Gå til innhold

Tar med mannen, kjenner jeg blir litt lei meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ei venninne jeg ikke ser så ofte på grunn av barn, jobb og avstand men daglig kontakt på snap og sånt. Så ser vi at et av være favoritt band skal ha konsert og hun sier hun fikser billettene. Så planlegger vi å gå ut å spise og ha litt sånn girl talk før konserten. Når vi snakka i dag sa hun å foresten mannen min blir med på konserten og på restauranten. Hun kjøpte til han når hun kjøpte til oss. Hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt billett til gubben min og men alt er jo utsolgt nå. Kjenner jeg mista litt lysten på å gå. Blir litt sånn klein stemning. Jeg og mannen hennes har møttes et par ganger men har lite felles og føler ikke for girl talk med han der. Og så føler jeg meg litt som 3 hjul om han er med. Billetten var dyr og har jo lyst å gå. Men kjenner at jeg syntes det var litt dårlig gjort. Kommer nok til å gå, bite d i meg og ikke foreslå noe sånt i fremtiden.. 

Anonymkode: 441c4...d33

• Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ikke greit! Jeg ville prøvd å solgt billetten, og bare meldt avbud. 

Anonymkode: 8f070...8fd

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at opplevelsen deres som venninner blir annerledes med den mannen på slep. Da er det bedre å være 4. 

Selv om det er utsolgt kan man lykkes i å kjøpe en billett når det nærmer seg på f eks facebook. 

Anonymkode: eb501...fca

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart hun ikke sa noe. Lurte hun deg, eller hva skjedde?

Anonymkode: 42734...109

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sagt at «Åhh, skal han også være med? Trodde det kun var oss.. Da skulle jo jeg tatt mannen min med. Nå blir det litt rart for jeg sa til mannen at det var vennimnekveld. Jeg prøver å få tak i billett til han også, men hvis ikke, kan dere gå alene, så tar vi det igjen en annen gang.» 

Hadde aldri latt mannen sitte hjemme og gått med venninne og hennes mann. Hadde bare følt meg dum og at det ble rart! 

Anonymkode: 1528c...f76

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man får det ikke alltid nøyaktig som man vil, smil gjennom dette og gled deg til konserten! Så har du og venninnen din et annet treff, en dag før konserten eller no’?

Anonymkode: 3915b...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det her synes jeg var dårlig gjort. Hvem har så lyst å spise middag med et par egentlig. 

Jeg hadde kun gått på konsert, og heller spist middag alene med venninne senere. 

Anonymkode: 0ce1c...86d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde prøvd å få tak i konsertbillett til mannen også. Jeg hadde uansett droppet restauranten, og sagt til venninnen min at jeg ikke er interessert i å være tredje hjulet på mopeden. Hun vet veldig godt at dette ikke er helt innafor, ellers hadde hun vært åpen om det fra starten av. Å slenge det i trynet på deg rett før er bare ufint, og hun vet det. 

Er mannen hennes veldig kontrollerende? Eller har hun bare vært ubetenksom og invitert han med uten å tenke seg om? Min mann gjorde det sistnevnte en gang tidlig i vårt forhold. Jeg ble invitert med han og en kompis på kino, og kompisen ble tydelig overraska over å se meg der. Det var sykt kleint for min del, for jeg framsto jo som den kontrollerende nye dama som ikke ville la kjæresten dra på kino med kompisen uten meg. Kan det være noe slikt? 

Anonymkode: 1f8b9...d8d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lurt på hvorfor hun gjorde det på denne måten. For det naturlige er jo at enten har begge med partner eller så er det bare dere to. Kan du ikke spørre henne?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig planlegging, men jeg ville selvsagt fremdeles gått. Er det virkelig girl talken rundt middagen som er det viktigste for kvelden her?

Er mannen hennes en fæl type eller noe som du ikke forteller oss?

Anonymkode: 4de90...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der var unødvendig gjort av henne. Jeg hadde stått over middagen iallefall.

