AnonymBruker Skrevet 10. april #41 Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 2.41): Flere som har skutt seg selv i ansiktet? Anonymkode: ad6c6...967 Ja i dag, flere støt sprøytet meg i ansiktet 💦 Anonymkode: f0d6a...417
Snok1 Skrevet 11. april #42 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Litt over the top, men litt mer slik ja!!! Anonymkode: e6fe7...589 Helt maks, spør du meg. Hvorfor holde tilbake? 1
pantyhoselover Skrevet 11. april #43 Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 2.41): Flere som har skutt seg selv i ansiktet? Anonymkode: ad6c6...967 Ja, jeg har ved et uhell skutt meg selv i ansiktet mange ganger. Også i håret og i veggen over hodet. Det gjør mest vondt å få sæd i øynene når skuddet går langt, men morro lell. Skyter imidlertid ikke så langt lenger. Fordelen er at da slipper jeg å få min egen sæd i munnen som er uunngåelig med "langskudd". 😅
AnonymBruker Skrevet 11. april #44 Skrevet 11. april pantyhoselover skrev (51 minutter siden): Ja, jeg har ved et uhell skutt meg selv i ansiktet mange ganger. Også i håret og i veggen over hodet. Det gjør mest vondt å få sæd i øynene når skuddet går langt, men morro lell. Skyter imidlertid ikke så langt lenger. Fordelen er at da slipper jeg å få min egen sæd i munnen som er uunngåelig med "langskudd". 😅 Jeg skyter meg i ansiktet ofte, ikke sjelden i munnen. Slikker i meg mine egen sæd Anonymkode: f0d6a...417
_popcorn_ Skrevet 11. april #45 Skrevet 11. april Ryddet for seksualiserende bilder og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 20. april #46 Skrevet 20. april Kan noen damer beskrive hvordan det var å ha trekant med to menn? Kan godt beskrive i detalj om hvordan det føltes, tanker underveis og hva dere gjorde. Dette er en fantasi jeg aldri kommer til å oppleve, så litt krydder til min fantasi er det jeg ønsker. Dette er jo tross alt en runketråd 😉 Anonymkode: 8f4d9...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå