AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Bare se på menn, som stort sett ikke gjør noe som helst med huden sin. Vil påstå de ikke ser noe eldre ut enn damer på samme alder. Og nå må man selvsagt se bort fra kvinner som bruker botox og fillers. Ser man på huden til damer som kun bruker preparater som påføres utvortes, synes jeg ikke de ser ut enn menn på samme alder som knapt bruker solkrem i syden. Så hvorfor gidde? Er jo dritdyrt og. Jeg tenker at dersom man er veldig opptatt av utseende hvertfall bør kutte nikotin og koffein. Koffein er jo sterkt vanndrivende og vi blir dehydrert av kaffe. Anonymkode: 2f05d...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kutte ut alkohol mener du vel? Anonymkode: 556c3...30c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ok. Mannen min har grovere hud enn meg. Jeg bruker solkrem. Han har tørre flekker. Han blir fin i huden når jeg ber han om å bruke fuktighetskrem. Så når han blir bra så sluttet han. Og da kommer det tilbake. Så klager han igjen. Og trur at han kan fikse det med å drikke mere vann😂 Anonymkode: 77167...ca7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror kanskje vi lever på forskjellig planeter for de fleste menn her ser mye eldre ut enn damer på samme alder. Anonymkode: bd429...7c1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Når det gjelder aldring er det nesten kun genetikk uansett. Kanskje hjelper hudpleie noen få prosent. Men om du studerer huden til menn som ikke har brukt hudpleie vs kvinner som har, så er det veldig stor forskjell.. Anonymkode: ed565...fc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Men vi kvinner bruker mer sminke. Vi må jo ha noe til å vaske sminken av med. Tror at det at vi bruker sminke sliter huden, når vi snir så mye på den, presser masse dritt inn i porene våre. I tilegg til at vi har andre hormoner. Er litt inviduelt hvem om sliter med huden, noen har en som reagerer for, andre kan gjøre mye uten noe respons. Anonymkode: feb41...9f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men vi kvinner bruker mer sminke. Vi må jo ha noe til å vaske sminken av med. Tror at det at vi bruker sminke sliter huden, når vi snir så mye på den, presser masse dritt inn i porene våre. I tilegg til at vi har andre hormoner. Er litt inviduelt hvem om sliter med huden, noen har en som reagerer for, andre kan gjøre mye uten noe respons. Anonymkode: feb41...9f1 Å hudpleie kan hjelpe noe av den skaden. Kanskje hjelpe noe skade generelt. Men det å ikke ha rørt den fra start er sikkert til det beste. Anonymkode: feb41...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare se på menn, som stort sett ikke gjør noe som helst med huden sin. Vil påstå de ikke ser noe eldre ut enn damer på samme alder. Og nå må man selvsagt se bort fra kvinner som bruker botox og fillers. Ser man på huden til damer som kun bruker preparater som påføres utvortes, synes jeg ikke de ser ut enn menn på samme alder som knapt bruker solkrem i syden. Så hvorfor gidde? Er jo dritdyrt og. Jeg tenker at dersom man er veldig opptatt av utseende hvertfall bør kutte nikotin og koffein. Koffein er jo sterkt vanndrivende og vi blir dehydrert av kaffe. Anonymkode: 2f05d...923 Ganske enig med deg. Men solen er mye verre enn røyken tro meg! Jeg er 43 og har røykt masse . Sammenlignet med en annen dame på min alder som aldri har røykt men tatt masse solarium så har hun 100 ganger mer rynker enn meg. Jeg har babyhud uten rynker . Det som er viktig er en en ansikt skrubb en gang i uken eller hver annen uke. Og fuktighetskrem . Samme hvilken. Så lenge den gir fukt. Kaffe har antioksidanter så det er bra for huden faktisk . Men å drikke mye vann, passe på vitaminer, fuktighetskrem og holde seg unna solen (ikke bli solbrent ) Det hjelper og det er jeg ett bevis på😆 Anonymkode: 3d723...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #9 Del Skrevet 11 minutter siden Jeg kjenner faktisk ingen menn over 30 som ikke bruker solkrem når de er ute i sola, verken hjemme eller i syden... De fleste menn jeg kjenner bruker også fuktighetskrem i ansiktet, og har sine foretrukne merker. De mennene som sliter med for eksempel uren hud har renserutiner. De få jeg kjenner som ikke har noen hudpleierutiner har ikke veldig pen hud... Kjenner hovedsakelig menn som jobber i fysiske yrker som lager, mekanikere innen industri eller bil, prosessoperatører i industri, elektrikere, kokk/baker, altså ikke typiske blåruss som sitter på kontorer hele dagen. Anonymkode: e6b9c...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #10 Del Skrevet 4 minutter siden Jeg har slott med tørr hud siden jeg var barn og har alltid måtte bruke hudpleie i den forstand. Utover det merker jeg det fort på huden min når jeg drikker nok vann, sover godt, trener og spiser ren mat. Anonymkode: 37f58...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå