Boetica Skrevet fredag kl 20:00 #21 Del Skrevet fredag kl 20:00 Lur Venn skrev (9 minutter siden): Ja fordi de er så tynnslitte, liker sånne som er litt finurlige og nye Men de sier jo mye med få ord. Så slipper man å utbrodere for å få frem poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet fredag kl 20:23 #22 Del Skrevet fredag kl 20:23 Det lager seg jo selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet fredag kl 23:02 Forfatter #23 Del Skrevet fredag kl 23:02 Boetica skrev (3 timer siden): Men de sier jo mye med få ord. Så slipper man å utbrodere for å få frem poenget. Men ofte er det hult og uten egentlig innhold 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 00:07 #24 Del Skrevet lørdag kl 00:07 Vi følger nøye med 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:34 #25 Del Skrevet lørdag kl 07:34 Ut på tur,aldri sur. 😬 Anonymkode: fd865...52f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:35 #26 Del Skrevet lørdag kl 07:35 Den biten der. Anonymkode: 420a1...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet lørdag kl 07:43 #27 Del Skrevet lørdag kl 07:43 "Det er ikke en menneskerett å..." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:47 #28 Del Skrevet lørdag kl 07:47 fugl fønix skrev (På 16.2.2025 den 21.39): - jeg aner ugler i mosen - aldri så galt at det ikke er godt for noe - å ha noen på gress - alder er bare ett tall - å sitte på gjerdet - hva skjer'a bagera - det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det - easy peasy / lett som en plett ... er utrykk som er veldig utbrukt og tynnslitt .. Mange av dem du nevner, er idiomer. Da ligger det i sakens natur at de brukes ofte. Anonymkode: 0573e...2ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:48 #29 Del Skrevet lørdag kl 07:48 At noe er "magisk". Nei, du mener "bra" eller "fint". Anonymkode: 0573e...2ca 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet lørdag kl 07:51 #30 Del Skrevet lørdag kl 07:51 «En som hadde tatt for mye Möllers tran» «Det er meg i et nøtteskall!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet lørdag kl 07:57 #31 Del Skrevet lørdag kl 07:57 fugl fønix skrev (På 16.2.2025 den 21.25): - å klaske fisken på løken Hva i all verden betyr det? Har aldri hørt det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet lørdag kl 07:57 #32 Del Skrevet lørdag kl 07:57 "Det har vært en reise" "Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg sikkert, som Pippi sa." Nei! Det har Pippi aldri sagt. "Kidsa". Alle som liksom leter etter norske ord og ender med å bruke et engelsk. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet lørdag kl 07:58 #33 Del Skrevet lørdag kl 07:58 linsejesus skrev (Akkurat nå): Hva i all verden betyr det? Har aldri hørt det. Ja, det lurt jeg også på. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:00 #34 Del Skrevet lørdag kl 08:00 "Dette" Altså fra annenhver overskrift i våre patetiske nettavis. Sakset i dag: - Kraftig advarsel mot dette - Dette ble fatalt - Gjør dette hver dag så lever du 10 år lenger - Dette skulle han aldri gjort - Slår alarm mot dette - Ser du dette i doskåla må du ringe legen straks - Dette kan være et stort feilgrep Anonymkode: 6cc3c...97f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:04 #35 Del Skrevet lørdag kl 08:04 Boetica skrev (12 timer siden): Misforstå meg rett. Jeg hater dette over alle uttrykk, jeg får helt hjernesmelting når jeg hører det, senest fra en lege på sykehuset. Jeg sier ikke noe, men i mitt indre tenker jeg "så du babler så uforståelig at det ER grunn til å misforstå deg, på flere måter altså, ene mer rett enn de andre, men likefullt misforståelser" Anonymkode: 75fce...69e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 08:36 #36 Del Skrevet lørdag kl 08:36 linsejesus skrev (38 minutter siden): Hva i all verden betyr det? Har aldri hørt det. Hehe, å ta seg godt til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet lørdag kl 08:44 #37 Del Skrevet lørdag kl 08:44 Lur Venn skrev (På 20.2.2025 den 23.19): Men viste du at ugler i mosen egentlig er ulver i mosen Eller ulver i myra som det blir på Norsk. Dette er opprinnelig et dansk ordtak *Visste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet lørdag kl 08:46 #38 Del Skrevet lørdag kl 08:46 (endret) Alt skjer for en grunn. Du kan bli hva du vil bare du jobber for det. Smil til verden og verden smiler til deg. Endret lørdag kl 19:56 av Blåttvann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:50 #39 Del Skrevet lørdag kl 08:50 "Ta vare" 😆 Anonymkode: cf21b...08b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:51 #40 Del Skrevet lørdag kl 08:51 "Det er noe med det" - og de som bruker det sier det gjerne hver fjerde setning. Så irriterende! "Det er ingen menneske rett å..." Alt har en mening Misforstå meg rett Anonymkode: 44589...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå