AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal ta meg pokker på at det er ikke én som sitter å runker etter noe som blir skrevet her. Nettet har ubegripelig mye mer saftige ting å by på enn dette. Men det sier en del om dem som påstår det er runketråd....🤭. Anonymkode: f2ed2...a98 Ja jeg sliter også med å se for meg det samme, sammenlignet med de utallige muligheten som nettet ellers byr på for slik aktivitet. Det forteller jo enda mer hvor tåpent kommentarer fra runketråd-aktivistene blir. Derav dette motsvaret. Ts Anonymkode: 046eb...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:24 #22 Del Skrevet lørdag kl 22:24 Jeg vet at disse trådrunkerne finnes, for jeg husker en tråd hvor kvinner diskuterte utflod, og da var det selvsagt en kåtskalle som satt og skrev at han ble så kåt av å lese om at de var så våte. Anonymkode: cb7f3...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet søndag kl 08:10 #23 Del Skrevet søndag kl 08:10 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 16.36): Ser til stadighet når et tema diskuteres at det er brukere som er kjapt fremme og poster at det er en runketråd. Ser også ofte at det betviles at trådstarter virkelig er den vedkommende skriver den er. Oftest at trådstarter ikke er en kvinne, men må være en grisete mann, gjerne 50-60+. Er jeg alene om å bli oppgitt og lei av slike kommentarer? Og for de av dere som faller for fristelsen og ikke klarer å la være; Dette er en samletråd for posting av kommentaren - Dette er en runketråd! 😅 Mann 50+ Anonymkode: 046eb...dbc Hei. Er sååå enig. Jeg er en av de som ofte har blitt beskyld for å være mann. Bare fordi jeg er mer seksuelt åpen og nysgjerrig enn de fleste kvinner her inne. Takk for at andre også ser problemet. På et seksualforum, må det være åpent for alle kinker, lyster og fantasier, uten at man skal bli beskyldt for å være fake. Snok1 skrev (På 14.2.2025 den 12.33): Jeg er denne mannen og ser ingen grunn til å fremstå som en eller noe annet. »Say it out loud, I’m dirty and I’m proud!» Ingen ting i å være en mann med grisete tanker. Jeg synes bare det er sexy med menn som tør vise at de har grisete tanker. ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 08:16 #24 Del Skrevet søndag kl 08:16 Phitta Phjong skrev (4 minutter siden): Ingen ting i å være en mann med grisete tanker. Jeg synes bare det er sexy med menn som tør vise at de har grisete tanker. ❤️ Tusen takk for det, og ditto!🌹 Ingenting er så sexy som en kvinne som er hedonistisk og forsyner seg grådig av livets deiligheter uten skam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:59 #25 Del Skrevet søndag kl 08:59 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vet at disse trådrunkerne finnes, for jeg husker en tråd hvor kvinner diskuterte utflod, og da var det selvsagt en kåtskalle som satt og skrev at han ble så kåt av å lese om at de var så våte. Anonymkode: cb7f3...ac4 Det falt deg ikke inn at det ble skrevet kun for å skape reaksjoner og debatt? Anonymkode: f2ed2...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:31 #26 Del Skrevet søndag kl 22:31 Det går jo an å runke til alt som har med sex å gjøre, hvis man vil. Å si " runketråd" og " er du fylt 16 du da" er en måte å latterliggjøre som jeg ikke liker. Anonymkode: a232e...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:51 #27 Del Skrevet søndag kl 22:51 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 16.36): Dette er en runketråd! 😅 Med sprute i ansiktet-emoji… Anonymkode: 89f57...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:58 #28 Del Skrevet søndag kl 22:58 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.08): Ja jeg sliter også med å se for meg det samme, sammenlignet med de utallige muligheten som nettet ellers byr på for slik aktivitet. Det forteller jo enda mer hvor tåpent kommentarer fra runketråd-aktivistene blir. Derav dette motsvaret. Ts Anonymkode: 046eb...dbc Det er bare irriterende når noen på svært dårlig vis prøver å lure til seg svar de kan kåte seg opp av. Anonymkode: a13f4...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:00 #29 Del Skrevet søndag kl 23:00 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det falt deg ikke inn at det ble skrevet kun for å skape reaksjoner og debatt? Anonymkode: f2ed2...a98 Hvem vil va debatt og reakjsoner om utflod? Da får de motta en æsj. Velfortjent. Anonymkode: a13f4...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulbjar Skrevet 23 timer siden #30 Del Skrevet 23 timer siden Jeg runker egentlig ofte nesten hver dag det er godt og det er Sundt så man får sirkulasjon i pungen og sæden blir bytta ut og produserer nytt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 23.44): Dersom dette skal bli en god runketråd for meg som mann, kan dere fortelle hva slags undertøy dere har på akkurat nå, eller fortelle hvordan dere onanerer. Det er bra runkemateriale! Anonymkode: e6fe7...589 Akkuratt nå så ligger jeg i sengen iført en bokser shorts som såvidt dekker rumpeballene mine, og er nydusjet etter en lang arbeidsdag. Mann 38. Var det noe slikt noe? Anonymkode: 5cdd6...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden Flere som har skutt seg selv i ansiktet? Anonymkode: ad6c6...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13 timer siden #33 Del Skrevet 13 timer siden Phitta Phjong skrev (På 16.2.2025 den 9.10): Hei. Er sååå enig. Jeg er en av de som ofte har blitt beskyld for å være mann. Bare fordi jeg er mer seksuelt åpen og nysgjerrig enn de fleste kvinner her inne. Takk for at andre også ser problemet. På et seksualforum, må det være åpent for alle kinker, lyster og fantasier, uten at man skal bli beskyldt for å være fake. Ingen ting i å være en mann med grisete tanker. Jeg synes bare det er sexy med menn som tør vise at de har grisete tanker. ❤️ Ja.. du er bare så hærlig ærlig skjønn å ha på dette forumet👏👏🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 13 timer siden #34 Del Skrevet 13 timer siden Bamseklemmer skrev (23 minutter siden): Ja.. du er bare så hærlig ærlig skjønn å ha på dette forumet👏👏🥰 Takk i like måte. Du virker både ærlig og reflektert. Ikke alltid vi er enige om alt, men det er jo helt i orden. Og du virker også åpen for andre meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #35 Del Skrevet 12 timer siden Phitta Phjong skrev (8 minutter siden): Takk i like måte. Du virker både ærlig og reflektert. Ikke alltid vi er enige om alt, men det er jo helt i orden. Og du virker også åpen for andre meninger. Jeg er "Ærligheten og Erotikkens Far" 🤭 Ikke enig om alt kanskje.. det betyr ikke at jeg hater deg, men heller at jeg er blitt glad i deg😅 Jeg har bemerket en vesentlig ting på forum.. det er alltid de kåteste og sexpositive, som er mest hyggelig med hverandre.. for vi er ikke sjalue på andres nytelse, vi vil bare hverandre godt.. Ingen sjikanering og vi sier ikke æsj til andres fetisher.. f.eks slik som denne tråden om ronking. Du gjenspeiler dette så godt✨..det er derfor jeg skriver at du er så hærlig ærlig god å ha🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #36 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 23.44): Dersom dette skal bli en god runketråd for meg som mann, kan dere fortelle hva slags undertøy dere har på akkurat nå, eller fortelle hvordan dere onanerer. Det er bra runkemateriale! Anonymkode: e6fe7...589 Dropper helst undertøy... jeg liker å kjenne stoffet av klærne mot brystvortene.. Jeg onanerte nettopp i dusjen, da brukte jeg en dildo som fyller begge hullene, mens jeg stimulerer klitoris med vannstrålen... jeg har og brystklyper på med en snor mellom.. jeg kniper rundt dildoen menst jeg vugger frem og tilbake, og fantaserer om at mannen min har deilig sex med en kvinne av hans valg på kontoret og ser for meg hans nytelse og at han kommer. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, brystene og kjønnsleppene har allerede svulmet opp og er utrolig følsomme. Gleder meg til at han kommer hjem ❤️❤️🍆 Anonymkode: cb3e2...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Jeg er "Ærligheten og Erotikkens Far" 🤭 Ikke enig om alt kanskje.. det betyr ikke at jeg hater deg, men heller at jeg er blitt glad i deg😅 Jeg har bemerket en vesentlig ting på forum.. det er alltid de kåteste og sexpositive, som er mest hyggelig med hverandre.. for vi er ikke sjalue på andres nytelse, vi vil bare hverandre godt.. Ingen sjikanering og vi sier ikke æsj til andres fetisher.. f.eks slik som denne tråden om ronking. Du gjenspeiler dette så godt✨..det er derfor jeg skriver at du er så hærlig ærlig god å ha🤩 Takk for fine ord. Blir nesten litt rørt. Er sååå enig med deg. Folk må jo få ha de fetishene de selv vil uten at de skal henges ut og sjikaneres for det. Så blir vi beskyldt for å være nettroll fordi vi er ærlige og lekne, men det er jo alle de anonyme som kritiserer oss som er nettroll. Godt å ha deg her. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå