AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:31 Ikke døm meg, men prøv å forstå hva jeg vil frem til. Føler han er ikke hverdagssmart evt og/eller lat. Her er noen eks: Jeg får en pakke, er bortreist. Ber han åpne den og sjekke om alt er bra, slik jeg kan betale for den. Han åpner den og sender bilde og sier at alt er bra med den. Når jeg kommer hjem er den knust fra nederste delen. Er det mulig, så han den ikke?? Klarer han ikke å sjekke et lite apparat???? Spurte han og han bare åh, visste ikke. Sendte han for å kjøpe kylling. Ba han om å dele kyllingen i to i hver sin pose. Så grillet. Han kommer hjem, den er delt, men i EN pose. Også hadde han ikke en plastpose over, så det rant sånn saus gjennom og i stor posen på andre varer. Er bare små historier men det skjer heletiden med alt. Han er master utdannet, men ofrer ikke noe ekstra virker det som. Når jeg tar det opp går det ikke. Er han dum/lat/giddelaus/følger ikke med, ikke smart?? Jeg skjønner ingenting!! Anonymkode: c58aa...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:34 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:34 Kan hende han ikke bryr seg. Tenker han igjennom sånne greier når det er noe han er glad for, planlegger? Anonymkode: 50f3b...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:43 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan hende han ikke bryr seg. Tenker han igjennom sånne greier når det er noe han er glad for, planlegger? Anonymkode: 50f3b...07c Vet ikke åssen han er da faktisk! Anonymkode: c58aa...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 13:07 Han bryr seg ikke Anonymkode: 5f22f...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:13 #5 Del Skrevet torsdag kl 13:13 Kan det være at han ikke forstår hva du mener? At du kommuniserer utydelig? Anonymkode: 85e6e...982 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet torsdag kl 13:13 #6 Del Skrevet torsdag kl 13:13 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke døm meg, men prøv å forstå hva jeg vil frem til. Føler han er ikke hverdagssmart evt og/eller lat. Her er noen eks: Jeg får en pakke, er bortreist. Ber han åpne den og sjekke om alt er bra, slik jeg kan betale for den. Han åpner den og sender bilde og sier at alt er bra med den. Det kunne jeg også funnet på. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Når jeg kommer hjem er den knust fra nederste delen. Er det mulig, så han den ikke?? Klarer han ikke å sjekke et lite apparat???? Spurte han og han bare åh, visste ikke. Sendte han for å kjøpe kylling. Ba han om å dele kyllingen i to i hver sin pose. Så grillet. Han kommer hjem, den er delt, men i EN pose. Også hadde han ikke en plastpose over, så det rant sånn saus gjennom og i stor posen på andre varer. Det er da bare en kylling. Om det leveres i en eller to poser må da være ett fett. Har aldri opplevd at det ikke bli lagt i en plastpose, men om jeg opplevde det hadde jeg ikke tenkt annet enn at det nå er en ny og tett pose. Jeg har da aldri spurt om butikken kunne legge det i en plasspose. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er bare små historier men det skjer heletiden med alt. Han er master utdannet, men ofrer ikke noe ekstra virker det som. Når jeg tar det opp går det ikke. Er han dum/lat/giddelaus/følger ikke med, ikke smart?? Jeg skjønner ingenting!! Om en ikke har helt det kontrollbehovet du har, har det jo ikke noe med hvordan smart han er ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet torsdag kl 13:17 #7 Del Skrevet torsdag kl 13:17 Han er sannsynligvis bortskjemt. Aldri trengt å gjøre noe praktisk, handle, være street smart. Master er ingen målestokk for denne typen intelligens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:18 #8 Del Skrevet torsdag kl 13:18 Men da er han sånn da. Synes vel ikke dette var store greiene. Det med kyllingen var virkelig ingen krise. Anonymkode: bc731...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet torsdag kl 13:20 #9 Del Skrevet torsdag kl 13:20 Kyllingen var i samme pose, det er helt vanlig? Hvorfor to ulike? Kjedelig med gris, men det lar seg jo fikse. Det virker som at du prøver å få han til å bli som deg, det er sjelden vellykket. Hvis han handler, må han slippe å få inngående instruksjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:20 #10 Del Skrevet torsdag kl 13:20 Dum. Anonymkode: 1620a...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #11 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Ubetenksom. Anonymkode: 92112...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn84 Skrevet torsdag kl 15:28 #12 Del Skrevet torsdag kl 15:28 Det kommer ann på hvem du prater om. Er det sønnen din, naboen din eller mannen din det gjelder? Det eneste vi vet er at du skriverbom et hankjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 15:29 #13 Del Skrevet torsdag kl 15:29 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke døm meg, men prøv å forstå hva jeg vil frem til. Føler han er ikke hverdagssmart evt og/eller lat. Her er noen eks: Jeg får en pakke, er bortreist. Ber han åpne den og sjekke om alt er bra, slik jeg kan betale for den. Han åpner den og sender bilde og sier at alt er bra med den. Når jeg kommer hjem er den knust fra nederste delen. Er det mulig, så han den ikke?? Klarer han ikke å sjekke et lite apparat???? Spurte han og han bare åh, visste ikke. Sendte han for å kjøpe kylling. Ba han om å dele kyllingen i to i hver sin pose. Så grillet. Han kommer hjem, den er delt, men i EN pose. Også hadde han ikke en plastpose over, så det rant sånn saus gjennom og i stor posen på andre varer. Er bare små historier men det skjer heletiden med alt. Han er master utdannet, men ofrer ikke noe ekstra virker det som. Når jeg tar det opp går det ikke. Er han dum/lat/giddelaus/følger ikke med, ikke smart?? Jeg skjønner ingenting!! Anonymkode: c58aa...8c2 Dere har tydeligvis større utfordringer enn det du skisserer her tror jeg... I mine øyne så er dette her bagateller i den store sammenhengen. Hvordan er han ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:55 #14 Del Skrevet torsdag kl 15:55 Jeg forstår heller virkelig ikke den med kyllingen, her fremstår du som ekstremt.. Uhm. Micromanaging. Hva bruker vi på norsk? Uansett, kan det hende at du ikke kommuniserer like tydelig og konsist som du selv føler? Når jeg leser din overskrift og starten på innlegget her, så er det veldig forvirrende formulert. Det får meg til å tenke at det kan ha noe med saken å gjøre. Ellers er det jo slik at de fleste får mindre lyst til å strebe etter noe når de blir fortalt for ubrukelige de er. Da går det bare dårligere og dårligere. Anonymkode: 093e7...a4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:41 #15 Del Skrevet i går, 11:41 * Anonymkode: c58aa...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:54 #16 Del Skrevet i går, 11:54 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ikke døm meg, men prøv å forstå hva jeg vil frem til. Sendte han for å kjøpe kylling. Ba han om å dele kyllingen i to i hver sin pose. Så grillet. Er han dum/lat/giddelaus/følger ikke med, ikke smart?? Jeg skjønner ingenting!! Anonymkode: c58aa...8c2 Mest sannsynligvis er han dritt lei tullet ditt. Dele kylling i to poser? Hva faan liksom. Jeg hadde aldri orket en pirke-guri som deg. Og det virker det som om han heller ikke gjør. Anonymkode: f263f...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #17 Del Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg forstår heller virkelig ikke den med kyllingen, her fremstår du som ekstremt.. Uhm. Micromanaging. Hva bruker vi på norsk? Anonymkode: 093e7...a4c Detaljstyre. Anonymkode: f263f...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå