Gå til innhold

Erfaring med sjamaner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen av dere som har pratet med og fått hjelp av sjamaner? Hva er deres erfaringer med disse? Hjalp det? Bedre resultat enn fra en healer?

Hvem pratet du med isåfall?

Anonymkode: c0b22...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke vært i kontakt med noen, men har hatt veldig lyst. Er spent på om du blir å få svar her inne? Føler meg alltid alene om å ha stor interesse for healere, sjamaner, tarotkort/engler og alt som har med slike åndelige ting å gjøre. 

en venn av meg var i kontakt med en sjaman og sjamanen fortalte han at han hadde mage sår og at legene ikke kunne gjøre noe. Så sa han at han (vennen min) kom til å heale seg selv med tiden og at han hadde healer evner.. Så gjikk det noen måneder og da han var på sykehuset sa plutselig legen : Jeg ser på bildet at du har hatt en vellykket operasjon…legen nevnte blant annet operasjons såret som var grodd fint m.m. Så sa han til legen at han var ikke operert så legen dobbelt sjekka i journalen og han fikk da ‘’bakover sveis’’ over at han ikke var blitt operert for magesår men undersøkelsen visste det motsatte. 

Min mamma hadde en lidelse som en healer klarte å fjerne ifølge henne selv da hvertfall…

Har hørt mange historier og noen ganger tror jeg på dem og andre ganger ikke helt. Kommer helt ann på både mennesket bak historien og hva jeg føler er noe sannhet i. 

Jeg skulle ønske det var flere alternative messer her nordpå hvor jeg bor og egentlig bare flere like sinnede. Samtidig kan det jo hende det er flere her nordpå enn sørpå da🙈 Vet ikke… 

Vil du dele noe nærmere om hvorfor du tenker på sjamaner ? Er det noe du spesielt ønsker hjelp for eller noe du vil ha svar på? Hadde vært interessant bare å høre andres tanker  😉

Anonymkode: 02ff9...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spennende historie du kom med der om han som opererte seg selv 😊.

Jeg har healingevner selv og er veldig nysgjerrig på sjamaner. Jeg har også snakket litt med og fulgt en sjaman fra Sibir, og har fulgt litt av og på vestlige som kaller seg sjamaner. Jeg er nik mer interessert i tradisjonelle sjamaner enn New Age sjamaner.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har fått en kroppslig sykdom selv som viser seg vanskelig å gjøre noe med, og det er vanskelig å heale seg selv.

Det jeg har fulgt og fått med meg av tradisjonell sjamanistisk praksis og deres verdenssyn gir god mening til hvordan jeg selv oppfatter verden. Men så lurer jeg på hvordan deres evner funker på sykdom og hvordan det føles, og om det har hjulpet andre.

Og så er det bare interessant å høre om andres erfaringer med sjamaner sånn generelt. Helst tradisjonelle sjamaner.

Anonymkode: c0b22...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...