AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:08 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:08 Jeg adopterte en ny katt for 2 dager siden og han mjauer veldig mye... Ser ikke ut som han spiser så mye og han har kun tissa 3 ganger i kassen sin. Den andre katten jeg adopterte lagde ikke noe lyd og spiste og gikk på do som vanlig men hun gjemte seg unna mye mer. Litt bekymra for at noe er galt eller om han bare er redd for ukjent hus? Han holdes kun inne på soverommet mitt de første dagene. Han mjauer konstant, jeg leker og koser med han når han lar meg. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 59924...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:11 #2 Del Skrevet torsdag kl 00:11 Helt normalt i starten. Anonymkode: 133a4...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:18 #3 Del Skrevet torsdag kl 00:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg adopterte en ny katt for 2 dager siden og han mjauer veldig mye... Ser ikke ut som han spiser så mye og han har kun tissa 3 ganger i kassen sin. Den andre katten jeg adopterte lagde ikke noe lyd og spiste og gikk på do som vanlig men hun gjemte seg unna mye mer. Litt bekymra for at noe er galt eller om han bare er redd for ukjent hus? Han holdes kun inne på soverommet mitt de første dagene. Han mjauer konstant, jeg leker og koser med han når han lar meg. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 59924...3a5 Katter er like individuelle som oss og det er ingenting av det du skriver som virker unormalt. 😊 Anonymkode: 738f9...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:23 #4 Del Skrevet torsdag kl 00:23 Han vil nok ut av soverommet... Anonymkode: b404f...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:00 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:00 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han vil nok ut av soverommet... Anonymkode: b404f...e65 Vi har 2 andre katter i huset så han kan inne bare komme ut av soverommet. De trenger en langsom introduksjon for at alt skal gå fint + det er MYE mindre å forholde seg til på et mindre rom i starten. Der kan katten også bli vandt til lukter og lyder Anonymkode: 59924...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Kanskje han bare er en pratsom type Min katt er det, skravler hele tiden. En gang satt han ute i hagen og skravlet for seg selv om sommeren. Jeg trodde han ville inn, men neida, han bare pratet med seg selv og koste seg ute i sola. Han har mange forskjellige lyder og typer mjau til forskjellige ting. Så jeg har lært meg og skille om det er noe viktig, eller bare småprat om alt og ingenting 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå