AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Jeg er aldri syk og borte fra jobb. Ikke brukt egenmeldingsdager på flere år. Nå går det mye dritt og jeg ble dårlig i løpet av arbeidsdagen. Hadde over 39 i feber da jeg kom hjem. Ble hjemme et par dager pluss helg. Var skikkelig dårlig. Høy feber som jeg ikke fikk ned under 39 med febernedsettende. Ondt i hele kroppen. Frostrier osv. orket ikke annet enn å sove. Tilbake på jobb blir jeg møtt med at den og den er borte og de er SKIKKELIG syke og VIRKELIG dårlige (med trykk på skikkelig og virkelig) og det er ikke måte på hvor synd det er i dem. Og så fremhever de seg selv som går på jobb selv om de hangler. Føler de tror jeg faket hele greia. Anonymkode: 14551...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Eller så prøver de å hinte til at du smittet flere da du var på jobb med 39 i feber (før du gikk hjem). Uansett: Ikke tolk alt i verste mening. Anonymkode: 89ff5...128 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller så prøver de å hinte til at du smittet flere da du var på jobb med 39 i feber (før du gikk hjem). Uansett: Ikke tolk alt i verste mening. Anonymkode: 89ff5...128 Er vel heller de som er på jobb hanglete og leker helter som har smitta andre (meg inkludert). Det kom som kastet på, så var ikke akkurat slik at jeg gikk på jobb syk heller. Anonymkode: 14551...c82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar Du vet at ikke alt handler om deg? Anonymkode: 9fc2b...823 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5 Del Skrevet 13. februar Nei, folk tenker nok ikke det, dette er din tolkning av ambivalente signaler. Velg den beste tolkningen, det er at det selvsagt ikke stilles spørsmål ved om du faktisk var syk. Dessuten spiller det ingen rolle, du ver hva som er sant, og har ditt på det tørre. Anonymkode: 7ddb8...044 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #6 Del Skrevet 13. februar Det er sikkert bare du som føler på det siden du så sjelden er syk. Jeg føler det snakkes sånn om sykdom over alt nå for tiden, det florerer av sykdom. Anonymkode: 59194...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Del Skrevet 13. februar Om kollegaer hadde vært mistenksomme om min sykdom hadde jeg ikke brydd meg. Jeg vet at jeg var syk. Vil nok også tro du er paranoid her. Virker som om det er veldig viktig for deg å ikke bruke egenmelding Anonymkode: 8d813...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #8 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om kollegaer hadde vært mistenksomme om min sykdom hadde jeg ikke brydd meg. Jeg vet at jeg var syk. Vil nok også tro du er paranoid her. Virker som om det er veldig viktig for deg å ikke bruke egenmelding Anonymkode: 8d813...88a Kanskje fordi hun går på jobb med 39 i feber og ikke drar hjem før hun er "skikkelig, "virkelig" syk. Anonymkode: 0c1c5...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå