AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har dere papir i nærheten eller håndduk osv? Eksen min puttet en sokk over den og runket. Er det normalt? Anonymkode: 7c1c3...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det hvite....🤣 Anonymkode: 3dad3...936 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det hvite....🤣 Anonymkode: 3dad3...936 Var redd det ble sensurert nemlig 😅😅 Anonymkode: 7c1c3...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Papir er det vanlige vil jeg tro. Anonymkode: 85b85...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var redd det ble sensurert nemlig 😅😅 Anonymkode: 7c1c3...7f9 Slapp av, du er ikke i USA nå 😂 Anonymkode: 9bb55...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Runker som oftes på dass, og da løser det seg der. Er jeg et annet sted, bruker jeg dopapir. Anonymkode: e262c...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Boxer'n Anonymkode: 20f28...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Håndkle. Det kan vaskes… Anonymkode: 88f90...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg pleier å hente meg papir på forhånd. Alternativt gjør jeg det like før en dusj, i så fall kan jeg eventuelt bare ta det rett på magen og gå direkte i dusjen. Men det er sjelden, vanligvis tar jeg papir og legger det foran/under akkurat idet jeg skal komme. Anonymkode: 18f8d...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere papir i nærheten eller håndduk osv? Eksen min puttet en sokk over den og runket. Er det normalt? Anonymkode: 7c1c3...7f9 Det heter sæd... Anonymkode: db7c3...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #11 Del Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var redd det ble sensurert nemlig 😅😅 Anonymkode: 7c1c3...7f9 Synes det var litt søtt jeg da. 😅 Anonymkode: 3dad3...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 35 minutter siden #12 Del Skrevet 35 minutter siden Lar det gå i håndflaten, slikker det opp derfra 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #13 Del Skrevet 1 minutt siden Ligger på ryggen og skyter oppover. Ruller rundt i sengetøyet som en alligator og sovner. Vasker dagen etterpå Anonymkode: bcaf2...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå