AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Barnet har snorket siden det var lite. Fastlege har tittet og sier at alt ser normalt ut. Til slutt gikk vi privat til øre nese hals, men fikk samme beskjed der. Hun er normalvektig. Hun våkner ofte på natten og er tørst. Klager over sår hals om morgen. Er trøttere enn sitt yngre søsken, selv om hun legger seg tidlig. Hun synes det er flaut å overnatte hos venninner fordi de erter henne for snorkingen. Snorkingen plager henne mye, men fastlegen sier at alt ser normalt ut i nese og hals. Fastlegen sier at det er normalt at drøvelen faller ned om natten. Vi har prøvd å snu henne så hun ikke ligger på ryggen, men hun snorker når hun ligger på siden fordi hun snur hodet opp. Vi vet ikke hva annet vi kan prøve. Noen andre som har barn som snorker? Anonymkode: 8cdd4...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ville bedt om henvisning til ØNH selv om fastlegen sier at alt ser ok ut. Det kan være polypper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en treåring som snorker uansett hvordan jeg vrir og vender på henne. Høres ut som en voksen mann. Nå har hun gjentatte ørebetennelser og har ofte luftveisinfeksjoner også, mye oftere enn lillebror. Vi har vært hos ØNH, men da var det mest pga øret, og mannen min som var der med henne nevnte ikke snorkingen. Vi skal inn igjen neste uke, så tenkte å vise opptaket med snorkingen, for det kan jo ikke være normalt😅 Anonymkode: 8e408...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Min yngste snorket fra 3-5. Han ble operert for polypper i nesa. Og har ikke snorket etter Ønh legen var tydelig på at barn ikke skal snorke. Og at det også kan tyde på pustestopp. Be om henvisning ønh. Mye ventetid er vår erfaring Anonymkode: fa56d...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Eldste her har altid snorket. Tok polypper og falske mandler 3 år, så ved 12 år ekte mandler da så de og at nesevegen er skjev. Så fikk da beskjed at ved 20-25 år anbefalt de operasjon på nesevegen. Så ska inn nå til prat om det Anonymkode: e83dc...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Min snorket også og vi ble henvist til ØNH. Han hadde store mandler, men så lenge snorking var eneste symptom ble vi enige med lege om å avvente operasjon. Snorkingen forsvant da han var ca 4... Fastlege bør jo henvise til ØNH, fastlege har ikke kompetanse til å vurdere dette. Ville nok bedt om henvisning selv om dere allerede har vært privat, for å få en second opinion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå