AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Var i et fire år langt forhold der han var utro det tredje året, og han ønsket å være med damen han var utro med. Jeg ble gravid mens han var utro (før jeg oppdaget utroskapen) og da jeg fortalte at jeg var gravid, fortalte han at han hadde møtt en annen og ikke ønsket dette barnet med meg. Han tvang meg til å ta abort og det ble slutt, men han kom luskende tilbake etter noen måneder og lovte gull og grønne skoger og jeg tok han tilbake, helt til han gjorde det slutt fordi jeg sa nei da han fridde. Så var jeg i et to år langt forhold som resulterte i ett barn, og der var ikke partner utro. Det ble slutt fordi han valgte kompiser og partydop/ alkohol foran meg&oss. Det siste forholdet varte nesten fjorten år, der han var utro det tolvte året, og han hadde ikke følelser for damen han var utro med, fordi det skjedde i fylla og hun var tilgjengelig-sa han. Han ønsket å fortsette forholdet mellom meg og angret seg for det han hadde gjort. Han kjøpte ring og fridde (jeg sa nei) og kjøpte også nytt hus til oss som en overraskelse for å glede meg, men alle følelsene forsvant fra min side og jeg gjorde det slutt, selv om jeg hadde det helt jævlig. Har begynt å lure på om jeg velger feil menn, eller om jeg er for tolerant og ettergivende siden menn er utro mot meg? Anonymkode: c5334...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå