Gå til innhold

Rannveig Heitmann

MalloryK

Anbefalte innlegg

Enni skrev (17 timer siden):

Hun godkjenner alle som legger henne til på IG..

Det betyr ikke at hun er offentlig og/eller skal latterligjøres.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Det betyr ikke at hun er offentlig og/eller skal latterligjøres.

Latterliggjøring er ikke ok, men med 21k følgere så er hun offentlig. Hun liker bare ha kontroll på sine følgere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (7 timer siden):

At hun jobber og prøver å gjøre noe bra for seg og sine er hverken unikt eller noe å skryte av. Det skulle bare mangle. De fleste voksne mennesker jobber og gjør noe bra for seg og sine. Føler DU at Rannveig trenger ekstra skryt av en eller annen grunn anbefaler jeg at du tar kontakt med henne og skryter direkte til henne.

Vel det er ikke jeg som sitter her og kommer med sure oppgulp om fortiden hennes og hvor mange barn hun har med hvor mange menn.......jeg tenker at normale folk oppfører seg som folk. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (20 minutter siden):

Vel det er ikke jeg som sitter her og kommer med sure oppgulp om fortiden hennes og hvor mange barn hun har med hvor mange menn.......jeg tenker at normale folk oppfører seg som folk. 

Ok sjef🤭 Men du kan fortsatt bruke tiden din på å skryte av henne til henne, i tillegg til å leke forumsjef.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Ok sjef🤭 Men du kan fortsatt bruke tiden din på å skryte av henne til henne, i tillegg til å leke forumsjef.

Huffda tenk at jeg våger å uttale meg kritisk til andre her på et forum.....grøss og gru! Dersom du har et problem med at folk er uenig med deg så bør du kanskje lete etter andre forum å henge på? Sjef 🤣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (4 minutter siden):

Huffda tenk at jeg våger å uttale meg kritisk til andre her på et forum.....grøss og gru! Dersom du har et problem med at folk er uenig med deg så bør du kanskje lete etter andre forum å henge på? Sjef 🤣

Null problem med at folk er uenig med meg. Det forventer jeg faktisk at noen er. Men at noen leker forumsjef uten å være det synes jeg er litt rart. I alle fall siden du faktisk kan klikke på den grønne fanen i toppen der det står «Vil du bli med på bakrommet?» og faktisk bli en ordentlig forumsjef🤷🏼‍♀️ Ellers vet du vel at det går ann å rapportere innlegg du synes er støtende, fremfor å rante?🤭

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (21 minutter siden):

Null problem med at folk er uenig med meg. Det forventer jeg faktisk at noen er. Men at noen leker forumsjef uten å være det synes jeg er litt rart. I alle fall siden du faktisk kan klikke på den grønne fanen i toppen der det står «Vil du bli med på bakrommet?» og faktisk bli en ordentlig forumsjef🤷🏼‍♀️ Ellers vet du vel at det går ann å rapportere innlegg du synes er støtende, fremfor å rante?🤭

Så så ! Jeg har rapportert jeg så null problem. Pust med magen og ta det heeeeeelt med ro. Det er helg! Kos deg med din egen ranting i trådene her inne og nyt helga :) Det skal jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (13 minutter siden):

Så så ! Jeg har rapportert jeg så null problem. Pust med magen og ta det heeeeeelt med ro. Det er helg! Kos deg med din egen ranting i trådene her inne og nyt helga :) Det skal jeg. 

Var da rette ræva som feis🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (16 minutter siden):

Var da rette ræva som feis🤭

🤣 Jeg ser jeg tråkka deg heftig på tærne. Jeg har fått sagt mitt jeg så har ikke behov å verken krangle med deg eller andre her inne. God helg :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (15 minutter siden):

🤣 Jeg ser jeg tråkka deg heftig på tærne. Jeg har fått sagt mitt jeg så har ikke behov å verken krangle med deg eller andre her inne. God helg :)

Hvis det skal så lite til å glede deg, som å tro at du har tråkket fremmede på forum på tærne, da skal jeg ikke motsi deg. Små barn store gleder vettu, det skal du få ha🤭 God hælj!🍭

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 13.2.2025 den 20.23):

Nei hun står som singel i bio og han har heller ikke henne i bio lenger 

Rart han da kommenterte følgende på siste IG innlegg " lekreste dama🔥🔥"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 13.2.2025 den 21.12):

Bryr deg nok til å skrive masse om dette!😅 Jaja. Kos deg på jobb! Du slipper heldigvis å se meg i luften!😁

Fatter ikke hvorfor du er så fordømt sur fordi noen faktisk er fornøyd med jobben sin🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er gravid. Hun har lagt ut bilde i «NUB theory queens» på Facebook for å gjetting av kjønn etter ultralyd i januar😊🎉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (På 13.2.2025 den 20.52):

Så eg skal stole på det du sier? 😅  Enn folk som har vært lenge i gamet og fagforeninger?😅 

Igjen, godt du er fornøyd. Penger er ikke alt.

Mio-lio vet vel bedre enn deg om hun trives i jobben sin eller ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (På 14.2.2025 den 10.13):

Men hva med å skryte av dama. Hun har en ekte jobb! Man er så opptatt av å rakke ned på influencere som sitter på rævva hjemme her inne på forumet, men hva med å løfte opp ei dame som har en jobb. Ja for det er like mye en ekte jobb som den som sitter på kontor, jobber ute, butikk, buss, helsevesenet  you name it. 

Veldig godt poeng. De fleste influensere driver stort sett bare dank. De liker å påstå at de jobber hardt, men, ja det er mye dagdriving ute og går.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sunnysun skrev (1 time siden):

Hun er gravid. Hun har lagt ut bilde i «NUB theory queens» på Facebook for å gjetting av kjønn etter ultralyd i januar😊🎉

Nesten så jeg ikke tror det. Går ikke an å være SÅ korttenkt vel? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (1 time siden):

Mio-lio vet vel bedre enn deg om hun trives i jobben sin eller ikke. 

Var ikke trivsel vi snakket om, men lønn.! 🙄 Folk kan trives i en jobb, tross dårlig lønn og vilkår!👍 Hun var faktisk fornøyd med det og hun, og det sa eg var bra, selv om flertallet ikke er det. 

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnysun skrev (4 timer siden):

Da får vi håper at hun og piloten er sammen og lykkelige! 🤞🏻 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...