AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Jeg er gravid med nummer to. Forrige fødsel endte med keisersnitt. Har kjent på mye stikking og ømhet i arret, og nå har huden i tillegg begynt å sprekke opp. Har masse bittesmå skurver langs hele keisersnittarret. Er dette normalt?!! Hjelp! Anonymkode: 43dd8...a42
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Hvor lenge siden er det du var gravid med nr 1? Anonymkode: 6652e...276
AnonymBruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Ja, det kalles strekkmerker og er helt normalt. Anonymkode: 9df87...bc6
Tanuki Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg er gravid med nummer to. Forrige fødsel endte med keisersnitt. Har kjent på mye stikking og ømhet i arret, og nå har huden i tillegg begynt å sprekke opp. Har masse bittesmå skurver langs hele keisersnittarret. Er dette normalt?!! Hjelp! Anonymkode: 43dd8...a42 med mindre det er strekkmerker, så nei, ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge siden er det du var gravid med nr 1? Anonymkode: 6652e...276 1 1/2 år siden forrige fødsel nå. tS Anonymkode: 43dd8...a42
AnonymBruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det kalles strekkmerker og er helt normalt. Anonymkode: 9df87...bc6 Sprekker huden opp ved strekkmerker? -ts Anonymkode: 43dd8...a42
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sprekker huden opp ved strekkmerker? -ts Anonymkode: 43dd8...a42 Ja, på en måte. Men ser det ut som at arret "går opp"? Er det vondt, og/eller blør det? Anonymkode: 618d0...7ef
katties Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Ja, normalt, men det er no skikkelig dritt - føles jo som om noen driver å kutter opp huden med et bittelite barberblad 😓 Kanskje silikontape kan hjelpe? Prøvde det ikke selv da jeg fikk det på hoftene i stedet, men det er mulig det kan hjelpe litt.
Ny Bruker Skrevet 15. februar #9 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 20.31): Jeg er gravid med nummer to. Forrige fødsel endte med keisersnitt. Har kjent på mye stikking og ømhet i arret, og nå har huden i tillegg begynt å sprekke opp. Har masse bittesmå skurver langs hele keisersnittarret. Er dette normalt?!! Hjelp! Anonymkode: 43dd8...a42 Normalt. Dette er strekmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå