Carolini Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg trenger inspirasjon! Har reist endel, men det er mange land det er lenge siden jeg har vœrt i. Storby, strand eller annet, er interessert i alt. Er ingen backpacker men ønsker heller ikke å bare sitte på en resort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Australia, Japan, Vietnam og Malaysia. Klarte ikke å velge tre, skulle gjerne skrevet ti 😊 Anonymkode: 620dd...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden 1. Thailand 2. Mexico (har en venninne som er der nå) 3. Lombok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Berlin, Sør-Afrika og Kuba. Anonymkode: b3b4b...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Thailand (mer spesifikt øyene i Trat-provinsen), Guatemala, kysten i nord-Peru. Anonymkode: b3153...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Peru, Japan, Namibia. Anonymkode: 61e1d...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Italia, Australia, Vietnam Anonymkode: 9db88...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Det er et utrolig vanskelig spørsmål. Har reist mye i 20 år. Magien med å se noe for første gang veier veldig tungt. Men av steder som virkelig var spesielle; 1. Halong Bay, tre-dagers cruise, perfekt vær. 2. Island. God tid, god bil, fantastisk vær. Litt utenfor sesong. Kjøre hele ring-road. 3. Japan. Kontrastene, maten, kulturen. Særlig Kyoto, en veldig spesiell opplevelse. Har også en veldig stor kjærlighet for Italia, Frankrike, UK, flere steder i US (men ikke landet som helhet), Marokko, Jordan - er helt fantastisk. Sør-Korea. Singapore. Ok, klarte ikke begrense meg.... 🙈 Anonymkode: 5af34...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Nepal, Pakistan, Mexico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden MissKatt skrev (2 minutter siden): Nepal, Pakistan, Mexico Det er derfor jeg nevner det kommer så veldig an på opplevelsene, og hva man verdsetter på tur. Dette er steder jeg selvfølgelig liker, men samtidig var det ikke full klaff. Kan være mer eksplisitt - spesielle steder, opplevelser, hendelser? Er alltid ute etter å prøve noe igjen. Anonymkode: 5af34...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Listen over ting jeg har lyst til å se er uendelig lang, og endrer seg ofte. De jeg er aller mest interessert i for tiden er som følger: Isfahan i Iran. Angkor wat i Kambodjsa. Tangiers i Algerie. Anonymkode: 1be14...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Av steder jeg har vært, Peru, Sør-Afrika, New Zealand. Av steder jeg fortsatt drømmer om: Brasil, Chile, Kambodsja. Anonymkode: 64079...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Bangkok, Hong Kong, Singapore. Auckland er ikke ille det heller. Anonymkode: 5eadd...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Listen over ting jeg har lyst til å se er uendelig lang, og endrer seg ofte. De jeg er aller mest interessert i for tiden er som følger: Isfahan i Iran. Angkor wat i Kambodjsa. Tangiers i Algerie. Anonymkode: 1be14...f0c Tangiers? Er i Marokko det. Anonymkode: bcc99...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden USA Bavaria Anonymkode: 15f0a...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Sør-Korea Mexico Irland Anonymkode: 3ca29...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Jeg likte egentlig San Marino veldig godt. Anonymkode: 1669e...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Kiel, København og Strømstad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Færøyene San Sebastian New York Anonymkode: d1271...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Hvis du er glad i øyer som meg, så har jeg tre på topp der: Madeira: helt nydelig, trygt, rolig men variert og spennende. Bonus: Porto Santo, liten øy som hører til Madeira, 2,5 t unna med båt. Nydelige strender og atmosfære. Antiparos: kan slenge på Paros her også, men jeg falt litt ekstra for Antiparos. Igjen så er det dette med atmosfæren, roen og strendene Island: veldig spennende og annerledes, historie, natur, absolutt verdt å oppleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå