AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:25 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:25 Har to fine beilere nå, de er godt voksne det er jeg også. Den ene er utrolig god i senga, gir fantastiske orgasmer men er litt kjedelig ellers...tar litt lite initiativ på fritiden , men er veldig sexy. Den andre er full av liv, leken, humor,veldig gøy å være i lag med Han er ikke prøvekjørt enda, men han har en fantastisk kropp. Men tviler på han er bedre i senga enn han andre. Det er ille mulig tror jeg. Men må no prøve å velge snart. Hvem man skal satse på. Synes det er vanskelig. Er det noen andre i samme situasjon? Anonymkode: bf665...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:51 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:51 Hvordan klarer du deg ellers i livet når du ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: 8d3fb...364 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:57 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:57 Det er flere hverdager enn tid brukt på sex. Anonymkode: 8c03b...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:15 #4 Del Skrevet torsdag kl 15:15 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er flere hverdager enn tid brukt på sex. Anonymkode: 8c03b...db1 Ja det er litt den retningen tenker jeg. Anonymkode: bf665...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 15:17 #5 Del Skrevet torsdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har to fine beilere nå, de er godt voksne det er jeg også. Den ene er utrolig god i senga, gir fantastiske orgasmer men er litt kjedelig ellers...tar litt lite initiativ på fritiden , men er veldig sexy. Den andre er full av liv, leken, humor,veldig gøy å være i lag med Han er ikke prøvekjørt enda, men han har en fantastisk kropp. Men tviler på han er bedre i senga enn han andre. Det er ille mulig tror jeg. Men må no prøve å velge snart. Hvem man skal satse på. Synes det er vanskelig. Er det noen andre i samme situasjon? Anonymkode: bf665...499 Har du følelser for noen av dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:17 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan klarer du deg ellers i livet når du ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: 8d3fb...364 Jeg klarer meg utmerket, har det som plommen i egget...men hvordan har du det, virker som ett troll som liker å tråkke på andre. Ingen god egenskap, bare svaklig. Anonymkode: bf665...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:19 #7 Del Skrevet torsdag kl 15:19 Irak skrev (Akkurat nå): Har du følelser for noen av dem? Ja begge to er fantastiske på hver sin måte, smarte oppegående, med gode jobber som meg selv. Vanskelig å velge. Spm var om det er flere i lignende situasjoner. Anonymkode: bf665...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:19 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan klarer du deg ellers i livet når du ikke klarer å tenke selv? Anonymkode: 8d3fb...364 Anonymkode: 5ea9f...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:20 #9 Del Skrevet torsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har to fine beilere nå, de er godt voksne det er jeg også. Den ene er utrolig god i senga, gir fantastiske orgasmer men er litt kjedelig ellers...tar litt lite initiativ på fritiden , men er veldig sexy. Den andre er full av liv, leken, humor,veldig gøy å være i lag med Han er ikke prøvekjørt enda, men han har en fantastisk kropp. Men tviler på han er bedre i senga enn han andre. Det er ille mulig tror jeg. Men må no prøve å velge snart. Hvem man skal satse på. Synes det er vanskelig. Er det noen andre i samme situasjon? Anonymkode: bf665...499 Hvor lenge har du tenkt å holde på med flere stykker samtidig? Var ikke du "godt voksen"? Du holder på som en tenåring, du tenker som en også. Anonymkode: 255e3...f7b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 15:20 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja begge to er fantastiske på hver sin måte, smarte oppegående, med gode jobber som meg selv. Vanskelig å velge. Spm var om det er flere i lignende situasjoner. Anonymkode: bf665...499 Det var ikke det jeg spurte om. Har du følelser for noen av dem? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:21 #11 Del Skrevet torsdag kl 15:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 5ea9f...8ff Hmm tror nok du er mindre pen med lav selvtillit, sikkert dårlig selvbilde. Anonymkode: bf665...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:22 #12 Del Skrevet torsdag kl 15:22 Irak skrev (1 minutt siden): Det var ikke det jeg spurte om. Har du følelser for noen av dem? Tja, litt kanskje, dette er jo i en begynnerfase, må utforske mer for å kjenne på følelser. Anonymkode: bf665...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:23 #13 Del Skrevet torsdag kl 15:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har du tenkt å holde på med flere stykker samtidig? Var ikke du "godt voksen"? Du holder på som en tenåring, du tenker som en også. Anonymkode: 255e3...f7b Misunnelig eller😂 Anonymkode: bf665...499 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:24 #14 Del Skrevet torsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm tror nok du er mindre pen med lav selvtillit, sikkert dårlig selvbilde. Anonymkode: bf665...499 Hvorfor tror du det? Anonymkode: 5ea9f...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 15:25 #15 Del Skrevet torsdag kl 15:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja, litt kanskje, dette er jo i en begynnerfase, må utforske mer for å kjenne på følelser. Anonymkode: bf665...499 Lykke til 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 15:27 #16 Del Skrevet torsdag kl 15:27 Når du er så i tvil at du må spørre ukjente mennesker på nett om råd - ingen av dem. Hver av dem fortjener noen som faktisk er interessert i og velger ham på bakgrunn av hven han faktisk et, ikke fordi han er den beste av de to du har tilgjengelig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 15:30 #17 Del Skrevet torsdag kl 15:30 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja begge to er fantastiske på hver sin måte, smarte oppegående, med gode jobber som meg selv. Vanskelig å velge. Spm var om det er flere i lignende situasjoner. Anonymkode: bf665...499 Hva er formålet med forholdene? Kjærlighet? Sex? Adspredelse? Du kan jo fortsette med begge? Samtidig om ønskelig. Vanskelig å lese hva som er problemet her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:34 #18 Del Skrevet torsdag kl 15:34 Jeg hadde nok prøvekjørt han andre før jeg bestemte meg! Anonymkode: c0c0c...88b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:38 #19 Del Skrevet torsdag kl 15:38 Snok1 skrev (6 minutter siden): Hva er formålet med forholdene? Kjærlighet? Sex? Adspredelse? Du kan jo fortsette med begge? Samtidig om ønskelig. Vanskelig å lese hva som er problemet her. Ja det er jo det beste fra to verdener, en for sex en for gøy. Men skal etterhvert velge en av dem. Anonymkode: bf665...499 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:41 #20 Del Skrevet torsdag kl 15:41 Daria skrev (11 minutter siden): Når du er så i tvil at du må spørre ukjente mennesker på nett om råd - ingen av dem. Hver av dem fortjener noen som faktisk er interessert i og velger ham på bakgrunn av hven han faktisk et, ikke fordi han er den beste av de to du har tilgjengelig. Hadde jeg delt mitt datingliv med venninner hadde jeg blitt halshugd. Derfor kan man jo høre andres synspunkter på nettet istedetfor. Litt rart at jeg som dame blir arrestert på ett slikt forum. Men jeg leker med flotte menn og de leker med ei flott dame. Jeg skal bare ta ett valg etterhvert. Anonymkode: bf665...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå