Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Studentdame
Skrevet

I går var "kjæresten" min her igjen, slik han pleier nesten daglig å være. Vi bor i samme blokk, og han har sin egen hybel-leilighet så det passer jo bra (straks vi er uenige kan vi gå hver for oss, og tenke over saken)

Men i går gikk han ikke hjem til sin egen seng, han valgte å høre på at jeg var våken og rotet med papirer, spilte musikk (lavt), skrev notater... osv.

Og i dag tidlig var han rasende fordi jeg hadde holdt han våken.

!!!

Går det an, eller er det jeg som ikke har skjønt noe? Han kunne gått rett bort til sin egen hybel og lagt seg der og sovet iflg. meg...

Jeg minnet han på at det er kvinnedagen da vi våknet, og han burde i alle fall ikke begynne DENNE dagen med å krangle med meg... (det sa jeg ikke, men en krangel kan alltid vente litt, i alle fall ikke begynne en ny dag med en krangel...)

Jeg sa nesten ikke ett ord. Ble helt stum.

Vi drakk i går, jeg drakk 5 øl og han drakk 4 pluss at vi røyka hasj (da begynner jeg gjerne å røre og skrive notater og ha "brainstorming solo".

Hadde jeg bodd i en villa eller i det minste hatt et soverom, så kunne han fått sovet i fred og ro.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal si til han. For meg virker det som om han "er ute etter en krangel"...???

Det siste han sa før han dro i dag tidlig, var at han ønsker jeg får dype søvnproblemer...

Hva gjør jeg nå?

Jeg er stolt og sta og kryper ikke for noen, og i dag er det 8. mars...

Jeg får på følelsen av at han egentlig vil gi meg sparken som "kjæreste", (nei, vi har ikke snakket om vi er sammen eller ikke, vi er bare enige om at vi er FF, og at vi er ærlige... men hva er ærlighet...)

Men jeg røyka jo hasj i går, så jeg er vel småparanoid nå...

Dvs. jeg blir det pga. at han kjørte skylda over på meg i dag tidlig. Han kunne jo bare gått hjem til sin egen seng.

Jeg hadde skjønt det om han bodde lengre unna, men det er bare noen skritt unna i samme studentbolig...

Egentlig er jeg sint nå, men jeg blir så lei meg. Det er som om han ikke ser meg (det er kanskje for mye å forlange, men...)

Jeg vet at han er glad i meg, og at han på en måte "tester meg ut". Men skal han tenke FOR meg også nå?

I går sa jeg at hvis du skal sove kan du gå hjem, for jeg er ikke trett akkurat nå...

Sannheten er at jeg er så glad i han at jeg ikke vet ut eller inn, men å våkne opp i dag tidlig og få huden full av kjeft...

Da føler jeg at jeg ikke kjenner han - og at han gir fan i å kjenne meg... (han vil forandre meg, verden går rundt...)

Dere damer, hvordan ville dere reagert på en mann som ikke tar sin egen seng i samme studentblokk og øser skylda for søvnløshet og tretthet over på deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Han virker som en stor dust. Slutt å røyk hasj og finn en kjæreste som oppfører seg ordentlig.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Han kan jo skylde seg selv, men jeg hadde også blitt irritert hvis noen hadde brukt Kvinnedagen som argument for å ikke starte en krangel.

Gjest Stell@
Skrevet

Hva for et argument er kvinnedagen? :hoho:

Og, han virker jo rimelig dum. Klarer han ikke å gå hjem til sin egen seng?

Og hvorfor kaster du ikke han UT hvis det er så plagsomt?

Gjest Gjest
Skrevet

Han kan jo skylde seg selv, men jeg hadde også blitt irritert hvis noen hadde brukt Kvinnedagen som argument for å ikke starte en krangel.

Tja. Det er et paradoks. Han eller jeg? ... Han starta krangelen, mens jeg trodde han hadde mer vett i hodet enn å starte den klokken 7 på morran...

Jeg har så lyst til å kalle han en silke-sosialist, men jeg gjør det ikke. I alle fall ikke før senere...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hva for et argument er kvinnedagen?

Og, han virker jo rimelig dum, men han er skarp i hodet når det gjelder alt annet....

Klarer han ikke å gå hjem til sin egen seng? Og hvorfor kaster du ikke han UT hvis det er så plagsomt?

Jeg sa faktisk at han kunne gå og sove i sin egen seng om han syntes det ble for slitsomt... Lå han der og venta at jeg skulle komme og være kåt og deilig? !!!

Han er ikke mer dust enn deg eller meg eller andre, men makan til styr!

Men han har grunn? ... til å engste seg, fordi jeg konsumerer mer alkohol enn han, og jeg var "utro" en gang, men jeg var ærlig og hva mer forlanger han?

Han røyker mere hasj enn meg og det er jo utrolig trivelig når han får pratekick eller kommer og vekker meg midt på natta når han kommer hjem fra byen...

I går sa han at han er sliten, at han har for mye og tenke på, også etter et tilbud han fikk (jobb...som han takket nei til denne gangen...). Jeg spurte: Jaha, hva da?

Da ramset han opp diverse (lekser, bla bla bla), og slengte på at han må "tenke på meg også"...

Jeg klarer da for f... å tenke selv.

Det gjør meg rasende, mildt sagt, når andre begynner å tro at de kan tenke for meg ang. meg selv og min situasjon og mine problemer uten at jeg har bedt om det. (de tankene de kommer med har jeg uansett tenkt for lenge siden, så det blir bare frustrasjon...)

Jeg tror jeg skal holde meg unna sex og menn, i alle fall i dag, 8.mars.

Gjest Jalileh
Skrevet

Du må jo tydeligvis ha utlevert dine personlige problemer til han, og så lenge du har gjort det skjønner jeg ikke hvorfor du blir rasende over at han tenker på deg. :klø:

Du har jo m.a.o bedt om det.

Gjest Studentdama
Skrevet

Ja, Seniorita... jeg har fortalt han mye. Vi er barndomsvenner så han vet det meste om meg, også ting jeg ikke har fortalt. Men ikke alt...

Jeg har mao ikke laget han til en slags klagemur.

Og jeg kan legge våpnene nede, for vi hadde ikke sex sammen FØR vi havna i samme studentbolig-blokk...

*rene tilfeldigheter, men vi lå ikke sammen straks vi var i samme seng*

Vi er uenige om diversa, han vil ha barn, men jeg vil aldri. Osv. osv.

Men det eneste jeg vet er at vi aldri skulle begynt å blande sex inn i vennskapet. Men jeg trodde ikke at jeg skulle begynne å få følelser, annet enn vennskap og litt sex... :sjenert:

Det bare skjedde. Og nå er han mer barnslig enn før. Jeg får på følelsen av at han har mest lyst til å lære meg ei lekse, men da går han fem på... kanskje ... jeg kjenner han best som en kul kamerat, ikke som en helve... jæ.... ytterliggående blanding mellom kamerat, FF, venstreorientert soss (silke-soss), osv.

Jeg håper han leser her - jeg vet at han gjør det, eller det bryr jeg meg ikke om, jeg har ingenting å verken skjule eller tape jmfr. noe.

Han vet jeg er her og skriver i blant, og han vet at jeg skriver når jeg er frustrert og lei meg.

Jeg har ikke orket mer i dag enn å sette på vaskemaskinen på fellesen. Mens han er på xxx... men jeg...fløy rett inn i "drit og dra-depresjonen min"...

Er vi begge barnslige ??? Vi verken prater om følelser eller noe etter at vi hadde sex første gangen... for to måneder siden...

Vi bare oppfører oss som om vi er parresyke de lux, og lager felles mat og går turer og har det gøy eller ... rolig sammen...

Men nå er alt borte. ???

Jeg "burde jo vite det".

Jeg og menn...

Men jeg trodde han kjente meg litt mer enn det...siden vi var venner fra før.

Får bare gi fan i han, akkurat nå og kanskje reise bort til helga så jeg slipper se han og gi oss begge frihet til å tenke litt.

(Det hjelper, jeg har flyktet hele mitt liv...)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er trådstarter. Å flykte, hjelper ikke... men i påska skal han til xxxx og da får vi jo en logisk tenkepause...

Hva jeg skal gjøre i påska?

To valg... jeg er den spontane typen, så jeg får se... kanskje jeg har tre valg også, men det tredje er helt Terje Fjerns Orkester...

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er du du vil ha ut av å skrive dette her?

Gjest svidd student
Skrevet

Hva jeg vil av å skrive alt dette "her"... ???

Skriver når jeg er frustrert... hvorfor her? Slik at orkla skal behandle min søknad om jobb ydmykt?

Neppe...

Gjest Jalileh
Skrevet

Men så lenge han er hos deg, og så lenge det er din leilighet så kan du jo så absolutt kaste han ut. :)

At han ikke gikk, vel... da har du kanskje ikke sagt nok i fra da.

Men hva vil du frem til egentlig? :klø:

At du er forelsket?

Skrevet

Etter å ha lest innleggene dine har jeg i grunn bare ett råd. Kutt ut hasjen, for det er ingen sammenheng i det du skiver..

Gjest Jalileh
Skrevet
Etter å ha lest innleggene dine har jeg i grunn bare ett råd. Kutt ut hasjen, for det er ingen sammenheng i det du skiver..

Må ærlig innrømme at jeg ikke forstår alt selv, men men... :ler:

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg skjønne ikke hvem som er hvem her jeg, det virker som om du svarer på dine egne innlegg.

God ide det der - lage et tråd og så gi seg selv råd, da får man ihverfall de svarene man vil ha :ler:

Et annent tips- Kutt ut Hasjen og typen

Gjest 8.mars trollet her...
Skrevet

Ja, jeg er skikkelig forbanna pga at det er Den internasjonale kampdagen for kvinners rettigheter (den kom ikke bare av seg selv.. men jeg er ingen sufragette...)

Også får jeg KJEFT... pga idioti og - en MANN, som skal prøve dirigere MEG!!!

Ja... jeg er forelsket... ellers hadde det ikke blitt noen tråd i denne dame it, verden...

Jeg er bekymret, for jeg er mer enn bare forelsket, men jeg vet ikke om den gode sexen er et villedende moment, eller om jeg har følelser, sånn rent bort sett i fra at jeg er glad i han fra før...

Jeg hadde det bra jeg, og var vant til å være singel, så bare "skjedde det", og nå er jeg ikke vant til å sove alene mer...

Er det rart jeg ... er forvirret? Forelske seg i en barndomsvenn pga ett knull, (blitt mange ...) og dette er jo helt sprøtt...

Nei, dere kan være så forvirret dere vil, men jeg forteller aldri ALT, pga at jeg ikke gjør det. Rett og slett...

Men dere har fått meg til å le, det er ikke verst bare det...

(nei, det er ingen 8.mars tråd - det er fakta... men nå har jeg fått sms fra han sure, men jeg vet ikke hva jeg skal svare... for han er også i forsvar...

Gjest fantasisk greie
Skrevet

Jeg er trådstarteren. That ritter of that wild horses...

orker ikke dill dall nå...

Jeg orker ikke si hvem jeg er ved nick, noen (par stk) her vil vite det uansett, pga at jeg har sendt dem pm. Resten vet like lite som jeg... :ironi:

Ja, jeg er vettskremt pga at jeg har følelsen av at jeg ikke bare er glad i han som en venn (vært i mange år før knullet i januar), og ikke bare forelsket og FORLEDET pga all den gode sexen... jeg er redd for å binde meg...og så redd for Å MISTE...

Jeg vet ikke om jeg klarer flere slag i trynet, jeg har mistet så mange: barndomsvenner, family: ulykker, selvmord, heroin, kreft...

Så jeg har ikke lett for å bli "intim" når det gjelder å SNAKKE om følelser, jeg bare føler og tar en dag av gangen...

Ja, jeg har også mista min beste barndomsvenninne til en jælva Tromsøgutt, så jeg har store emosjonelle problemer med å stole helt ... på noen???

Jeg vet jo helt soleklart at jeg ikke kan stole på meg selv (var utro i gåseøyna, vi var jo ikke sammen men... jeg er ustyrlig men struktruert... )

Ticka inn en sms nå.. han kommer om par timer. Det er så vanskelig... fordi jeg "vil være" selvstendigheten selv, og ER det, men når det gjelder menn, så kan jeg ikke forklare...

Jeg vet (har lest...) at en her på forumet vil si, påstå at når vi knuller, da må vi kunne Prate, men det er dilemmaet...

En del av det...

(resten orker jeg ikke tenke på engang...)

Gratulerer med dagen!!! ;) ...Både kvinner og menn! (det er ikke så lenge sia stemmeretten ble innført... for de som ikke eide jord...og embetsmenn, name it...)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, G.Alex og dere andre... jeg bør nok kutte ut hasj i alle fall... (og jeg blir sliten av folk som er skeve, dvs. jeg vet jo cirka ikke hvor de befinner seg i l"landet"...)

En eks av meg var kjempeglad pga at jeg røyka sjelden (2 gang i året), selv om han røyka daglig.

Det fikk han til å røyke mindre, men vi bodde sammen. ... Jeg kjefta ikke, jeg bare sa fra at nå har du "vel litt høytsvevende tanker vel" og "jeg er litt lei av å ikke holde følge..."

Han var takknemlig for det, for han klarte både studier osv mens andre som røyka hasj daglig gikk i sin daglige tåke...

Jeg kan ikke overføre det til han "kjæresten" min, fordi han fikser jobb og studier (det er jo enkelt, bare pøse på...)

Grunnen til at jeg må eller BØR kutte ut hasj, er fordi jeg aldri tør røyke lenger når jeg er edru (må ta en øl først..)... det skjedde pga at en eks begynte å slamre meg... etter det fikk jeg ... angst...

Men må man kutte ut all hasj, pga at man ble skambanket av en psyko, eller skal man ... (nei, jeg kommer til å være festrøyker jeg, uansett... tror jeg...)

- skal man la seg influere av fortida?

Hvordan kan man kvitte seg med den ... (jeg kan, nå f.eks. kan jeg fungere seksuelt, det kunne jeg ikke før, og i alle fall ikke suge pi... nå rødmer jeg, men det er faktum.

--- skrive og skrive svar til seg selv, ;)

Kjempesmart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...