pusevalpen Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar (endret) Trenger man egentlig glassbrikke/drikkebrikke som bordbeskyttelse når man bruker stettglass eller kopper med stett? Jeg har funnet er nytt, fint sofabord som jeg virkelig har lyst på. «Problemet» er at mannen ikke ønsker å bruke glassbrikke under kopper og glass (bordet er heltre, oljet). Så da lurer jeg på om løsningen kan bli å kjøpe inn kopper/glass med stett? Endret 13. februar av pusevalpen
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Det er ikke glass/krus typen som er avgjørende, men om dere søler noe. Hvis mannen din fint klarer drikke uten å søle noe, og aldri setter glass/krus i noe fuktig eller noe søl, eller alltid tørker av bordet etter seg så vil det ikke bli merker. Anonymkode: 03fb6...99a 3
newman01 Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke glass/krus typen som er avgjørende, men om dere søler noe. Hvis mannen din fint klarer drikke uten å søle noe, og aldri setter glass/krus i noe fuktig eller noe søl, eller alltid tørker av bordet etter seg så vil det ikke bli merker. Anonymkode: 03fb6...99a Varme kaffekopper kan lage misfarging. Kalde glass kondenserer vann på utsiden og lager fuktringer i treverket. Det kan kondensere på glass med stett også, så renner vann nedover stetten og lager ringer i bordplata. Tidvis et plagsomt problem på sommeren med kalde drinker. Får kjøpe inn en voksduk som mannen kan bruke da 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå