AnonymBruker Skrevet 14. februar #301 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, du skriver bare like svart/hvitt og agggressivt som TS, derfor jeg lurte. Anonymkode: ad768...9f4 Du kan heller gå i rette med det jeg skriver hvis du er uenig i noe. Hvis du ønsker å påpeke ting som er svarthvitt, så har du masse av ting å ta tak i i tråden. Du kan ta tak i dritslenging og omtaler som at ts er klengete, needy, virker sykelig, etc., men du er interessert i å påpeke det når ts oppfører seg sånn og når mennesker sier at hun åpenbart er utsatt for drittkasting. Og nettopp det viser din bias, og bekrefter ellers hvorfor tråden er blitt så stygg. Analysen deres går bare i ts disfavør og deres egen favør. Anonymkode: 5f58d...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #302 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan heller gå i rette med det jeg skriver hvis du er uenig i noe. Hvis du ønsker å påpeke ting som er svarthvitt, så har du masse av ting å ta tak i i tråden. Du kan ta tak i dritslenging og omtaler som at ts er klengete, needy, virker sykelig, etc., men du er interessert i å påpeke det når ts oppfører seg sånn og når mennesker sier at hun åpenbart er utsatt for drittkasting. Og nettopp det viser din bias, og bekrefter ellers hvorfor tråden er blitt så stygg. Analysen deres går bare i ts disfavør og deres egen favør. Anonymkode: 5f58d...a54 Hvem er "dere"? Jeg skriver bare for meg selv, jeg er ikke noen del av "dere". Jeg har heller ikke gjort noen analyse. Tråden består av mange enkeltindivider som har ulike meninger. Enkeltindivider kan ikke ta ansvar for hva som er skrevet i helhet. Anonymkode: ad768...9f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #303 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, for det kan jo ikke falle deg inn at ikke alle her mener det er saklig og bra å angripe ts, kalle henne all den driten dere har kalt henne eller å analysere hennes personlighet og psyke over hodet på henne. At du tror at dette er noe alle enes om og er en grei atferd som alle skal bifalle, og at kritikk av dette bare kan kommer fra ts, er ditt eget problem. Hvis du ikke forstår dette, anbefaler jeg deg å lese denne og denne boken som kan forklare din emosjonelle dysregulering og emosjonelt umodne respons i denne tråden. Bare et tips til hjelp. Godt ment selvfølgelig. Anonymkode: 5f58d...a54 De innleggene du mener er usaklige og ufine, er ikke mine. Jeg står stødig i mine svar og jeg har vært svært saklig. Anonymkode: 25a56...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #304 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem er "dere"? Jeg skriver bare for meg selv, jeg er ikke noen del av "dere". Jeg har heller ikke gjort noen analyse. Tråden består av mange enkeltindivider som har ulike meninger. Enkeltindivider kan ikke ta ansvar for hva som er skrevet i helhet. Anonymkode: ad768...9f4 Enkeltindivider preges og av flokkmentalitet, noe det er åpenbart at har skjedd her. Hvis du ikke ser hvorfor ts etter hvert blir forbanna etter å ha lest tråden, så er synet ditt blitt slørete. Anonymkode: 5f58d...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #305 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan heller gå i rette med det jeg skriver hvis du er uenig i noe. Hvis du ønsker å påpeke ting som er svarthvitt, så har du masse av ting å ta tak i i tråden. Du kan ta tak i dritslenging og omtaler som at ts er klengete, needy, virker sykelig, etc., men du er interessert i å påpeke det når ts oppfører seg sånn og når mennesker sier at hun åpenbart er utsatt for drittkasting. Og nettopp det viser din bias, og bekrefter ellers hvorfor tråden er blitt så stygg. Analysen deres går bare i ts disfavør og deres egen favør. Anonymkode: 5f58d...a54 Du ser ikke at dine svar er like dyregulerte? Følelsesregulering er ikke noe man kan fake. Enten har man tilegnet seg denne evnen, ellers har man ikke. Å legge merke til når det mangler det blir faktisk da, svart/hvitt. Anonymkode: 25a56...bfc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #306 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enkeltindivider preges og av flokkmentalitet, noe det er åpenbart at har skjedd her. Hvis du ikke ser hvorfor ts etter hvert blir forbanna etter å ha lest tråden, så er synet ditt blitt slørete. Anonymkode: 5f58d...a54 Hvorfor så aggressiv på vegne av et menneske du ikke kjenner på nett? Anonymkode: ad768...9f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #307 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enkeltindivider preges og av flokkmentalitet, noe det er åpenbart at har skjedd her. Hvis du ikke ser hvorfor ts etter hvert blir forbanna etter å ha lest tråden, så er synet ditt blitt slørete. Anonymkode: 5f58d...a54 Er det ikke et alternativ å vurdere at flere i tråden kommer med konstruktiv kritikk i enighet? Skal disse avfeies i sin helhet fordi TS ikke liker svarene? Anonymkode: 25a56...bfc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #308 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De innleggene du mener er usaklige og ufine, er ikke mine. Jeg står stødig i mine svar og jeg har vært svært saklig. Anonymkode: 25a56...bfc Du har analysert ts psyke og personlighet over hodet hennes og forklart hennes respons med psykologiserte teorier. Det oppfattes som nedlatene, spesielt i en tråd der folk har vært ufine og usaklige. Anonymkode: 5f58d...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #309 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei. Vi har ikke ulik oppfatning. Dette står i HI. Dette gjelder ikke deg spesifikt. Det gjelder gruppementaliteten i denne tråden, den gjentakende løgnen om at det ikke er skrevet noe stygt, og at alle her har skrevet saklig og at det er ts som utelukkende er problemet i denne tråden, etc. Anonymkode: 5f58d...a54 Haha jo du trenger ikke krangle på om vi har ulik oppfatning for det har vi. Jeg er åpenbart ikke under samme oppfatning av problemstillingene ts framsatte i side 1 og at den endret seg til side 10. Der er vi uenig. Forstår fortsatt ikke hvorfor du klikker på meg? Hva har jeg med det å gjøre liksom? Anonymkode: 4969b...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #310 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Eier du ingen skam? Anonymkode: 5f58d...a54 Ikke sant? "En lettlest bok". Som om jeg var et lite barn, og ikke en voksen med et langt utdanningsforløp 🤣 Anonymkode: bbe62...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #311 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du ser ikke at dine svar er like dyregulerte? Følelsesregulering er ikke noe man kan fake. Enten har man tilegnet seg denne evnen, ellers har man ikke. Å legge merke til når det mangler det blir faktisk da, svart/hvitt. Anonymkode: 25a56...bfc Ah, takk. Der fikk JEG den også. Sjarmerende. Her er greia. Jeg er fullstendig klar over at MINE følelser er dysregulerte, siden jeg har adhd og selvinnsikt. Tvertimot synes jeg ikke dette gjør noe, i en tråd der folk oppfører seg elendig overfor et annet menneske. Andre derimot, som har mast og tjast, latterliggjort, fresmtilt ts som en karikatur, ignorert det hun føler og mener, fremhevet seg selv på bekostning av henne, og som driter i hva hun spør om og heller har kommet for å stemple etc. i denne tråden, får heller ta en samtale med seg selv om deres egen dysregulering og eventuelle mangel på empati. Folk blir ikke bedre eller hyggeligere av å ha stemplet noen korrekt, hvis det er det du tror. Anonymkode: 5f58d...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #312 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke sant? "En lettlest bok". Som om jeg var et lite barn, og ikke en voksen med et langt utdanningsforløp 🤣 Anonymkode: bbe62...4a4 Tror det ble skrevet sånn fordi du rett over at du hadde skrevet at du fikk se om du "gidder" å gå i behandling. Hvis man skriver at man kanskje ikke gidder noe, så kan det kanskje gjøre det lettere å gidde hvis man får høre at det er en lettlest bok, fremfor noe stort og tungt - da gidder man i hvert fall ikke. Anonymkode: ad768...9f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #313 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slutt å juge. Dokumentasjon på spekulasjon omkring ts psyke og dysfunksjonelle følelsesregulering er veldokumentert i tråden. Gå i dere selv. Anonymkode: 5f58d...a54 Lyver ikke, å si at dette er unormale følelser at man bør få hjelp med de er ikke å påstå at noen er psykisk syke. Du skriver på helt samme måte som ts, det er tydeligvis to av dere! Jeg ønsket ts lykke til, det mener jeg. For vi har kun et liv og blir man ulykkelig i det må man ta grep. Anonymkode: 9ba72...851 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #314 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da var det ikke så sterke følelser i utgangspunktet. Anonymkode: 10a5f...2ff Korrekt. Anonymkode: 9d5c1...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #315 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor så aggressiv på vegne av et menneske du ikke kjenner på nett? Anonymkode: ad768...9f4 Hvorfor så aggressiv mot et menneske du ikke kjenner på nett? Jeg gikk inn fordi ts sto ganske alene og det ble skrevet ganske ville ting. Er du ikke kjent med at det kan være bra å stå opp for folk som blir utsatt for dårlig atferd fra andre? Anonymkode: 5f58d...a54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #316 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lyver ikke, å si at dette er unormale følelser at man bør få hjelp med de er ikke å påstå at noen er psykisk syke. Du skriver på helt samme måte som ts, det er tydeligvis to av dere! Jeg ønsket ts lykke til, det mener jeg. For vi har kun et liv og blir man ulykkelig i det må man ta grep. Anonymkode: 9ba72...851 Du sier at det som står ikke står. Det er å lyve. Hvis du hadde vært opptatt av saklighet, hadde du ikke nektet for det. Anonymkode: 5f58d...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #317 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor så aggressiv mot et menneske du ikke kjenner på nett? Jeg gikk inn fordi ts sto ganske alene og det ble skrevet ganske ville ting. Er du ikke kjent med at det kan være bra å stå opp for folk som blir utsatt for dårlig atferd fra andre? Anonymkode: 5f58d...a54 Vel, når du selv blir aggressiv og slenger rundt med angrep til alle som svarer, så er jo du selv en av dem som utsetter folk for dårlig atferd. Det virker også rart at du ikke ser at TS også har oppført seg dårlig, og at det som startet reaksjonene var at hun påsto at folk ikke hadde like sterke følelser som henne hvis de taklet at en mann jobbet slik turnus. Anonymkode: ad768...9f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #318 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier at det som står ikke står. Det er å lyve. Hvis du hadde vært opptatt av saklighet, hadde du ikke nektet for det. Anonymkode: 5f58d...a54 Vet du nå skal jeg gå ut av denne tråden, her blir alle som skriver til ts angrepet. Din sannhet er noe helt annet enn det jeg leser, og forøvrig mange andre. Hvorfor forsvarer du en dame som er fryktelig nedlatende mot nordmenn, og en som ser ned på psykisk syke som hun er livredd for å bli plassert i samme båt med? Jeg var tidlig i tråden, pleier alltid å se det fra ts sin side. Her ble det vanskelig for ts angrep andre med engang, legger man noe ut offentlig så må man også forvente at noen er uenige med ts. Det tålte ikke ts, hun ønsket støtte for å gå fra mannen. Da MÅ hun skrive hi. Anonymkode: 9ba72...851 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #319 Del Skrevet 14. februar Hvorfor sammen med en du ikke elsker? Når du evner å skru av følelser, så er ikke forholdet liv laget. Anonymkode: c5452...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #320 Del Skrevet 14. februar Hvorfor er denne tråden på 16 sider? Svaret på Ts sitt problem er jo kjempeenkelt. Hun sier at forholdet kommer til å ta slutt hvis den turnusen fortsetter, punktum. Fordi hun mister alle følelsene. Da må hun snakke med kjæresten og fortelle dette, og så må han velge, annen jobb eller se forholdet forsvinne. Ferdig. Hva mer fylles 16 sider med? Jeg forstår ingenting. Anonymkode: f7066...8ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå