Gå til innhold

Naboen har på musikk på tven med bass hver natt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Politiet er nødt til å ta tak idet når det går utover liv og helse, som jo mangel på nattesøvn over lang tid gjør.
Da er det akuttmottaket på Blakstad neste (eller annet lignende sted)

Anonymkode: 99749...1f7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Politiet er nødt til å ta tak idet når det går utover liv og helse, som jo mangel på nattesøvn over lang tid gjør.
Da er det akuttmottaket på Blakstad neste (eller annet lignende sted)

Anonymkode: 99749...1f7

Ikke rart det skjer mord si. 

Nei, de skulle ha vært her og hørt hvor ille det faktisk er selv… Skjønner ikke at de ikke er flaue over seg selv og barnsligheten sin.  Og hver gang de passerer mitt soverom, stopper de opp og stamper flere ganger på rad. Ingen går så hardt som de her, man GÅR vanligivs over gulvet. Disse bruker så mye energi og tydeligvis all kraft for å lage mest mulig lyd der de stamper som elefanter og hopper og slenger ting i gulvet. Når den slasken av en guttefjott har kompiser på besøk, hender det at de alle hopper og stamper mest mulig over hele leiligheten. Da høres det ut som huset skal rase sammen. De går virkelig all in for å bråke mest mulig. Har sendt megga en høflig melding om at det er lydt og om det er mulig å dempe, men intet svar. Tålmodigheten min er forsåvidt slutt.

Anonymkode: 93afe...486

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring politiet. Kanskje ring nrk om du må. Kan jo være de kan skape en sak utav det? 

Anonymkode: 52f5a...c15

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ring politiet. Kanskje ring nrk om du må. Kan jo være de kan skape en sak utav det? 

Ja noe sånt. Er i alle fall umulig å sove når de absolutt skal ha Tv og musikk på rommet rett ovenfor mitt på full guffe. Er for sliten til å ringe de nå. Hadde jeg kunnet, så hadde jeg tatt inn på hotell i helgen for å få litt søvn og fred. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja noe sånt. Er i alle fall umulig å sove når de absolutt skal ha Tv og musikk på rommet rett ovenfor mitt på full guffe. Er for sliten til å ringe de nå. Hadde jeg kunnet, så hadde jeg tatt inn på hotell i helgen for å få litt søvn og fred. 

Nå har jo du barn, så vet ikke om det er forsvarlig. Men tror du støydempende headset vil hjelpe? Eller bruker du det allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nå har jo du barn, så vet ikke om det er forsvarlig. Men tror du støydempende headset vil hjelpe? Eller bruker du det allerede?

Bruker allerede men vibrasjonene og lydene kjennes og høres for det om så det er forstyrrende på søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 11.02):

Politiet gjør ikke noe fordi TS ikke varsler dem. Politiet lukter ike slik av seg selv, men dmindre han er en kjenning de holder øye med, og da faktisk blir glade for det TS kan bidra med.

Anonymkode: 34c07...5f7

Ts skriver jo at politiet ikke gjør noe selvom hun har varslet dem ..og det er rart, 

Anonymkode: 309b5...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker allerede men vibrasjonene og lydene kjennes og høres for det om så det er forstyrrende på søvnen.

Ja du kan ikke stenge bass ute på den måten. Ring politiet når det står på, dette ødelegger også søvn og ro for barnet ditt, det er stress det dere lever i.  Det er farlig. 

Anonymkode: 918b9...d1e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja du kan ikke stenge bass ute på den måten. Ring politiet når det står på, dette ødelegger også søvn og ro for barnet ditt, det er stress det dere lever i.  Det er farlig. 

Anonymkode: 918b9...d1e

Ja vet. Det er konstant stamping og man blir helt ør i hodet og det er null mulighet til å f eks lese bøker… Jeg er mer sliten nå med tenåring som er selvgående og bare snill og rolig, enn i småbarnstida, så hvor man bor og stillhet og ro på nattestid er avgjørende for helsen.

Hender at vi tar bilen og kjører for å få hvile hodet for litt ro. F eks var det ikke mulig med søvn i natt før de slo av tven. Jeg sovna men brå våkna to minutter etter for da skulle de stampe en runde og gå på do osv osv. Og nå er det en alkoholisert nabo som synger og gauler av full hals utenfor her, dritings. Men heller det enn naboen oppe som stamper og trakasserer og gjør alt de kan for å ødelegge livene våre. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ti minutter skulle det stå, ikke to minutter. *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ening med de andre ring når der er mindreårige og rus. Hver gang. 

Anonymkode: 2db17...d65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ringer du ikke politiet? 

Anonymkode: d2616...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ringer du ikke politiet? 

Har du lest tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synd vi har så tafatt politi i dette landet. Slike folk burde fått en politipatrulje på døra å bli banket opp helseløse. Eventuelt kastet i fengsel uten rettsak. Faen så provosert jeg blir av å lese slikt. Politiet burde være der hver dag!

Anonymkode: 5f041...381

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du lest tråden?

Ja. Og de andre trådene ts har skrevet om det samme tidligere. For meg ser det ut som ts har ringt politiet en gang, og så gitt opp. Men jeg lurer på hvorfor hun ikke ringer hver eneste gang. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ja vet. Det er konstant stamping og man blir helt ør i hodet og det er null mulighet til å f eks lese bøker… Jeg er mer sliten nå med tenåring som er selvgående og bare snill og rolig, enn i småbarnstida, så hvor man bor og stillhet og ro på nattestid er avgjørende for helsen.

Hender at vi tar bilen og kjører for å få hvile hodet for litt ro. F eks var det ikke mulig med søvn i natt før de slo av tven. Jeg sovna men brå våkna to minutter etter for da skulle de stampe en runde og gå på do osv osv. Og nå er det en alkoholisert nabo som synger og gauler av full hals utenfor her, dritings. Men heller det enn naboen oppe som stamper og trakasserer og gjør alt de kan for å ødelegge livene våre. 

Dere blir jo utsatt for fysisk og psykisk vold/terror. Er ikke slag, men fratatt søvn og utsatt for ekstremt stress og utrygghet. 

Å holde noen våkne er en strategi de bruker når de prøver å skade noen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja. Og de andre trådene ts har skrevet om det samme tidligere. For meg ser det ut som ts har ringt politiet en gang, og så gitt opp. Men jeg lurer på hvorfor hun ikke ringer hver eneste gang. 

Du skulle bare ha visst… Nei har ikke ringt én gang og gitt opp. Må jo leve i uutholdelig bråk døgnet rundt i over to år nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skulle bare ha visst… Nei har ikke ringt én gang og gitt opp. Må jo leve i uutholdelig bråk døgnet rundt i over to år nå. 

Du er ts? Hvor ofte ringer du politiet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 3.15):

Ring politiet. Hver gang. 

Hvis du ser jenter der du mener er beruset og mindreårige, ringer du politiet og barnevernsvakten.

Anonymkode: 9cd29...ab4

Dette. Hadde en nabo som holdt oss våkne alt for ofte med høy musikk. Jeg ringte til slutt politiet hver eneste gang fordi jeg holdt på å bli gal av søvnmangel. Det hjalp etter hvert med det tok litt tid.

Anonymkode: f2e12...7a9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem jeg også prøvde å snakke med nabo om det, hjalp ingenting, til slutt gjorde jeg det samme tilbake  etter det slutta han. Jeg satt på høy musikk mot veggen hans når de la seg for å sove.  

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...