Gå til innhold

Svane intelligel (nyere modeller)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha ny seng, trenger noe som er fastere og ryggvennlig. Vurderer defor intelligel, men leser så mye forskjellig om det. Har skjønt at de har gjort endringer på nyere modeller, at noen har tykkere lag med intelligel, noen har ikke intelligel i hele overflaten, og noen har intelligel løst i egen madrass helt øverst. 

Jeg har testet Svane Zense (med den tykkeste latex overmadrass)  i butikk og syns denne var veldig god. Og veldig dyr :ler:

Er det noen som kan dele erfaringer over tid med denne type seng? 

Vil avslutte med å si at Tempur eller Wellpur fra Jysk o.l ikke er aktuelt. 

Anonymkode: 973fc...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har intelligel overmadrass, to år gammel seng. Vet ikke om de har endret siste to år. Vår seng kosta rundt 60 000 før kampanjersbatt (vi betalte rett under 40 000). Jeg elsker den overmadrassa, hadde vondt i hoftene i den gamle senga, men har det ikke i den nye. 

Anonymkode: 348cd...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med vår, er knapt et halvår gammel. Har også heve-senke mulighet. Det har virkelig vært gull når korsryggen krangler litt (og slikt blir ikke bedre med årene). Intelligel zefir regulerbar. 

Anonymkode: 69473...2e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har intelligel overmadrass, to år gammel seng. Vet ikke om de har endret siste to år. Vår seng kosta rundt 60 000 før kampanjersbatt (vi betalte rett under 40 000). Jeg elsker den overmadrassa, hadde vondt i hoftene i den gamle senga, men har det ikke i den nye. 

Anonymkode: 348cd...f11

Hvilken modell har dere? 

Anonymkode: 973fc...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...