Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært venninne med ei i 10 år. Jeg hadde samboer da vi ble venninner og jeg har fått 3 barn. Hun har ikke barn og har hatt 3 forhold. Når hun ikke er i forhold så snakkes vi på sms hver dag. Jeg er ofte opptatt med ett hektisk familieliv, men svarer henne bestandig. Men når hun treffer en ny så blir det veldig stille fra henne. Svarer ikke bestandig på meldinger fra meg. Men så blir det slutt og da kommer det meldinger hver dag og mange meldinger. Og da gjør jeg som jeg gjør og svarer på de som vanlig. 

Skal jeg ta opp med henne at det er litt rart at vi ikke har kontakt når hun dater noen? 

Anonymkode: 4e4e0...da6

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mer kontakt når hun er i to?

Anonymkode: 5c639...283

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart å ha mindre kapasitet til sosialisering med venner når man er i et ferskt forhold, enn når man er singel. 

Dersom det er null kontakt er det jo pussig, men det er vel ikke helt det du beskriver. 

Anonymkode: bdf08...b9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal jeg ta opp med henne at det er litt rart at vi ikke har kontakt når hun dater noen? 

Hun går fra den ene til den andre og er konstant nyforelska. Du er ikke prioritert.

Anonymkode: a0aa4...606

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hun går fra den ene til den andre og er konstant nyforelska. Du er ikke prioritert.

Anonymkode: a0aa4...606

Men jeg skal prioritere henne når hun ikke er forelsket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...