Anonymkode: c754b...554

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en flott venninne altså 🤣

Hun er vel lei all klaging og syting på disse venninnetreffene da. 

Samboeren min er litt sånn, enkelte klarer hun bare ikke å treffe alene. Da vil hun til og med heller tilbringe tid med meg. Og jeg er ikke alltid all verdens av selskap altså 

Anonymkode: 1b250...ef9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker hun ikke mannen din?

Anonymkode: 31dab...87c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde blitt skikkelig skuffa og vurdert å droppe hele greia. Har ikke noe i mot å møte et par alene, men da vil jeg gjerne vite om det på forhånd slik at jeg også kunne ta med mannen min om det skulle være noe han også hadde hatt lyst til. Om han ikke ville greit nok. men ikke tro at jeg drar på venninne kveld også blir jeg sittende sammen med de som par uten å ha blitt informert om det i tide til å kunne ta en avgjørelse selv.

Anonymkode: 1649a...e6f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo null stress å ha med mannen, men da sier man jo ifra om det på forhånd. Jeg liker ikke at folk bare inviterer med andre folk uten å si noe, om det er mann eller nabo eller andre venninner eller hva det er. 

Anonymkode: 1f8b9...d8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 15.38):

Er ei venninne jeg ikke ser så ofte på grunn av barn, jobb og avstand men daglig kontakt på snap og sånt. Så ser vi at et av være favoritt band skal ha konsert og hun sier hun fikser billettene. Så planlegger vi å gå ut å spise og ha litt sånn girl talk før konserten. Når vi snakka i dag sa hun å foresten mannen min blir med på konserten og på restauranten. Hun kjøpte til han når hun kjøpte til oss. Hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt billett til gubben min og men alt er jo utsolgt nå. Kjenner jeg mista litt lysten på å gå. Blir litt sånn klein stemning. Jeg og mannen hennes har møttes et par ganger men har lite felles og føler ikke for girl talk med han der. Og så føler jeg meg litt som 3 hjul om han er med. Billetten var dyr og har jo lyst å gå. Men kjenner at jeg syntes det var litt dårlig gjort. Kommer nok til å gå, bite d i meg og ikke foreslå noe sånt i fremtiden.. 

Anonymkode: 441c4...d33

Råttent gjort! Da kunne hun gitt med beskjed med engang så du kunne hatt med din og! Hadde meldt avbud!

Anonymkode: b3687...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For en gjeng. Melde avbud pga et annet mennske som kanskje er verdens hyggeligste, henger med.

Anonymkode: 23577...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 21.40):

Hadde sagt at «Åhh, skal han også være med? Trodde det kun var oss.. Da skulle jo jeg tatt mannen min med. Nå blir det litt rart for jeg sa til mannen at det var vennimnekveld. Jeg prøver å få tak i billett til han også, men hvis ikke, kan dere gå alene, så tar vi det igjen en annen gang.» 

Hadde aldri latt mannen sitte hjemme og gått med venninne og hennes mann. Hadde bare følt meg dum og at det ble rart! 

Anonymkode: 1528c...f76

👆

Anonymkode: 402f2...ab4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville kanskje syntes det var litt rart, men partneren til mine venninner er OK typer, de er jo tross alt gode til å velge omgangskrets 🥳😇 men det er jo unektelig litt rart valg.

Men noen er sånn med partner. De ser på seg som en duo og det skal mye til før de drar alene noe sted. 

Ville bare tenkt på det som en litt rar blunder, og ikke noe mer. Ikke la sånt ødelegge stemning og slikt. Jentepraten kan man ta en annen gang.

Anonymkode: 16b1b...d18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg vil det være rart å være 3.mann i en slik setting, men det beror på hva slags relasjon jeg har til mine veninners partnere. Har et vennepar der vi har det tipp topp som trekløver, fordi jeg over årene har blitt like god venn med mannen til min veninne, som med henne.

Anonymkode: fee2d...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...