AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Eller pusler dere jevnt og trutt hele tida? Anonymkode: 017fd...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Del Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller pusler dere jevnt og trutt hele tida? Anonymkode: 017fd...5de Pusler i perioder ☺️ I julen puslet jeg tre puslespill, men har ikke rørt et puslespill etter dette. Har et par stykker (nye) liggende klar til neste gang jeg har lyst. Anonymkode: dc29e...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 30 minutter siden #3 Del Skrevet 30 minutter siden Ja. Tar ofte noen uker eller måneder fra jeg har fullført et 1000-3000 biters puslespill til jeg er klar for et nytt. Syns det er noe av gleden, jeg. Kan bruke lang tid på å legge puslespillet også. Har ikke ro til sånn hyperfokusering annet enn på de siste 10% av puslespillet. Den første tiden med nytt puslespill er jo også den kjedeligste, rene dørstokkmila å skulle tømme ut og sortere brikker så det er klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå