AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:14 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:14 En av mine absolutte favorittpizzaer blir borte for alltid. Det er i allefall ingen andre produsenter som ser ut til å videreføre denne pizzaen. Den er visst på halv pris i butikkene den selges (Coop Obs og Meny), men jeg fant den ikke da jeg lette i dag. Regner med det ikke blir påfyll og at produksjonen allerede er avsluttet. Noen andre som kommer til å savne denne? Kan det være håp om at noen tar opp igjen produksjonen? https://dinside.dagbladet.no/fritid/slutt-for-frossenfavoritt/82662504 Anonymkode: da7e1...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:17 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:17 En av få frossenpizzaer som er spiselig. Kjipt den blir borte Anonymkode: eb270...1f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:22 Jeg trodde de sluttet å produsere den pizzaen for 15-20 år siden, men den har tydeligvis vært tilgjengelig i enkelte butikker. Jaja... Den er vel bedre enn Grandiosa, men den beste pizzaen lager man jo selv Anonymkode: 1b20e...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 16:23 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:23 Savner Grandiosa Mild taco jeg 😭 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:48 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:48 Mardina skrev (23 minutter siden): Savner Grandiosa Mild taco jeg 😭 😭 Ja, jeg også. Begynner å bli lenge siden, da jeg nærmer meg 40 og pizzaen minner meg om ungdomstiden😂 Rart den ikke kommer i en prøveperiode, i det minste. Anonymkode: da7e1...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet onsdag kl 18:13 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:13 Dette var trist. Tror det er kun Coop Obs som har hatt denne. Ikke sett den i andre butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet onsdag kl 18:19 #7 Del Skrevet onsdag kl 18:19 male32 skrev (4 minutter siden): Dette var trist. Tror det er kun Coop Obs som har hatt denne. Ikke sett den i andre butikker. Prix har også hatt den. Har ikke kjøpt den på en stund pga. prisen, så nå kan jeg vel angre. Husker godt denne og En skikkelig Rund pizza fra barndommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet onsdag kl 18:19 #8 Del Skrevet onsdag kl 18:19 Åååå dette var trist. Har lett etter den den siste tiden i de fleste Obs og Meny i rimelig nærhet. Tenkte jeg kunne bestille på Meny.no nå men så ser jeg de er tomme. Hvis noen vet om butikker i sånn rimelig radius fra Oslo tar jeg gjerne imot tips. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet onsdag kl 18:21 #9 Del Skrevet onsdag kl 18:21 Likte den veldig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:36 #10 Del Skrevet onsdag kl 18:36 male32 skrev (20 minutter siden): Dette var trist. Tror det er kun Coop Obs som har hatt denne. Ikke sett den i andre butikker. Meny har også hatt den her i distriktet. applestories skrev (15 minutter siden): Prix har også hatt den. Har ikke kjøpt den på en stund pga. prisen, så nå kan jeg vel angre. Husker godt denne og En skikkelig Rund pizza fra barndommen Ja, den husker jeg også. Men den forsvant ganske tidlig. For over 10 år siden hadde de en Kylling-variant også av samme merke. Anonymkode: da7e1...f78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:38 #11 Del Skrevet onsdag kl 18:38 Anonymkode: da7e1...f78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet onsdag kl 19:03 #12 Del Skrevet onsdag kl 19:03 Jeg elsket Hot pizza, men pga prisøkningene sluttet jeg å kjøpe frossen pizza. Finner ut at det blir billigere å lage pizza selv. Iallfall om man kjøper mel/ost og lignende når det er på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:09 #13 Del Skrevet onsdag kl 19:09 De har den på Deli de luca. Men den koster da. Anonymkode: 280fc...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:13 #14 Del Skrevet onsdag kl 19:13 Synd. Uten tvil den beste frossenpizzaen. Anonymkode: 405d3...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #15 Del Skrevet onsdag kl 19:14 Jeg kjøpte den for 97 kroner på rema på mandag, ingen halv pris der iallfall... Anonymkode: 789bd...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #16 Del Skrevet onsdag kl 19:31 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De har den på Deli de luca. Men den koster da. Anonymkode: 280fc...b64 Takk for tipset! Anonymkode: da7e1...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:53 #17 Del Skrevet onsdag kl 19:53 Kranken skrev (1 time siden): Åååå dette var trist. Har lett etter den den siste tiden i de fleste Obs og Meny i rimelig nærhet. Tenkte jeg kunne bestille på Meny.no nå men så ser jeg de er tomme. Hvis noen vet om butikker i sånn rimelig radius fra Oslo tar jeg gjerne imot tips. 😊 Meny Bjølsen Anonymkode: e5c8d...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet onsdag kl 20:32 #18 Del Skrevet onsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Meny Bjølsen Anonymkode: e5c8d...ce8 Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:22 #19 Del Skrevet onsdag kl 22:22 Så rart. Den er jo en bestselger. Kan det være et PR-stunt? Fordi de vet nordmenn blir desperate når en favoritt går ut av salg? Anonymkode: 3c21c...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #20 Del Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så rart. Den er jo en bestselger. Kan det være et PR-stunt? Fordi de vet nordmenn blir desperate når en favoritt går ut av salg? Anonymkode: 3c21c...f18 Hvor mange selges av den? Anonymkode: 03e37...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå