monican94 Skrevet fredag kl 15:31 #21 Del Skrevet fredag kl 15:31 Bare kjente det i hele meg. En heelt annen ro? følelsen av å finne han som har vært ment for meg hele livet. Han hørte på og forsto mine sårbare opplevelser i livet på et helt annet vis enn jeg har opplevd før som også gjorde at jeg åpnet mer opp. Kan prate om absolutt alt og vet bare at han er mitt forever uansett hvor klisjé det høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:31 #22 Del Skrevet fredag kl 15:31 Kjenner meg igjen i alle over her. Det var en helt utrolig trygghet og følelsen av å endelig ha funnet en å dele livet med. Nå, etter 20 år er han dessverre uhelbredelig kreftsyk, og jeg vet at jeg er nødt til å leve videre alene. Heldigvis har vi en sønn sammen.❤️ Anonymkode: 98a83...3b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:42 #23 Del Skrevet fredag kl 15:42 Hos meg/oss var det noe som utvikla seg over tid. Vi hadde begge dårlige erfaringer med parforhold fra før og var redde for å bli såra. Det var også noen praktiske ting rundt oss (blant annet avstand) som gjorde ting mer komplisert i starten. Så vi tok det rolig, og så vokste kjærligheten seg større og større etter hvert. Nå har vi vært gift i snart 10 år. Han er uten tvil det mennesket jeg liker best å være sammen med i hele verden. ❤️ Anonymkode: 20780...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:03 #24 Del Skrevet fredag kl 16:03 Vi matchet på Tinder, skrev i et par dager uten at det føltes spesielt (typisk bli-kjent samtale.) Så møtes vi etter 3 dager sent etter jobb, for å gå en kveldstur. "Daten" varte i 2h med god flyt, rett og slett veldig hyggelig. Klem og til avskjed og ville gjerne møtes igjen snart. MEN, på vei hjem i bila så skjønte jeg at DER ER HAN. NÅ HADDE JEG TRUFFET HAN. Og den følelsen bare var der. Jeg visste at vi kommer til å bli sammen, uten at jeg trengte å imponere han eller jobbe for det. Det var som om universet bare sa "værsågod". Nå etter 6 år har vi to barn, men livet er ikke bare rosenrødt. Men verdt det 😍 Anonymkode: 5c4c5...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå