Gå til innhold

Hvilken alder er det vanlig at gutter begynner med produkter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Deodorant, hårstyling osv?

Anonymkode: c0c8c...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 11-åring har villet ordne håret i noen år nå, synes det er helt greit. Deodorant bruker han ikke enda, men han har et par parfymer han liker å bruke av og til. Kan også finne på å be om ansiktsmaske når han ser jeg bruker det ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Min 11 åring bruker nøytral deo og bruker noen ganger hårprodukter. Han starta dette skoleåret. 

Anonymkode: e9b88...418

Skrevet

Min sønn begynte med deo da han kom i puberteten (13), for da begynte svetten å lukte annerledes.

Han har aldri giddet å style håret med hårprodukter. Han bruker heller ikke fuktighetskremer, men han bruker en type salve på leppene i blant.  

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 10-18

Anonymkode: ddf79...13b

AnonymBruker
Skrevet

Min 11 åring har startet med deo og litt parfyme. Men han er yngst av 3. De andre startet med det da puberteten begynte å melde seg (12-13 års alder). 

Anonymkode: 76b51...ac6

AnonymBruker
Skrevet

Begynte  med deo da han var 10, håret startet  han å fikse rundt samme alder, parfyme begynte nå i sommer (sommeren til 7.klasse). 

Anonymkode: 621fb...561

AnonymBruker
Skrevet

i puberteten, når kroppslukt og kviser gjør seg gjeldende er det med hygiene og kroppslukt viktig sammen med det å ta vare på huden sin. 

Anonymkode: 7e171...0af

Skrevet

Deodorant begynte de med straks puberteten startet. Ingen av dem (de er 14 og 16) bruker parfyme eller stylingprodukter, men jeg vet jo andre på samme alder som står en time på badet hver morgen og kommer ut med håret nøye fikset og en aura av parfyme rundt seg så her er variasjonen stor.

AnonymBruker
Skrevet

8-12 år sånn ca

Anonymkode: 12315...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...