Gå til innhold

Dette er en runketråd!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser til stadighet når et tema diskuteres at det er brukere som er kjapt fremme og poster at det er en runketråd

Ser også ofte at det betviles at trådstarter virkelig er den vedkommende skriver den er. Oftest at trådstarter ikke er en kvinne, men må være en grisete mann, gjerne 50-60+. 

Er jeg alene om å bli oppgitt og lei av slike kommentarer? 

Og for de av dere som faller for fristelsen og ikke klarer å la være; Dette er en samletråd for posting av kommentaren - Dette er en runketråd! 😅

Mann 50+ 

Anonymkode: 046eb...dbc

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok!

Når jeg nå for tiden driver og ser porr, så er jeg blitt veldig opphengt i creampies, skjønner ikke hvorfor.

Anonymkode: 5cdd6...583

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt for oss som er ute etter seriøse svar i alle fall. Kvinner er også kåte skapninger. Ikke alt er en runketråd… 

Anonymkode: 9cde1...c9e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Slitsomt for oss som er ute etter seriøse svar i alle fall. Kvinner er også kåte skapninger. Ikke alt er en runketråd… 

Ja ikke sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at vi kan dele historier eller fantasier her?

Det var det jeg håpte på å kunne lese da jeg så den overskriften i hvert fall😍

Kvinne, 42

Anonymkode: 9628e...66c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinne, 42

Klart det, kjør på🥰

Anonymkode: f0d6a...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinne, 42

Flintis skrev (1 minutt siden):

Ja hvorfor ikke, jeg klikket på tråden med et åpent sinn uten forventninger om det ene eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette skal bli en god runketråd for meg som mann, kan dere fortelle hva slags undertøy dere har på akkurat nå, eller fortelle hvordan dere onanerer. Det er bra runkemateriale! 

Anonymkode: e6fe7...589

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dersom dette skal bli en god runketråd for meg som mann, kan dere fortelle hva slags undertøy dere har på akkurat nå, eller fortelle hvordan dere onanerer. Det er bra runkemateriale! 

HAAAAY!

Nå er jo min prima runketråd i ferd med å bli kuppet til å bli en ekte runketråd jo!!! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

HAAAAY!

Nå er jo min prima runketråd i ferd med å bli kuppet til å bli en ekte runketråd jo!!! 🤣🤣🤣

Så du som trådstarter går god for at tråden blir kuppet til å bli en ekte runketråd altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser til stadighet når et tema diskuteres at det er brukere som er kjapt fremme og poster at det er en runketråd

Ser også ofte at det betviles at trådstarter virkelig er den vedkommende skriver den er. Oftest at trådstarter ikke er en kvinne, men må være en grisete mann, gjerne 50-60+. 

Og for de av dere som faller for fristelsen og ikke klarer å la være; Dette er en samletråd for posting av kommentaren - Dette er en runketråd! 😅

Mann 50+ 

Mmmm, liker kåte menn på 50+ jeg ♥️

Det er kanskje ikke helt bra siden jeg akkurat er fylt 18 og er russ denne våren. 

Fikk forresten russedressen i dag, prøvde den med bare en liten topp og ingen ting annet. Den passet bra...

Men nå har jeg ingen ting på, skal nemlig i dusjen jeg.

Vi ses dere fine menn på 50+

♥️

Anonymkode: 9a85f...e4e

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke lei av at folk påpeker at de ikke lar seg lure, men jeg trodde da jeg leste overskriften at noen endelig var ærlige om at de har laget en sånn tråd. Istedenfor å komme med sånt som "er det flere k**e damer enn meg som blir enda k***ere av å se på andre damer i dusjen.

Anonymkode: ea655...a24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mmmm, liker kåte menn på 50+ jeg ♥️

Det er kanskje ikke helt bra siden jeg akkurat er fylt 18 og er russ denne våren. 

Fikk forresten russedressen i dag, prøvde den med bare en liten topp og ingen ting annet. Den passet bra...

Men nå har jeg ingen ting på, skal nemlig i dusjen jeg.

Vi ses dere fine menn på 50+

♥️

Anonymkode: 9a85f...e4e

Ååh deilig det❤️ Vet hvordan kåte unge kvinner skal vri seg i ekstase å gi de orgasme etter orgasme, time etter time❤️

Anonymkode: f0d6a...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du som trådstarter går god for at tråden blir kuppet til å bli en ekte runketråd altså? 

Jeg som trådstarter vil tillate meg å si at tråden nok inneholder et snev av humoristisk preg.  

Selv om hovedpoenget var å si at jeg er relativt lei av alle som skyter inn kommentarer i tråder at det er en runketråd. 

Merkelig nok er det ingen av disse som bruker tråden til det den var ment som; En samletråd for å påpeke dette på, lik linje som den andre samletråden på temagruppen her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er denne mannen og ser ingen grunn til å fremstå som en eller noe annet.

»Say it out loud, I’m dirty and I’m proud!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mann 50+ 

Så du er lei av at damer ikke går på de dårlige forsøkene fra menn.

Anonymkode: 26143...77d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (7 minutter siden):

Jeg er denne mannen og ser ingen grunn til å fremstå som en eller noe annet.

»Say it out loud, I’m dirty and I’m proud!»

"Stay on the sceene, like a sex machine"

Måtte bare.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 17.22):

Skal ta meg pokker på at det er ikke én som sitter å runker etter noe som blir skrevet her. Nettet har ubegripelig mye mer saftige ting å by på enn dette.

Men det sier en del om dem som påstår det er runketråd....🤭

Anonymkode: f2ed2...a98

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...