AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, Jeg er en Masterstudent som begynner å stresse over referanser. Jeg går første året på en to årig master. Har begynt å søke jobber allerede, og er i flere prosesser, men stresser litt fordi referansene mine er fra 2023 - Bacheloroppgaven og 2020/21 - sommerjobb hos naboen. Vil disse referansene fortsatt være aktuelle, eller er de for gamle? Anonymkode: 14326...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Er vel greit så lenge de husker deg og de fremdeles ønsker å stå som referanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kunne sikkert brukt den ene foreleseren jeg hadde i et svært relevant emne på bacheloren. Jeg var en av 2 som fikk A, men hvor gunstig er det å ta kontakt med en foreleser 3 år i etterkant? TS Anonymkode: 14326...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Mine referanser er fra 2022 og 2018😅 De får vel ta det de får, i noen situasjoner er man jo også uten jobb i noen år, hvis man ikke jobber ved siden av studiene. Anonymkode: a655a...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå