Gå til innhold

Hvilken fase av puslespillet liker du best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det å legge ut brikkene, sette sammen rammen, og egentlig hele starten av puslingen er ganske kjedelig. Mens det blir morsommere når jeg er godt igang -  ca fra da puslespillet er 1/3 ferdig.

Anonymkode: 6549f...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å sortere brikkene, rammen er artigst å selvsagt enklest å sortere ut. Så ser jeg etter spesielle farger og mønster som kan gi en ledetråd underveis. Lyse, mørke brikker for seg osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker å lage ramma best. Også slutten, når man nesten ser hvor hver eneste brikke skal, uten å prøve 

Anonymkode: 37a79...ada

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å legge siste brikken .

Anonymkode: a811e...60f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 16.20):

Jeg synes det å legge ut brikkene, sette sammen rammen, og egentlig hele starten av puslingen er ganske kjedelig. Mens det blir morsommere når jeg er godt igang -  ca fra da puslespillet er 1/3 ferdig.

Anonymkode: 6549f...e8a

Når man ser at puslespillet begynner å ta form. At man begynner å se at det er et bilde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker alt, bortsett fra hvis det er mye himmel eller motivet er likt på nesten hele bildet. 

Anonymkode: c3123...53b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha satt sammen rammen, eller når jeg har gjort ferdig "første del" av puslespillet. Det være seg himmelen, huset, hesten, - eller hva nå motivet er

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morsomt spørsmål! :) 

Jeg liker best å sortere brikkene etter farger. Så den morsomste delen er første del, etter at rammen er lagt.

Det kjedeligste er siste delen når man bare har noen få brikker igjen. Fra man tydelig kan se bildet er jeg liksom ferdig med puslespillet. 

Anonymkode: 0e2e5...1f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker dårligst å sortere, og morsomst å pusle rammen 🙂. Alltid spennende å se om man har sortert ut alle endebrikkene.

Er det et puslespill med sjø, fjell, himmel eller skog, så er det alltid en glede å bli ferdig med det.

Nå pusler jeg mest Wasigij-puslespill. Der er alt spennende, siden puslespillet ikke stemmer med bildet på eska. Der skal man f.eks pusle hva som skjer i fremtiden, eller hva en person på bildet ser. Kjempegøy, og ganske utfordrende 🙂

Anonymkode: 9c6bb...a6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...