som IT(informasjonsteknologi)-jentene/plagget/maten 🙄 - når damer omtales som jenter og menn omtales som gutter, for eksempel i sportssammenheng - smaken er som baken Og jeg leser det som klovnen fra Stephen King-bøkene 🤣 Anonymkode: c1d58...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #116 Del Skrevet 15 timer siden Alle former for: siden du reagerer sånn, traff jeg vel en nerve. Lol Anonymkode: c1207...b7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #117 Del Skrevet 15 timer siden Koz og klemz Og nyyyyt Grøss! Anonymkode: a2e22...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #118 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Koz og klemz Og nyyyyt Grøss! Anonymkode: a2e22...57e Kom på en til når jeg så dette, "Kose på" Anonymkode: 75fce...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #119 Del Skrevet 15 timer siden Ta vare. Anonymkode: 1aa6b...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet 7 timer siden #120 Del Skrevet 7 timer siden Jeg kan ikke Å synge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå