AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Jeg ser på instagram at det er mange kvinner i 30-40åra som bruker Brazilian-truser. Stemmer det? Er i 30åra selv så jeg måtte bare spørre medsøstre om det stemmer.. Anonymkode: db35e...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Tenker det er like individuelt som alt annet. Man bruker jo det man foretrekker. Anonymkode: 75903...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar Jeg bruker jo de samme type trusene som 35-åring som jeg gjorde da jeg var 20. bruker de du skriver for å pynte meg, men vanlig string til hverdags da den ikke synes gjennom. Anonymkode: 44139...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar Jeg er 40 og bruker det i hvert fall 🤷♀️ Hvorfor skulle vi ikke det? Anonymkode: 3a142...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Aner ikke hva det er, bruker hipsters. - i 30årene. Anonymkode: 78e4a...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar Bruker ulike truser, det gjorde jeg i 20 årene også. 30. Anonymkode: f0b0c...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #7 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 9.05): Jeg ser på instagram at det er mange kvinner i 30-40åra som bruker Brazilian-truser. Stemmer det? Er i 30åra selv så jeg måtte bare spørre medsøstre om det stemmer.. Anonymkode: db35e...ae3 Følger du trusedamer på Instagram? Skjønner ikke helt hvordan dette bare plutselig dukker opp. Anonymkode: ae815...ec5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #8 Del Skrevet 14. februar hva er braziliantruse? Anonymkode: 06542...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Jeg bruker helst boksere eller truser. Er i 40-årene. Anonymkode: ff354...452 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå