Gå til innhold

Onani og nabo

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Victimblaming på sitt beste. Satt på spissen, hvis vi fortsetter denne tankegangen om at det er kvinner som kler seg feil og derfor blir vi voldtatt, vil det ikke skje noen endring. Det handler om å plassere ansvar på riktig sted. Hos den personen som utfører handling som skader andre. I dette tilfellet er det vel han som har et problem og ikke jeg. 

Offerrollen til nytt nivå... Du utfører en helt frivillig handling  så høyt at andre kan høre det i sitt hjem. Hvordan naboen reagerer på den lyden, alene for seg selv uten å å dele det med deg, går ikke ut over deg på noe vis.

Anonymkode: 43cf2...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Offerrollen til nytt nivå... Du utfører en helt frivillig handling  så høyt at andre kan høre det i sitt hjem. Hvordan naboen reagerer på den lyden, alene for seg selv uten å å dele det med deg, går ikke ut over deg på noe vis.

Man liker å vinkle det som å ta en «offerrolle» når man egentlig bare poengterer et problem. Kjipt å bli satt i lys at atferden man driver med ikke er favorisert av andre. Man velger selv hvordan man reagerer på ting. Han står frivillig å lytter.
Jeg selv har hørt andre ha sex og syns det er fint. Men etter en stund tok jeg bare på headsett og la meg til å sove. La de kose seg i fred. Men går ikke aktivt inn for å stå å lytte til det. 
Har forståelse for at man selv kan bli opphisset av det, men det kommer an på kontekst. At en 60 år gammel mann lytter til en yngre kvinne er bare ekkelt og minner om pedotendenser (30 års forskjell).
Hvis jeg ikke hadde lagt merke til romsteringen hadde jeg aldri visst det heller.  

Anonymkode: 643cb...220

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man velger selv hvordan man reagerer på ting

Og det gjelder vel for deg også? Du velger å tro at han står og lytter og at han gjør det fordi han blir opphisset av det,  og du velger å synes at det er ekkelt - men du velger også å fortsette. Dette er et problem du velger å skape og å opprettholde - han gjør ikke noe galt her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og det gjelder vel for deg også? Du velger å tro at han står og lytter og at han gjør det fordi han blir opphisset av det,  og du velger å synes at det er ekkelt - men du velger også å fortsette. Dette er et problem du velger å skape og å opprettholde - han gjør ikke noe galt her. 

Regner med du følte deg truffet siden du har behov for å snakke fra «hans side». Ja, det er annerledes å være kvinne og mann vet du. Vi har veldig ulike erfaringer og opplevelser. Dette er mer «vanlig» atferd hos menn enn hos kvinner.

En annen vanlig vinkling fra menn er jo å prøve å si at man er gal for å være logisk og se sammenhenger bare for å ikke bli avslørt for ekkel atferd. Typisk vinkling. Og ser man på trump som et eksempel, ser man det der og. Hvem er det egentlig som sitter med sannheten? 

Og hvorfor det i det hele tatt er blitt menn i dette forumet er noe jeg forundrer meg over. Har dere ikke et eget forum? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvorfor det i det hele tatt er blitt menn i dette forumet er noe jeg forundrer meg over. Har dere ikke et eget forum? 

Det sier sitt, kvinner får ikke være i fred uansett hvor de befinner seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hver gang noen skriver "RUNKETRÅD" bør moderator fjerne det. 

Anonymkode: a0d4a...610

Jeg tror det er en liten koordinert gruppe som bruker det som et flagg som sier «her er det noe å runke etter!» Neida. Joda.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Victimblaming på sitt beste. Satt på spissen, hvis vi fortsetter denne tankegangen om at det er kvinner som kler seg feil og derfor blir vi voldtatt, vil det ikke skje noen endring. Det handler om å plassere ansvar på riktig sted. Hos den personen som utfører handling som skader andre. I dette tilfellet er det vel han som har et problem og ikke jeg. 
Etter å ha studert i flere år, vet jeg forskjell på synsing og bevis. Men noe vet vi mennesker bare. Og har testet ut min teori. Har ligget her helt stille og andre ganger onanert (i håp om å ikke bli hørt). Det var forskjell. Og det opptil flere ganger. Har også sett han. Likevel er det jo utfordrende å trekke en konklusjon på det grunnlaget. Dette har pågått over lengre tid haha.

Uansett tviler jeg ikke på meg selv og spørr ikke dere, da dere ikke er her og opplever det selv. For som sagt, mye er subjektivt. 
Men det jeg lurer på er hvordan unngå dette, som jeg har fått en del svar på da 😊 annet rom og lyd. Eventuelt bare gi en god faen 

Ok.. du har iallefall kommet litt lengre på ei løsningen:

1. Onanere stillere, uten womanizer.
  2. Eventuelt bare gi en god faen.
  3. Gi mannen store mengder lakris, så mister han sexlysten😅

Jeg skrev om denne problemstillingen, fordi jeg har opplevd dette 10-20 ganger. Alle kvinnene gjorde det med hensikt for å gjøre meg kåt.. Det er det jeg kaller snik-onanering med hint om håp.. og jeg gikk selvfølgelig rett i fella..

Det var ikke meningen å blame deg, ser ingen hensikt med det selv om du er anon.. 

Håper jeg ikke har skadet deg.. kos det videre❤️‍🩹

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med du følte deg truffet siden du har behov for å snakke fra «hans side». Ja, det er annerledes å være kvinne og mann vet du. Vi har veldig ulike erfaringer og opplevelser. Dette er mer «vanlig» atferd hos menn enn hos kvinner.

Føle meg truffet? Jeg har tidlige i tråden påpekt at jeg - som kvinne - synes det er ubehagelig å ikke kunne unngå å høre naboens sexstønning. Men jeg synes det blir ganske latterlig å gjøre deg til offer i en 100% selvskapt situasjon hvor du ikke engang vet hva naboen egentlig gjør, du bare velger å tro det verste og å skape deg et problem, som dessuten har en svært enkel løsning.

Skrevet

Man liker å vinkle det som å ta en «offerrolle» når man egentlig bare poengterer et problem. Kjipt å bli satt i lys at atferden man driver med ikke er favorisert av andre. Man velger selv hvordan man reagerer på ting. Han står frivillig å lytter.
Jeg selv har hørt andre ha sex og syns det er fint. Men etter en stund tok jeg bare på headsett og la meg til å sove. La de kose seg i fred. Men går ikke aktivt inn for å stå å lytte til det. 
Har forståelse for at man selv kan bli opphisset av det, men det kommer an på kontekst. At en 60 år gammel mann lytter til en yngre kvinne er bare ekkelt og minner om pedotendenser (30 års forskjell).
Hvis jeg ikke hadde lagt merke til romsteringen hadde jeg aldri visst det heller.  

Øh! Det er ekkelt.

Hadde ikke likt det jeg heller. 

Anonymkode: db99b...998

Skrevet

Du vet ikke hvor lytt noen hus er, så høylytt trenger ikke være ekstremt høylytt verdig å nå nestemanns hus. 

Jeg etter å ha gjort mitt på soverommet, kunne en annen dag høre dem prate der inne. Da hadde jeg stønnet lavt, men de kunne sikkert høre både det og litt vibrering. For de pratet ikke høyt. Kjempe flaut. Men så er ikke de creepy, til min viten.

Det går utover noen å få vite at de har hørt deg. Jeg har endret til stillere, for å skåne dem. Men det kommer til et punkt hvor du kan bli kvalm av naboen din også. Hvem vil ha en tennt stalker når man bare lever livet sitt? Det er ekkelt om naboen din runder til deg foreksempel og du får vite det. 

De liker ikke å bli filmet på toaletter, sett på gjennom hull i vegger. Å aktivt sitte å lytte er creep det også.

Skrevet

...At en 60 år gammel mann lytter til en yngre kvinne er bare ekkelt og minner om pedotendenser (30 års forskjell).

Nei vet du hva. Det er ikke pedifilt å tenne på VOKSNE.

Ikke vet du sikkert at han er opptatt av deg, heller. Å gå ved huset man bor i og å romstere i egen bolig er bare å bo. 

Anonymkode: d0cc2...9c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei vet du hva. Det er ikke pedifilt å tenne på VOKSNE.

Ikke vet du sikkert at han er opptatt av deg, heller. Å gå ved huset man bor i og å romstere i egen bolig er bare å bo. 

Anonymkode: d0cc2...9c1

Men det er en nasty ekkel aldersforskjell for en del av oss. 

Skrevet

Du skriver at døren til boden under soverommet ditt blir åpnet hver gang du går dit.

Hva skjer de gangene du går dit uten å onanere. Går vedkommende ut igjen da? 

Synes det er litt rart at de under deg følger såpass mye med at de registrerer når du går på soverommet ....

Anonymkode: 2ac33...1c2

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å se for meg denne gamle gubben som går og gleder seg til det begynner å summe og brumme (og puste/pese/småstønne) fra leiligheten til TS, for så å finne på ulike unnskyldninger for å gå i boden og hente noe. Og da alltid noe som tar veeeeldig lang tid å finne. :ler2: Lurer på hva kona tenker. Kanskje det er hun TS hører noen av gangene, fordi hun skal i boden og sjekke hva det er mannen gjemmer der inne. Eller kanskje hun også har hørt lydene, og så har mannen overbevist henne om at det er noe i boden som lager lydene, som han må sjekke ut?
Eventuelt kan det være kona som står og lytter i tre kvarter og er kjempenysgjerrig på hvilket leketøy du bruker, og snart tropper hun opp på kondomeriet og spør hvilket leketøy som lager sånne lyder som hun har hørt.

Mange muligheter asså.

Altså, man kan jo ikke nekte naboen å gå i boden sin, så det eneste man kan gjøre er jo å enten være mye stillere, finne et annet sted å gjøre det på, eller passe på å gjøre det når naboene er borte. Eller så finnes det sikkert gulvtepper og veggdingser som demper lyd.

Anonymkode: b018e...ac3

Skrevet

Gjør det egentlig noe? Strengt tatt er det vel helt lovlig - og helt naturlig? Jeg bodde en tid i Paris og hadde kjøkkenvindu mot bakgården. Derfra kunne jeg se rett over til naboens baderom som hadde "frosted" glass. Når det var mørkt ute og lyst inne kunne man tydelig se siluettene av det som skjedde der, enten han satt på toalettet eller stod der og onanerte.

Anonymkode: cb0c1...213

Skrevet

Dere har ingen grenser. 🚫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...