AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er utmattet og går til en akupunktør for behandling, og han snakker på innpust og utpust om hårmineralanalyse, og hvor lurt det er å ta en slik test for å finne ut hva man mangler i kroppen. Jeg har fortalt han at jeg ganske nylig sjekket vitaminer og mineraler hos fastlegen, som viste at jeg lå jevnt innenfor grensen og jeg tar også ulike vitaminer og kosttillskudd, i tillegg til at jeg prøver å spise variert og sunt. Hårmineralanalysen vil koste opp mot 2000 kroner, og hvis den avdekker noen mangler må jeg kjøpe spesiallagede mineraler som jeg skal ta-altså et stort pengesluk. Jeg tror at slike tester alltid vil finne en ubalanse. Hvor viktig er det at jeg tar en hårmineralanalyse? Vil høre fra de som har tatt det, og ikke de som snakker alternativ behandling nord og ned uten å ha noe erfaring. Anonymkode: 20ce0...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ser nå at jeg har postet i feil forum Ts Anonymkode: 20ce0...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #3 Del Skrevet 46 minutter siden Hår-tester er bullshit. Anonymkode: b8003...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 35 minutter siden #4 Del Skrevet 35 minutter siden Jeg hadde aldri tatt en sånn analyse så lenge en blodprøve hos fastlegen gir ett sikkert svar. Jeg stoler mer på blodprøve hos fastlege enn disse andre humbug greiene som finnes på markedet. Spesiallagde mineraler?? 😂 Helt latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå