AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Deodorant, hårstyling osv? Anonymkode: c0c8c...638
Aryia Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Min 11-åring har villet ordne håret i noen år nå, synes det er helt greit. Deodorant bruker han ikke enda, men han har et par parfymer han liker å bruke av og til. Kan også finne på å be om ansiktsmaske når han ser jeg bruker det ☺️
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar Min 11 åring bruker nøytral deo og bruker noen ganger hårprodukter. Han starta dette skoleåret. Anonymkode: e9b88...418
Million Skrevet 13. februar #4 Skrevet 13. februar Min sønn begynte med deo da han kom i puberteten (13), for da begynte svetten å lukte annerledes. Han har aldri giddet å style håret med hårprodukter. Han bruker heller ikke fuktighetskremer, men han bruker en type salve på leppene i blant.
AnonymBruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Min 11 åring har startet med deo og litt parfyme. Men han er yngst av 3. De andre startet med det da puberteten begynte å melde seg (12-13 års alder). Anonymkode: 76b51...ac6
AnonymBruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Begynte med deo da han var 10, håret startet han å fikse rundt samme alder, parfyme begynte nå i sommer (sommeren til 7.klasse). Anonymkode: 621fb...561
AnonymBruker Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar i puberteten, når kroppslukt og kviser gjør seg gjeldende er det med hygiene og kroppslukt viktig sammen med det å ta vare på huden sin. Anonymkode: 7e171...0af
Arkana Skrevet 13. februar #9 Skrevet 13. februar Deodorant begynte de med straks puberteten startet. Ingen av dem (de er 14 og 16) bruker parfyme eller stylingprodukter, men jeg vet jo andre på samme alder som står en time på badet hver morgen og kommer ut med håret nøye fikset og en aura av parfyme rundt seg så her er variasjonen stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå