Gå til innhold

Hvor gjør dere menn av det hvite når dere runker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 20.40):

Hørt om kondom ?

Anonymkode: cde9f...61c

Det ville blitt veldig dyrt i lengden! :P

Anonymkode: cfa2e...0c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min mann bruker vaskeklut eller et lite håndkle. Har nøden vært stor har det vært T-skjorte eller boxeren. Samme hos mine ekser. 

Ingen av dem har runket på do eller brukt papir. 

Anonymkode: 2adde...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spruter mye, og har store ladninger. Nor jeg ligger i senga bare la jeg det stå til. Tørker det som er på meg etterpå med et håndkle og kaster det til vask. Veggen er full av sæd. Det er til og med litt i taket, tuller ikke. Spruter ofte i vinglass og drikker det. Spruter ofte inn i oppvaskmaskinen. Og av og til oppi badekaret, men da kommer det på veggen også. Da må jeg vaske. 

Anonymkode: db7c3...627

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spruter mye, og har store ladninger. Nor jeg ligger i senga bare la jeg det stå til. Tørker det som er på meg etterpå med et håndkle og kaster det til vask. Veggen er full av sæd. Det er til og med litt i taket, tuller ikke. Spruter ofte i vinglass og drikker det. Spruter ofte inn i oppvaskmaskinen. Og av og til oppi badekaret, men da kommer det på veggen også. Da må jeg vaske. 

What a waste...

Anonymkode: a1961...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar det i hånda og kaster klysa ut vinduet. Ene naboen tror fremdeles at han fikk måkebæsj i håret en sommer for noen år siden, og har erklært krig mot måkene. Stakkars måkene, men jeg innrømmer aldri at jeg var den skyldige.

Anonymkode: 1ecb8...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet det i en lignende tråd tidligere, men min bror kniper bare igjen tuppen på forhuden like før ha. Kommer. Da samler alt seg i forhuden, og han gå på do og tømme det ut. 
Liker å lese om dere menn som slikker det ut av hånda etterpå. Utrolig sexy. Jeg elsker sæd selv. 

Har et forslag. 
En dominant fyr jeg leker med av og til, pleier lage spermisbiter. Så servere han meg drinker med spermisbiter oppi. Det er utrolig pirrende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lar det komme i pysjbuksen eller boxer'n.

Anonymkode: 4011c...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 18.29):

Har dere papir i nærheten eller håndduk osv?

Eksen min puttet en sokk over den og runket. Er det normalt?

Anonymkode: 7c1c3...7f9

Helt normalt

Anonymkode: 78446...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Wow what fuck. Her var det kolossale krefter i gang. Er orgasmen så vill å heftig at du ligger på ryggen å sender spruten i taket… wow

Anonymkode: 7d63b...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 14.12):

Hæ? Bæsj? 💩 

Anonymkode: 479b6...946

Jeg med flere har scat-fetish. Med en gang noen legger ut en tråd om det, blir den sletta. Skjønner ikke hvorfor de reagerer, det er da helt frivillig å lese om det og det er en fullstendig harmløs og stueren fetish...

Anonymkode: c43f7...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det ville blitt veldig dyrt i lengden! :P

Anonymkode: cfa2e...0c0

Kondomer får du gratis på helsestasjonen og kan bestilles gratis fra Helsedirektoratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...