Gå til innhold

Er det vanlig nå at man skal møtes hjemme på første date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her.. Ok, dette var jo det man trodde.. så virker som de fleste på datingsider kun ønsker å få seg noe. Lenge siden jeg har brukt datingsider og noe har endret seg.. 

Det er litt trist tenker jeg at vi har kommet hit, det er en blitt bruk og kast mentalitet av mennesker og det kan jo egentlig ikke være bra for noen i lengden. Man tar bort det menneskelige kontakten og det å bli kjent i en relasjon. 

Og jeg reagerte også på at så mange menn tenker det er uproblematisk for en kvinne å komme hjem til en fremmed mann man aldri har truffet før. Tror kanskje  ikke slike datingsider er for meg.. får heller finne andre arenaer å treffe folk på.

Takk for svar alle sammen☺️ 

Anonymkode: addc9...f9b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS her.. Ok, dette var jo det man trodde.. så virker som de fleste på datingsider kun ønsker å få seg noe. Lenge siden jeg har brukt datingsider og noe har endret seg.. 

Det er litt trist tenker jeg at vi har kommet hit, det er en blitt bruk og kast mentalitet av mennesker og det kan jo egentlig ikke være bra for noen i lengden. Man tar bort det menneskelige kontakten og det å bli kjent i en relasjon. 

Og jeg reagerte også på at så mange menn tenker det er uproblematisk for en kvinne å komme hjem til en fremmed mann man aldri har truffet før. Tror kanskje  ikke slike datingsider er for meg.. får heller finne andre arenaer å treffe folk på.

Takk for svar alle sammen☺️ 

Anonymkode: addc9...f9b

Det trenger jo ikke være skitne baktanker at han ville invitere deg hjem. Men da kan du jo bare foreslå at dere treffes på restaurant i stedet. Hvis han "forsvinner" da, så vet du mer.

Anonymkode: ab527...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...