AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce Altså, folk er så dumme. De BAKSNAKKER fordi du deler for lite. De må jo forstå at du deler for lite nettopp fordi du vet at de baksnakker, og ikke ønsker å gi dem informasjon som de kan bruke mot deg? Er de så idioter at de ikke forstår grunnen? 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden I noen miljøer må man det. Jeg blir antagelig også det. Er møkk lei jobben, og kollegene, har ingen interesse av å hverken ha samtaler med de, eller spørre hva de har gjort i helgen. Enten må du konfrontere, eller så må du la det gå. Anonymkode: 0ecfd...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce Det er ganske ironisk å ikke være åpen om det til deg, men til andre fordi du ikke er åpen til dem. Nei, du skal ikke trenge deres styring for åpenhet. For all del ikke brett ut detaljer til disse. Du kan ikke stole på dem før de beviser at de fortjener det. Anonymkode: 8589d...ac9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Rosalilje84 skrev (35 minutter siden): Altså, folk er så dumme. De BAKSNAKKER fordi du deler for lite. De må jo forstå at du deler for lite nettopp fordi du vet at de baksnakker, og ikke ønsker å gi dem informasjon som de kan bruke mot deg? Er de så idioter at de ikke forstår grunnen? Nei, baksnakkingen oppsto nettopp pga at TS ikke delte. Står i HI. De har hengt seg opp i det. Anonymkode: 2c129...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, baksnakkingen oppsto nettopp pga at TS ikke delte. Står i HI. De har hengt seg opp i det. Anonymkode: 2c129...770 Folk som baksnakker, gjør det jevnlig. Det er sikkert derfor TS ikke utleverer privatlivet sitt. Hun vet at de baksnakker, og ønsker ikke å gi dem grunn til å baksnakke enda mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Folk som baksnakker, gjør det jevnlig. Det er sikkert derfor TS ikke utleverer privatlivet sitt. Hun vet at de baksnakker, og ønsker ikke å gi dem grunn til å baksnakke enda mer. Nei, det tror jeg ikke. Du har bare bestemt deg for dette. Anonymkode: 2c129...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå