AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? Anonymkode: 6bd14...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har trent noen mnd nå etter youtube filmer, typisk hiit økter på 20-40 min og økter som har fokus på mage. Uten vekter. Har trent mest fordi det er bra å trene og fordi jeg håper det skulle bedre psyken min og søvn. Jeg er slank, 170 og veier 52-55 kg. Kan man få synlige magemuskler av å trene sånt, eller må det vekter til? Kan alle få synlige magemuskler? Anonymkode: 6bd14...7d6 Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Ikke hør på dette. Ikke fokuser på å bli tynnere. Vekt i forhold til din høyde tenker jeg er helt innafor med tanke på å få synlige magemuskler. Jeg ville fokusert på tung styrketrening med spesifikke mageøvelser samt et fokus på høyt proteininntak. Ja, mindre overhudsfett er et poeng for å få frem muskler, men magen har muskler på lik linje med resten av kroppen som trenger å stimuleres for å vokse og å bli mer synlig. «Å bli tynnere» er et feil fokus, etter min mening. Anonymkode: b286f...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bli tynnere selvsagt... Anonymkode: 2ab70...eaf Du mener at en som allerede er i grenseland på å være undervektig, skal gå ned mer for å få synlige magemuskler? For noe forbanna tull! Trene riktig er det som er viktig. Kjernemuskulatur, statiske øvelser. Anonymkode: 8aa8c...de6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 13. februar #5 Del Skrevet 13. februar Må jo miste alt fettet på magen før musklene vises, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Et menneske Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar (endret) Trådstarteren er allerede tynn, så hvis man vil ha synligere magemuskler - så må man gå opp i vekta først (altså, bygge muskler, ikke fastfood). Deretter ned i vekta samtidig som man trener (for å redusere fettprosent). PS! Det er ikke lett å ha synlige magemuskler som kvinner. Og heller ikke alle som kan få det. Inkl. menn. Endret 15. februar av Et menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Hadde ikke synlige magemuskler da jeg var 175 og 52 kg. Må nok trene mer Anonymkode: 2868d...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Del Skrevet 15. februar Adverse abdominals!!!! Finn øvelser, gjør daglig: du vil begynne å endringer innen to uker garantert. Anonymkode: bf3fe...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Redusere fettprosenten er løsningen. Du kan øke størrelsen på magemusklene dine med styrketrening, velg øvelser hvor du kan øke motstanden/vekten. Ting som situps har begrenset effekt. Med vekten og høyden du beskriver har du rundt 17% fettprosent, du må ned til 10% fettprosent for sixpack om du har små magemuskler, 13% fettprosent om du har store magemuskler, mer enn det må du være veldig genetisk begavet for å ha synlig sixpack. Er du kvinne er dette ikke sunt i lengden, kvinner burde ligge på 20+ prosent. Selv kvinnelige bodybuilder har bare sixpack i en veldig kort periode, mesteparten av året har de høyere fettprosent, de bruker også steroider for å dramatisk øke størrelsen på magemusklene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar Det har mye med genetikk å gjøre! Jeg har godt synlige muskler, også på magen selvom jeg har bmi som tilsier overvekt (25.1) jeg har mye muskler og er sterk, men har lett "polstring" på utsiden. Jeg er lav og har mye eksplosive muskler, dvs korte og tjukke, fordi jeg liker best å trene med høy intensitet og medium vektbelastning. Musklene blir derfor mye fortere synlig på meg enn på de som driver typisk utholdenhet med lange seige økter. Jeg har også trent jevnt og trutt i mange år, så du må nok regne med å legge ned mer innsats enn du gjør nå over lenger tid for å få synlige muskler. Magen er ofte ganske genetisk betinget også om det blir seende ut som ruter/streker/helt flatt 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 13.49): Du mener at en som allerede er i grenseland på å være undervektig, skal gå ned mer for å få synlige magemuskler? For noe forbanna tull! Trene riktig er det som er viktig. Kjernemuskulatur, statiske øvelser. Anonymkode: 8aa8c...de6 Han mente vell ingenting. Han bare sa hva som skulle til. Om det er sundt eller ikke er en helt annen diskusjon. Anonymkode: 9831b...4ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Del Skrevet 15. februar takinova skrev (På 13.2.2025 den 14.05): Må jo miste alt fettet på magen før musklene vises, ja. Ja, dette er sannheten. Selv bodybuildere mister sixpacken når de ikke er på slanker’n. Du må ned til en fettprosent på om lag 11-15% alt etter hvordan det står til med muskler. Anonymkode: b1640...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. februar #13 Del Skrevet 15. februar Den eneste måten å få synlige magemuskler på er å bli tynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #14 Del Skrevet 15. februar Jeg sier det igjen. Tren de indre magemusklene. Transverse abdominals. Det fungerer som et innvendig korsett! Enorm forandring. Anonymkode: bf3fe...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar Du må ned i fettprosent for at musklene skal bli synlige. Anonymkode: 788bc...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå