AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:36 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:36 Ettersom det er såpass få mannlige sykepleiere og så mange kvinnelige. Jeg har en venn som er sykepleier og han pleier å få tilsendt nudes på telefonen av flere kvinnelige kollegaer (sykepleiere), men jeg tenker dette kan neppe være vanlig.... eller er det egentlig det? Anonymkode: 9de49...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:13 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:13 Ikke opplevd det enda, men er lov å håpe 😁 Anonymkode: ee9dc...a72 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:10 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ettersom det er såpass få mannlige sykepleiere og så mange kvinnelige. Jeg har en venn som er sykepleier og han pleier å få tilsendt nudes på telefonen av flere kvinnelige kollegaer (sykepleiere), men jeg tenker dette kan neppe være vanlig.... eller er det egentlig det? Anonymkode: 9de49...92e Ikke helt det du spør om, men nært nok til at jeg svarer☺️ Som mannlig vernepleier i kvinnedominerte yrker, så har jeg ført både «nudes», eksplisitte «tilbud» og forespørsler om både sex, dating etc igjennom årenes løp. Anonymkode: 495ce...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #4 Del Skrevet torsdag kl 18:37 Vil jeg ikke tro. Alle mannlige spl jeg har jobbet med har blitt ansett for «feminin» og ikke liggbar. Han jobber tross alt i et «kvinneyrke». Fysioterapeutene derimot, er populær. Anonymkode: 4964a...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ettersom det er såpass få mannlige sykepleiere og så mange kvinnelige. Jeg har en venn som er sykepleier og han pleier å få tilsendt nudes på telefonen av flere kvinnelige kollegaer (sykepleiere), men jeg tenker dette kan neppe være vanlig.... eller er det egentlig det? Anonymkode: 9de49...92e Ikke vanlig her jeg jobber. Vi foretrekker de mannlige legene. Mannlige sykepleiere er rett og slett litt femi. Sorry Anonymkode: 3a34a...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyvally Skrevet torsdag kl 18:45 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:45 Mange kjekke mannlige sykepleiere som blir friendsona en etter en… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 18:48 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:48 Jeg er metereolog, og DET er nudes galore! Neida. Joda. Neida. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:49 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:49 Lillyvally skrev (3 minutter siden): Mange kjekke mannlige sykepleiere som blir friendsona en etter en… Da er de kanskje ikke kjekke nok. Anonymkode: 9de49...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:51 #9 Del Skrevet torsdag kl 18:51 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ikke helt det du spør om, men nært nok til at jeg svarer☺️ Som mannlig vernepleier i kvinnedominerte yrker, så har jeg ført både «nudes», eksplisitte «tilbud» og forespørsler om både sex, dating etc igjennom årenes løp. Anonymkode: 495ce...a36 Får de mannlige kollegaene dine slike tilbud også? Hvis ikke, hvorfor? Anonymkode: 9de49...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:08 #10 Del Skrevet torsdag kl 19:08 Som pasient: Har ikke merket at noen virke mer eller mindre maskulin/feminin av yrkestittel sin. Ikke mer eller mindre attraktive heller. Har et minne av en sykepleier? Som tok blodprøve av meg for mange år siden akkurat nå, han virker ikke noe feminin og hadde jeg likt han automatisk mindre for minnene mine av vær å en av legene oppigjennom, har ikke kroppen min fungert som den skal. Anonymkode: fab67...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:09 #11 Del Skrevet torsdag kl 19:09 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Får de mannlige kollegaene dine slike tilbud også? Hvis ikke, hvorfor? Anonymkode: 9de49...92e Han som skrev er jo mann… Anonymkode: 3113e...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:19 #12 Del Skrevet torsdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han som skrev er jo mann… Anonymkode: 3113e...09f Ja og jeg spør om de andre mennene han jobber med også får slike tilbud. Anonymkode: 9de49...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:03 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får de mannlige kollegaene dine slike tilbud også? Hvis ikke, hvorfor? Anonymkode: 9de49...92e Har vært flere tilfeller igjennom årene der mannlige kollegaer av meg har hatt sex med kvinnelige kollegaer. Flere jeg har jobbet med har datet og inngått forhold med kvinnelige kollegaer. 2 jeg jobbet med er i dag begge godt gift med tidligere kvinnelige kollegaer. Det jeg ikke vet, er hvem av disse som i de ulike tilfellene har tatt initiativene. Så har det vært flere mannlige kollegaer opp igjennom jeg ikke aner om har hatt noen relasjon med kollegaer. Selv har jeg knapt vært singel siden jeg var ung, men har allikevel som sagt fått plenty av «tilbud». Når det er sagt, så tenker jeg det ikke er veldig unaturlig at «søt musikk» kan oppstå i yrker der mange kvinner og menn jobber tett sammen. Anonymkode: 495ce...a36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:31 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:31 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har vært flere tilfeller igjennom årene der mannlige kollegaer av meg har hatt sex med kvinnelige kollegaer. Flere jeg har jobbet med har datet og inngått forhold med kvinnelige kollegaer. 2 jeg jobbet med er i dag begge godt gift med tidligere kvinnelige kollegaer. Det jeg ikke vet, er hvem av disse som i de ulike tilfellene har tatt initiativene. Så har det vært flere mannlige kollegaer opp igjennom jeg ikke aner om har hatt noen relasjon med kollegaer. Selv har jeg knapt vært singel siden jeg var ung, men har allikevel som sagt fått plenty av «tilbud». Når det er sagt, så tenker jeg det ikke er veldig unaturlig at «søt musikk» kan oppstå i yrker der mange kvinner og menn jobber tett sammen. Anonymkode: 495ce...a36 Du har virkelig draget du. Anonymkode: 9de49...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:39 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:39 Wow, de kollegene må være rimelig teite som sender bilder til noen på jobben! Det er jo å be om en personalsak. Anonymkode: deaa9...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:53 #16 Del Skrevet fredag kl 05:53 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Wow, de kollegene må være rimelig teite som sender bilder til noen på jobben! Det er jo å be om en personalsak. Anonymkode: deaa9...d19 Jepp, jeg har sett bildene selv så det her blir jo ikke holdt hemmelig lenge. Anonymkode: 9de49...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:41 #17 Del Skrevet fredag kl 08:41 Ikke på min arbeidsplass. Som sykepleierstudent så var det definitivt «lett» å være mann på fest, men på arbeidsplassen er ting noe mer profesjonelt. Det er diverse roting og ligging på julebord/sommerfester, men der roter alle på tvers av tittel/utdanning uansett (kvinnelige leger med mannlige sykepleiere, sykepleiere med sykepleiere osv). Nå har jeg vært i forhold fra et halvt år inn i sykepleieutdanningen (med en som ikke er sykepleier), så mulig de single søstrene har andre/flere erfaringer.. Mannlig (anestesi)sykepleier Anonymkode: 58d33...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:48 #18 Del Skrevet fredag kl 10:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): kvinnelige leger med mannlige sykepleiere Anonymkode: 58d33...3d4 Kvinnelig leger med mannlige sykepleiere? Det blir jo å "ligge nedover". Legene holder seg vel til sine egne? Anonymkode: 9de49...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:55 #19 Del Skrevet fredag kl 11:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du har virkelig draget du. Anonymkode: 9de49...92e Tja. Har i hvert fall aldri hatt noen utfordringer når det kommer til dating/forhold etc. Hjelper vel godt på å jobbe i kvinnedominerte yrker vil jeg tro. Man møter jo veldig mange kvinner man blir godt kjent med. Det øker jo sjansen for at det oppstår kjemi betraktelig en om man ikke omgåes kvinner. Anonymkode: 495ce...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:47 #20 Del Skrevet fredag kl 13:47 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinnelig leger med mannlige sykepleiere? Det blir jo å "ligge nedover". Legene holder seg vel til sine egne? Anonymkode: 9de49...92e Selv om flertallet av dagens kvinnfolk er bitches i attitude og når det gjelder holdninger, så finnes det en eller annen som "ligger nedover", og det er ikke noe galt i det. Husk også, bare fordi man er en mannlig sykepleier, så kan det være at han har heavy cock og pløyer vilt gjennom den kvinnelige legen. Så her er det snakk om seksuelle opplevelser. Den kvinnelige legen har ennå ikke "valgt" den mannlige sykepleieren som samboer og "verdig nok" til å sperme henne med graviditet, så det er fortsatt mulig at den kvinnelige legen ender opp med å være patetisk hypergami høns som bare ikke kan noe for at hun må "velge oppover". Men positivt uansett at hun ville ha en omgang med den mannlige sykepleieren, hvis det stemmer. Anonymkode: 1d38b...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå