Melli34 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei☺️ vi har lenge brukt amming til å få roet ned og sovnet på kvelden.. men kjennes ut som det er tid for å begynne å sovne ‘selv’ (fikk hvertfall det inntrykket hos helsesøster tidligere i uken da hun sa det var på tide å begynne å sove i egen seng, er veldig fornøyd med henne vi går til) Lurer egentlig på om det er noen som har noen gode erfaringer å dele for hva som kan bære lurt i fasen over til å sovne i egen seng? Klarer liksom ikke helt se hvordan han skal finne roen😅 (vi har hatt en moonboon som han sover 1 eller 2 naps ila dagen i, men alltid sovet i seng med meg på natten og har sovet veldig godt) Tar imot råd, hjelp og tips med åpne armer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Drit i hva helsesøster sier om hvordan dere skal sove. Det er helt opp til dere hvordan dere vil sove. Anonymkode: 5d1a7...c2e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ammet i søvn til datteren min var litt over ett år. Hvis kvelds/nattamming eller samsoving funker fint, ser jeg ingen grunn til at barnet skal "lære" å sove selv så tidlig. Jeg fikk veldig tydelig beskjed fra helsesykepleier om at datteren min ikke sov gjennom natten fordi jeg ammet og samsov. Ble ikke noe bedre søvn av å slutte med det, så det var et elendig råd. Anbefaler deg å sjekke hva ammehjelpen skriver om slike temaer, jeg synes de som regel har mye bedre svar enn helsesykepleier. Anonymkode: 1f6b3...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden https://ammehjelpen.no/amme-i-sovn/ Her finner du en del info 😊 Anonymkode: 1f6b3...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Du kan fortsette å amme i søvn hvis du vil, jeg gjorde det lenge etter at vi sluttet med både dagamming og nattamming Ser ikke noen grunn til å slutte med det når det funker så bra som det gjør. Anonymkode: e4e01...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuefisk Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Enig med de andre, jeg fortsetter å amme i søvn så lenge det er det som funker best. Eldstemann ammet jeg i søvn om kvelden og ved de 500 oppvåkningene han hadde hver natten frem til ni mnd. Da sluttet han ganske brått selv å ville amme i søvn. Men han våknet fortsatt like mye et helt år til 🙃 Mellomste var mye mer selvstendig, og var klar for å legges ned søvnig, men våken ved 5 mnd. Nr tre er en amme-baby igjen, og vi ammer fortsatt i søvn ved 6 mnd. Det går nok over denne gangen også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå