Perine Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Den finner vi her Det er en kjøpeoppskrift, men jeg måtte bare ha den. Skal kjøpe garn i morgen, selv om jeg allerede har en genser til meg selv på pinnene og noen andre småting i kø. Synes de var så fine med den hælen, men vet jo ikke om de vil sitte like godt på foten som de vanlige sokkehælene. Den som intet våger osv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Perine skrev (På 12.2.2025 den 20.35): Den finner vi her Det er en kjøpeoppskrift, men jeg måtte bare ha den. Skal kjøpe garn i morgen, selv om jeg allerede har en genser til meg selv på pinnene og noen andre småting i kø. Synes de var så fine med den hælen, men vet jo ikke om de vil sitte like godt på foten som de vanlige sokkehælene. Den som intet våger osv.. Ser grei og behagelig ut i passformen, men jeg kan ikke ha annet enn glatt strikk på fot og hæl. Ellers får jeg stygge gnagsår. Anonymkode: 01e77...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. februar Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser grei og behagelig ut i passformen, men jeg kan ikke ha annet enn glatt strikk på fot og hæl. Ellers får jeg stygge gnagsår. Anonymkode: 01e77...e01 Enig i det. Jeg strikker ferdig et par etter oppskriften først for å se, men jeg har sett på en fb-gruppe at de strikker hæl og såle i glattstrikk. Det vil jeg også prøve. Nå må jeg bare bli ferdig med en genser først bare ensfarget glattstrikk=TV-strikk, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar Perine skrev (1 time siden): Enig i det. Jeg strikker ferdig et par etter oppskriften først for å se, men jeg har sett på en fb-gruppe at de strikker hæl og såle i glattstrikk. Det vil jeg også prøve. Nå må jeg bare bli ferdig med en genser først bare ensfarget glattstrikk=TV-strikk, hehe. Venter og lever i spenning på tilbakemelding på om sokkene da blir brukbare. Har begynt på hæl, på sokker men kan lett strikke flere om du kommer med god anbefaling. Anonymkode: 01e77...e01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. februar Forfatter #5 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Venter og lever i spenning på tilbakemelding på om sokkene da blir brukbare. Har begynt på hæl, på sokker men kan lett strikke flere om du kommer med god anbefaling. Anonymkode: 01e77...e01 Skal nok oppdatere 😀 Jeg har alltid strikket sokkehæl på vanligste måte, unntatt engang jeg strikket tå-opp. Da ble hælen annerledes. Jeg vil også teste ut den der med German Short Rows, GSR. Jeg har strikket veldig mye til familien før i tiden, men så ble det en litt lengre pause på noen år, før jeg fant gleden igjen. Noen ganger har jeg litt for mange prosjekter i hodet av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Perine skrev (2 minutter siden): Skal nok oppdatere 😀 Jeg har alltid strikket sokkehæl på vanligste måte, unntatt engang jeg strikket tå-opp. Da ble hælen annerledes. Jeg vil også teste ut den der med German Short Rows, GSR. Jeg har strikket veldig mye til familien før i tiden, men så ble det en litt lengre pause på noen år, før jeg fant gleden igjen. Noen ganger har jeg litt for mange prosjekter i hodet av gangen. Tå opp boka har jeg reservert på biblioteket men ikke fått hentet. Anonymkode: 01e77...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar Når du strikker tå opp sokker, strikker du da alltid inn en tråd? Eller er der flere måter å lage hæl på? Anonymkode: 01e77...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå