Gå til innhold

Nå får folk lære seg til å bruke kondom,- alltid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei takk, kommer aldri til å skje. Men så har jeg vært sammen med mannen min i 20 år 😄😊

Ellers enig i at kondom er viktig hvis du ikke har fast partner. Forstår selvfølgelig at sex ikke er like godt og spennende med kondom, men veldig viktig å bruke hvis man ikke har fast partner.

Anonymkode: 0090a...daa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Veldig dumt at vi i opplyste Norge er så dårlige på det.

Anonymkode: 0f98a...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "folk" som ikke bruker kondom. Det er menn/folk med penis.

Anonymkode: 2a85a...3b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo ikke som om damene har noe de skulle ha sagt...

Anonymkode: 70075...ffc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes tydeligvis også en god del sexpartnere til disse personene med penis som tross alt er villige til å ha sex med dem uten kondom. 

Anonymkode: 468ab...7f9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste er nok homofile. Mange får seg ikke noe, om de ønsker å bruke kondom dessverre.

Men gonoré har økt blamdt herofile også.

Har dessverre hørt flere tilfeller der je ter tror de er helt trygge når de går på annen prevensjon. Hvor de har fått den vranglæren, vet jeg ikke.

Anonymkode: c0177...c3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nei takk, kommer aldri til å skje. Men så har jeg vært sammen med mannen min i 20 år 😄😊

Ellers enig i at kondom er viktig hvis du ikke har fast partner. Forstår selvfølgelig at sex ikke er like godt og spennende med kondom, men veldig viktig å bruke hvis man ikke har fast partner.

Anonymkode: 0090a...daa

Hva tror du kan skje om mannen din plutselig har et lite sidesprang? 
Det kan skje selv de mest overlegne. 

Anonymkode: df9b0...f92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man bruker ikke kondom i et monogamt forhold om ikke for prevensjon.

Ellers bør man alltid bruke kondom OG teste seg hyppig ved flere partnere!

Heldigvis treffer jeg kun likesinnede og har det gøy 😊

Anonymkode: 51142...61f

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at alle bør bruke kondom både pga kjønnssykdommer og uønsket graviditeter. Hadde jeg vært mann, hadde jeg aldri turt å ikke bruke kondom, med så mange kvinner som lurer menn, eller tar valg uavhengig av hva mannen ønsker, bare fordi de tenker mest på seg selv… 

Anonymkode: d0f39...339

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig i at alle bør bruke kondom både pga kjønnssykdommer og uønsket graviditeter. Hadde jeg vært mann, hadde jeg aldri turt å ikke bruke kondom, med så mange kvinner som lurer menn, eller tar valg uavhengig av hva mannen ønsker, bare fordi de tenker mest på seg selv… 

Anonymkode: d0f39...339

Trodde det var mest kvinner som presset på for å bruke kondom? De har også flest fordeler av det, noen liker ikke sæd-søl, og noen tåler ikke hormon-prevensjon eller spiral. Dessuten hevder mange at de ikke kjenner noen forskjell fysisk ved å bruke kondom.

Anonymkode: 4263c...0ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter på 19 år og ifølge henne så er sjargongen blandt de unge i Norge nå at det er ut å bruke kondom, og at folk som bruker det er nerder 😯. Og man har jo ikke lyst til å bli stemplet som nerd og bøyer seg derfor for presset. De vet også så inderlig vel at det er "bare" å gå til legen å få medisin så er man kvitt det. Sykdommer som f.eks hiv tror jeg ikke de greier å ta innover seg at finnes. Folk med kjønnssykdommer skulle vært nødt til å betale for hele behandlingen de trenger av egen lomme, skulle ikke gått på egenandelstak. Kjipt for de som blir smittet av utro partner men, jeg tror det må til for å få folk til å ta ansvar. Det ser ut til at det eneste som får folk til å bruke hue er når noe koster penger og blir dyrt.

Anonymkode: 69455...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en datter på 19 år og ifølge henne så er sjargongen blandt de unge i Norge nå at det er ut å bruke kondom, og at folk som bruker det er nerder 😯. Og man har jo ikke lyst til å bli stemplet som nerd og bøyer seg derfor for presset. De vet også så inderlig vel at det er "bare" å gå til legen å få medisin så er man kvitt det. Sykdommer som f.eks hiv tror jeg ikke de greier å ta innover seg at finnes. Folk med kjønnssykdommer skulle vært nødt til å betale for hele behandlingen de trenger av egen lomme, skulle ikke gått på egenandelstak. Kjipt for de som blir smittet av utro partner men, jeg tror det må til for å få folk til å ta ansvar. Det ser ut til at det eneste som får folk til å bruke hue er når noe koster penger og blir dyrt.

Anonymkode: 69455...7f3

Hadde det vert datteren min, så fikk hun heller blitt en nerd! Jenter/damer i dag må bli mye mer bestemt og ikke la seg presse. Da hadde guttene respektert oss ganske fort, ellers blir det ikke noe på de.

Anonymkode: 4263c...0ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Konspirasjonsteorier, mistrohet, respektløshet pleier ikke å inngå i et langt forhold. Om en er redd for det at noen skal være utro har du et større problem i forholdet enn mangel på kondom.

Nei vi bruker ikke kondom i vårt 20 år lange forhold. Enten stoler vi på hverandre eller så gjør en ikke det, jeg tilhører den første kategorien. Har ikke brukt prevensjon siden vi testet oss i begynnelsen av forholdet og har ingen grunn til å begynne med kondom nå heller.

Anonymkode: d0748...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en dame sin standard er der at hun blir med meg hjem, ja da skal den pakkes inn!

Anonymkode: 0d19c...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...