AnonymBruker Skrevet 13. februar #21 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eh, dette var merkelige spørsmål. Er du veldig ung? Anonymkode: 1da22...d4c Hva mener du? Hvirfor er det merkelige spørsmål? Jeg skjønner jo at man er der for noen som går igjennom et brudd, trøste og lytte til hva de sier etc. tenkte å høre om folk har flere tips jeg ikke har tenkt over. Er du allvitende om alt? Anonymkode: 725de...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #22 Del Skrevet 13. februar Dette tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: f2116...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 13. februar #23 Del Skrevet 13. februar Ting skal hentes Eiendeler fordeles Ny bolig skal skaffes Nok å ta tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 13. februar #24 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Anonymkode: fcdf9...0d8 👍 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå