CrispiP0et Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Bor sammen med en som dessverre røyker. Han røyker heldigvis ikke innendørs, takk og lov for det, men han går jo ut flere ganger for dagen for å ta seg en blås. Da setter jo lukten seg i tøyet hans, og han henger da fra seg jakke i gangen hvor det da lukter mer eller mindre røyk hele tiden.. Dette synes jeg ikke er så trivelig, så lurer på om det er noen tiltak jeg kan gjøre for å få bedre lukt i gangen? Kan ikke be han vaske ytterjakka si hver dag, liksom. Tar imot tips til både noe midlertidig og også varig.
CrispiP0et Skrevet 13. februar Forfatter #4 Skrevet 13. februar Tenkte jeg skulle prøve x-it luktfjernerspray fra Europris.
AnonymBruker Skrevet 13. februar #5 Skrevet 13. februar CrispiP0et skrev (2 timer siden): Tenkte jeg skulle prøve x-it luktfjernerspray fra Europris. Å kamuflere dårlig lukt og dårlig luft med kjemiske midler enten det er eddik eller spray er å lage en cocktail av kjemi som du puster inn. Slike cocktails kan være mye farligere i lengden enn bare litt røykelukt. Nest beste forslaget er å henge røyketøyet i garasjen, den beste løsningen er nok å kutte ut hele røyken, eller partneren? Anonymkode: d2332...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Hos meg hadde eneste løsningen vært valget mellom hjemme sitt og røyken. Jeg bor ikke med en røyker! Anonymkode: cc8e9...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Heng den ute ved døra? Anonymkode: bdb33...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå