AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:05 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:05 Gjerne du som tilhører Forskerforbundet og co; hvor mye i prosent eller kroner ble resultatet for 2024? Hva tror du blir resultatet for mellomoppgjøret i 2025 som kommer i tillegg? Jeg er universitetslektor, og er veldig spent på om det blir noe i det hele tatt.. Anonymkode: d6203...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:57 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjerne du som tilhører Forskerforbundet og co; hvor mye i prosent eller kroner ble resultatet for 2024? Hva tror du blir resultatet for mellomoppgjøret i 2025 som kommer i tillegg? Jeg er universitetslektor, og er veldig spent på om det blir noe i det hele tatt.. Anonymkode: d6203...1fc Jeg er førsteamanuensis, og fikk rundt 3,7% (har ikke regnet det ut nøyaktig), litt over 31 000kr. Da fikk jeg relativt mye (men absolutt ikke mest på mitt fakultet, hverken i prosent eller kroner). Jeg tilhører Akademikerne. Mellomoppgjøret aner jeg ikke, det er jeg spent på, men har ikke store forhåpninger. Anonymkode: 3f733...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå