Gå til innhold

Rannveig Heitmann

MalloryK

Anbefalte innlegg

Moongirl skrev (2 timer siden):

Slutt med piloten? De var jo sååå forelsket! 5.barnet hvis hun er singel er jo krise. Ikke blir ikke akkurat mer lett å kombinere det med jobb i luften! Og far jobber og i turnus. Skjønner ikke helt hvordan hun klarer det nå, da man er borte lenge av gangen. En lite barnevennlig og en egoistisk jobb. Og veldig dårlig betalt 🙉

Hva vet du om hvor lenge hun er borte om gangen egentlig ?  Norwegian har bare kort ruter noe som vil si mye dagsturer. Altså at hun starter å avslutter på Gardermoen samme dag.  
 Egoistisk yrke faktisk 😂 vel jeg har mere tid med ungene nå en når jeg hadde en «vanlig»jobb.  Er alle yrker med turnus egoistisk ?  Tjener også bedre nå en ved forje arbeidsplass. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mio-lio skrev (22 minutter siden):

Hva vet du om hvor lenge hun er borte om gangen egentlig ?  Norwegian har bare kort ruter noe som vil si mye dagsturer. Altså at hun starter å avslutter på Gardermoen samme dag.  
 Egoistisk yrke faktisk 😂 vel jeg har mere tid med ungene nå en når jeg hadde en «vanlig»jobb.  Er alle yrker med turnus egoistisk ?  Tjener også bedre nå en ved forje arbeidsplass. 

Hun rekker ikke å levere på skole og hente før de er ferdig , nei. Og kunne heller ikke gamblet på det, da der ofte skjer forsinkelser. Hun har selv vist fram lengre turer og hotellopphold. Og flere har stått fram å snakket om hvor mye de jobber og hvor lite betalt de får, de får jo ikke for overtid eller noe. Jobber gratis når flyet er forsinket! De var tapere i lønn og få goder, dette har vært masse i media. Håper de fikk det bedre etter streiken. Fortjener det, selv om de ikke har en fagutdanning.

Bra at hun har nære som kan hjelpe henne da med ungene, siden hun er alenemamma. Har klaget på før at hun ikke hadde hjelp. For de fleste i turnus må ha hjelp av partner eller familie, når man har barn som er for små til å være alene hjemme.

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (54 minutter siden):

Hun skriver ikke noe sted at hun er gravid?

Og hun er vel sammen med piloten? Happy wife, happy life skriver hun. 

Nei hun står som singel i bio og han har heller ikke henne i bio lenger 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 minutter siden):

Nei hun står som singel i bio og han har heller ikke henne i bio lenger 

Han har jo kommentert under bildet hennes. Om de ikke er samboere men kun kjærester, er hun jo fortsatt alenemamma

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 minutt siden):

Hun rekker ikke å levere på skole og hente før de er ferdig , nei. Og kunne heller ikke gamblet på det, da der ofte skjer forsinkelser. Hun har selv vist fram lengre turer og hotellopphold. Og flere har stått fram å snakket om hvor mye de jobber og hvor lite betalt de får, de får jo ikke for overtid eller noe. Jobber gratis når flyet er forsinket! De var tapere i lønn og få goder, dette har vært masse i media. Men, så har de jo bare et kurs, så det er vel ikke annet å forvente.

Bra at hun har nære som kan hjelpe henne da med ungene, siden hun er alenemamma. Har klaget på før at hun ikke hadde hjelp. For de fleste i turnus må ha hjelp av partner eller familie, når man har barn som er for små til å være alene hjemme.

Så du vet altså ingen ting om hennes situasjon. Du bare antar utifra det du har lest i media.  Vel jeg jobber i SAS som alt dette ble skrevet om. Å måten ting ble fremlagt stemmer ikke. Lønna f.eks så var det kun grunnlønn på 1 lønnstrinn som ble presentert ut. Vi har 10.000-15.000 ekstra i mnd i diett utenom det.  Pluss fly tillegg hygiene tillegg osv, At vi ikke har betalt for overtid stemmer heller ikke helt.  Går vi over i en fri dag får vi betalt eller kan velge en ekstra fri dag.  Går vi på overtid ellers så må andre dager i mnd reduseres da vi bare har ett vist antall timer vi kan fly.   Å hvor vidt hun rekker å hente og levere vet du ingen ting om. Vi har ikke faste klokkeslett vi starter å slutter.  Vi kan starte på jobb alt fra 05.00-22.00. Vi kan også ha en arbeidsdag på kun 3 timer, eller 14 timer.  Å vi med barn i denne bransjen har krav på barnedeltid som vil si at vi ikke jobber de timene og turnusen som ble skrevet i media.  Jeg f.eks jobber 3 dager på å 6 dager av. MYE mere fri hjemme en jeg hadde før i «vanlig» jobb. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅

Så godt at du er fornøyd i SAS da, som betaler dårligst av de alle! Hvor folk har jobbet i maange år for glansbilder! Med en øverste leder som tjener sinnsyke summer og ikke vil dele! Helt tragisk! Folk stod jo fram og sa at de ikke klarte å leve på lønnen!Rart at du sier at de lyver.Flott at du har masse fri og får godt betalt da, bra heldig da. Veteranene i bransjen er ikke fornøyd i hvertfall.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (48 minutter siden):

Hun endret navn fra Rannveig til Ranvei fordi ingen visstnok klarte å skrive det riktig 😅. Nå har hun endret til Charlotte. 

Det husker jeg. Lurer på hva slags folk hun omgås når de ikke klarer å skrive Rannveig riktig 😂 Hun heter vel egentlig Rannveig Charlotte, tror jeg, har hun endret til bare Charlotte nå? Hva heter hun på insta? Leste bloggen hennes for mange år siden. Da hun var gravid med nr 2 eller 3. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (3 minutter siden):

😅

Så godt at du er fornøyd i SAS da, som betaler dårligst av de alle! Hvor folk har jobbet i maange år for glansbilder! Med en øverste leder som tjener sinnsyke summer og ikke vil dele! Helt tragisk! Folk stod jo fram og sa at de ikke klarte å leve på lønnen!Rart at du sier at de lyver.Flott at du har masse fri og får godt betalt da, bra heldig da. Veteranene i bransjen er ikke fornøyd i hvertfall.

👏 godt skrevet 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (16 minutter siden):

Han har jo kommentert under bildet hennes. Om de ikke er samboere men kun kjærester, er hun jo fortsatt alenemamma

Ok , da har de vel bare endret bio for å få folk til å lure da🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅

Jeg er fornøyd jeg ja. Selv om SAS lønner bitte litt mindre har vi andre goder som ikke andre selskaper har. Å Poenget her var vel heller hvordan du rakke ned på Rannveig å hennes yrke å hvordan det viser seg at alle påstandene dine ikke stemmer.   Vil tippe hun jobber fast turnus å har fri når barna er hos henne å jobber når de er hos far å koser seg med alle hotell overnattingene og opplevelsene hun får når hun likevel ikke har barna. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (Akkurat nå):

Jeg er fornøyd jeg ja. Selv om SAS lønner bitte litt mindre har vi andre goder som ikke andre selskaper har. Å Poenget her var vel heller hvordan du rakke ned på Rannveig å hennes yrke å hvordan det viser seg at alle påstandene dine ikke stemmer.   Vil tippe hun jobber fast turnus å har fri når barna er hos henne å jobber når de er hos far å koser seg med alle hotell overnattingene og opplevelsene hun får når hun likevel ikke har barna. 

Så eg skal stole på det du sier? 😅  Enn folk som har vært lenge i gamet og fagforeninger?😅 

Igjen, godt du er fornøyd. Penger er ikke alt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så eg skal stole på det du sier? 😅  Enn folk som har vært lenge i gamet og fagforeninger?😅 

Igjen, godt du er fornøyd. Penger er ikke alt.

Jeg gir vel egentlig blanke f i hva du stoler på å ikke.   Rimelig likegyldig for meg.    Folk som har vært i gamet lenger er så klart ikke fornøyd nei. De vil jo ha tilbake tiden hvor de hadde en uke stopp i utlandet å kun jobbet korte dager.  Sånn er ikke bransjen lengre.  Å når Nkf og Parat i Sas var i streik så tok de selvfølgelig ut to nye ansatte på 100%. Stilling for å belyse det verste. Mye av det som kom frem stemmer, men mye ble også utelatt.  Rannveig har jobbet en stund i Norwegian nå, å de har fast turnus der.  Så hun jobber nok når barna er hos fedrene. Ikke er hun på lønnsnivå 1 heller så hun klarer seg nok helt fint. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (8 minutter siden):

Jeg gir vel egentlig blanke f i hva du stoler på å ikke.   Rimelig likegyldig for meg.    Folk som har vært i gamet lenger er så klart ikke fornøyd nei. De vil jo ha tilbake tiden hvor de hadde en uke stopp i utlandet å kun jobbet korte dager.  Sånn er ikke bransjen lengre.  Å når Nkf og Parat i Sas var i streik så tok de selvfølgelig ut to nye ansatte på 100%. Stilling for å belyse det verste. Mye av det som kom frem stemmer, men mye ble også utelatt.  Rannveig har jobbet en stund i Norwegian nå, å de har fast turnus der.  Så hun jobber nok når barna er hos fedrene. Ikke er hun på lønnsnivå 1 heller så hun klarer seg nok helt fint. 

Bryr deg nok til å skrive masse om dette!😅 Jaja. Kos deg på jobb! Du slipper heldigvis å se meg i luften!😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig hyggelig at det går så bra med henne nå! Det ser ut som hun storstrives med livet sitt nå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (10 timer siden):

😅

Alle vet at lønnen i SAS er helt tragisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med å skryte av dama. Hun har en ekte jobb! Man er så opptatt av å rakke ned på influencere som sitter på rævva hjemme her inne på forumet, men hva med å løfte opp ei dame som har en jobb. Ja for det er like mye en ekte jobb som den som sitter på kontor, jobber ute, butikk, buss, helsevesenet  you name it. 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (15 minutter siden):

Men hva med å skryte av dama. Hun har en ekte jobb! Man er så opptatt av å rakke ned på influencere som sitter på rævva hjemme her inne på forumet, men hva med å løfte opp ei dame som har en jobb. Ja for det er like mye en ekte jobb som den som sitter på kontor, jobber ute, butikk, buss, helsevesenet  you name it. 

Skryte av hva da? En som levde på Nav i årevis og surret rundt til hun var godt voksen, med 0 utdanning, for så å finne en jobb hvem som helst kan gjøre. Skulle bare mangle at hun jobber og forsørger unga sine selv. Det er ingenting å skryte av.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (25 minutter siden):

Skryte av hva da? En som levde på Nav i årevis og surret rundt til hun var godt voksen, med 0 utdanning, for så å finne en jobb hvem som helst kan gjøre. Skulle bare mangle at hun jobber og forsørger unga sine selv. Det er ingenting å skryte av.

Vel hun jobbet nå gjør hun ikke? Klager du over alle som har en fortid og som faktisk prøver å gjøre noe bra for seg sine nå? Snakke om å holde grudge. 

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (11 minutter siden):

Vel hun jobbet nå gjør hun ikke? Klager du over alle som har en fortid og som faktisk prøver å gjøre noe bra for seg sine nå? Snakke om å holde grudge. 

At hun jobber og prøver å gjøre noe bra for seg og sine er hverken unikt eller noe å skryte av. Det skulle bare mangle. De fleste voksne mennesker jobber og gjør noe bra for seg og sine. Føler DU at Rannveig trenger ekstra skryt av en eller annen grunn anbefaler jeg at du tar kontakt med henne og skryter direkte til henne.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...