Liten og søt Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Dessverre har jeg nok mistet spiren i magen min.....(6+2 uker) Jeg har noen spørsmål om dette, Jeg har hatt mens lingnende blødninger siden søndag, hvor lenge blør man når man har en sa? Må man vente til neste mens før man prøve å bli gravid igjen? og når vil neste mens komme, kommer den 28 dager etter denne blødningen? Har vært i kontakt med legen min men ikke vært inne til undersøkelse, når bør jeg gjøre det? etter jeg er ferdig med å blø eller før? Håper noen her kan svare..... det hadde hjelpt meg masse Hilsen liten og søt
Looby Loo Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Huff, dette var trist lesing Har ingen råd og komme med desverre, men ville bare gi deg en god klem Du bør nok få deg en legetime så fort som mulig for en undersøkelse.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Ikke for å gi deg falske forhåpninger men om du ikke er blitt sjekket av en lege så er det vel ikke 100% sikkert at du har mistet selv om du blør? Mange blør jo når de er gravide uten at spiren tar skade av det. Mistet selv (5+3) 30 januar. Blødde egentlig mindre enn en vanlig mens. 3 dager + 2 extra dager med mer brunaktig slim. Det er nå 37 dager siden og jeg har enda ikke fått mensen Har vanligvis en syklus mellom 30-33 dager , og tidligere etter SA har mensen altid kommet "i rute". testet meg senest i går for graviditet men den var selvfølgelig negativ. Jeg synes du skal komme deg til lege og forlange UL. Siden du er 6+3 burde man kunne se enten hjertelyd eller tom livmor. lykke til
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Det er fullt mulig å bare prøve igjen med en gang. Alikevel anbefales de fleste å vente til neste mens kommer, slik at de har en indikasjon på hvor langt de er på vei. Det varierer fra person til person hvor lang tid det tar før hormonene er ute av kroppen, og neste syklus kommer ordentlig igang. Lykke til med nytt forsøk. SA er mye vanligere enn du tror!
iss Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Først vil jeg gi deg en Jeg mistet selv spiren min på trolig lørdag, da jeg startet å blø. Hadde spottet noe brunt i noen dager før. Jeg var på innvendig ultralyd på mandag men der var det ingen tegn til graviditet. Først må du til lege og undersøke om du virkelig HAR mistet. Er veldig vanlig med blødninger i startet visstnok. Og du må undersøke om "alt" er borte. Selv blødde jeg lørdag og søndag. Stoppet så å blø, men i går startet jeg litt igjen. Legen fortalte meg at det kan komme noen blødninger nå i etterkant fordi kroppen rydder opp. Legen min sa at blødningen trolig var en del av syklusen, og at det vil gå normal sykluslengde før neste mens. Men dette vet man selvfølgelig ikke. Hun sa også at siden alt var ute, er det ingenting som forhindrer en å prøve på nytt med en gang! Selv trøster jeg meg med at det var tidlig, og var enda ikke et foster.. Trolig var det ikke levedyktig. Den største trøsten er at vi har klart å bli gravide!!! Så nå satser vi på et 2007 barn...
Lovebird Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Dette var kjempetrist Jeg ville kontaktet lege med en gang. Jeg har ikke hatt en SA, så jeg vet ikke hvor lenge en blør. Da jeg hadde MA blødde jeg i noen dager. Jeg fikk neste mens til vanlig tid. Har lest litt forskjellig om hva leger anbefaler. Noen sier du kan bli gravid med en gang, men noen anbefaler at du venter en mnd.
Freyja Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Har ingen råd eller tips eller noe. Vil bare gi en god
Glossy Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 (endret) huff så lei å lese... Endret 8. mars 2006 av Glossy
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Jeg har mistet i SA to ganger i uke 6 og 5. Jeg hade deretter et vellykket svangerskap og fikk en datter! Mine sykluser ble ikke forsinket, men det tok ca. 3 mnd før jeg ble gravid igjen, tross prøving. Min første SA var veldig vond, både fysisk og psykisk og jeg blødde vel en uke. Min mens er vanligvis 3 dager. Jeg var hos gynekolog etterpå. Den andre var mer som en mens, både i styrke og lengde og jeg fikk ingen oppfølging - pga avvisende lege. Jeg ønsker deg lykke til!
Cecca Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Huff.. Så trist! Da jeg mistet for 4 uker siden sa legen min at vi kunne prøve igjen med en gang. Varierer veldig hva de sier. Ønsker deg lykke til
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Uff så trist! Håper det klaffer snart igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå