AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Søkt på en stilling i privat sektor. På stillingsannonsen står frist "snarest" og i stillingsutlysningen står det "intervjuer vil bli holdt fortløpende, så vi oppfordrer deg til å søke i dag!" Søkte samme kveld som søknaden kom ut på mandag. Når bør jeg forvente å eventuelt høre noe tenker dere? Anonymkode: d3038...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Kommer jo helt an på hvor mange de skal intervjue og om du nådde opp. Anonymkode: fbf0f...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Ja, det forstår jeg jo. Men tenker mer at betyr det at hvis de allerede ser en spennende søknad første dagen vil de kontakte denne personen og invitere til intervju, eller er det normalt at det likevel går en stund selv om de har søknadsfrist "snarest". De jobbene jeg har vært på intervju til tidligere så har det gjerne vært en frist, og påfølgende uke etter fristen har vært, har jeg fått tilbakemelding. Derfor jeg var ute etter erfaring fra noen som har søkt med lignende frist eller noen som har ansatt og kunne svart. TS Anonymkode: d3038...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ingen? Anonymkode: d3038...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå