AnonymBruker Skrevet 12. februar #21 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange er av den oppfatning at menn vil bare være venner med damer de er tiltrukket av. Men hvordan er det med dere damer, vil dere bare være venner med menn dere er tiltrukket av? Anonymkode: c2606...d28 Nei. Hvis jeg er tiltrukket klarer jeg ikke samtidig å oppleve forholdet som rent vennskapelig. Og faktisk så tror jeg at menn foretrekker vennskap med damer de ikke er tiltrukket av, fordi det minner om dynamikken de har med kompiser. Anonymkode: 224aa...7c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #22 Del Skrevet 12. februar Det er derfor man er venner- hvis man er tiltrukket så ønsker man gjerne noe mer. Kan få følelser osv. Venner av samme kjønn (hvis man er heterofil) er man jo ikke tiltrukket av. Så vil jeg være venn med en av motsatt kjønn føler jeg det må være en mann jeg ikke kan tenke meg for forhold osv. Men som er hyggelig som venn. Menn er kanskje motsatt, henger rundt kvinner som er «venner» og håper det etterhvert kan bli noe mer? Anonymkode: d06da...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 12. februar #23 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange er av den oppfatning at menn vil bare være venner med damer de er tiltrukket av. Men hvordan er det med dere damer, vil dere bare være venner med menn dere er tiltrukket av? Anonymkode: c2606...d28 Hæ? Det er et kriterium for å date noen og bli sammen med noen, men ikke for å bli venner med noen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 12. februar #24 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke seksuelt tiltrukket av mine mannlige venner. Har aldri vært det. Anonymkode: 7f8c3...236 Samme her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 12. februar #25 Del Skrevet 12. februar Selvsagt, det er få av vennene mine jeg kunne tenke meg å ha sex med, om noen i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #26 Del Skrevet 12. februar Min beste venn gjennom de siste ni årene er en mann og jeg er ikke fysisk/seksuelt tiltrukket av han. Heterofile begge to. Anonymkode: ef00d...0c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #27 Del Skrevet 13. februar Helst det, ja. Tiltrekning bare ødelegger. Jeg er venn med flere menn, og ingen av oss er tiltrukket av hverandre. Vennskap fungerer best slik. Anonymkode: cbe55...d79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #28 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selvsagt kan man være venner med noen man er tiltrukket av. Anonymkode: 9efa6...4c5 Uenig. Jeg kan være venner med noen jeg synes er pene, men tiltrukket av? Nei. Kan ikke være venner i lengden om den ene eller begge har lyst å ha sex. Anonymkode: 6d4a4...633 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar #29 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mange er av den oppfatning at menn vil bare være venner med damer de er tiltrukket av. Men hvordan er det med dere damer, vil dere bare være venner med menn dere er tiltrukket av? Anonymkode: c2606...d28 Kan være venner uavhengig om jeg er tiltrukket av han eller ei. Det er ikke det som definerer et vennskap for meg. Et vennskap for meg betyr at han aksepterer meg slik jeg er. Så finnes det ulike typer vennskap, for man er ulike personer. Jeg er veldig gla i mennesker som er åpne, for det er jeg. Det er mennesker jeg søker meg mot uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #30 Del Skrevet 13. februar Eh? Ja, så klart! En venn er jo en venn fordi det er en person jeg har rent vennskaplige følelser for. Jeg har aldri vært interessert i noen av vennene mine på den måten, selv om de er aldri så flotte og hyggelige menn. Tanken er nesten like fjern for meg som at jeg plutselig skulle begynne å flørte med broren min 😶 Med bekjentskaper og venners venner stiller det seg annerledes. Der er det ikke avklart hva slags forhold man har, så fullt mulig at det kan oppstå følelser. Skjer ytterst sjelden for min del, da. Om jeg var betatt av en bekjent og han ikke av meg, ville jeg ikke vært interessert i noe vennskap heller, men ville selvsagt vært normalt høflig når vi endte opp i samme middagsselskap/fest. Anonymkode: c2db3...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #31 Del Skrevet 14. februar Absolutt ikke. Da jeg var singel ville jeg helst være venn med de jeg IKKE var tiltrukket av😅Gjorde det mye enklere å holde det til bare vennskap, og ikke noe mer Anonymkode: 7e839...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. februar #32 Del Skrevet 14. februar Grunnen til at de er venner og ikke noe mer er at jeg ikke er tiltrukket av dem. Det betyr ikke at de ikke har utseende med seg, det betyr bare at jeg ikke er tiltrukket av dem. Jeg velger å tro at de ser det på samme måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #33 Del Skrevet 16. februar Hvis jeg skal ha venner av motsatt kjønn, så kan jeg ikke være tiltrukket av de, nei. Jeg er en person som ganske kjapt vurderer om jeg kunne hatt sex eller ikke med menn jeg møter. Måtte ha vært et rungende nei da. Anonymkode: 4bc40...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 16. februar #34 Del Skrevet 16. februar Har aldri vært tiltrukket av mine mannlige venner. Jeg bryr meg ikke noe om utseendet deres, ettersom jeg ikke er interessert i dem på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #35 Del Skrevet 16. februar Det er jo ikke det som avgjør om jeg er venn med noen. Anonymkode: a87eb...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #36 Del Skrevet 16. februar De har andre bruksområder. Anonymkode: ddbb8...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #37 Del Skrevet 16. februar Har mange mannlige venner, men er kun tiltrekt av mannen min Anonymkode: cf1a4...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå