Snok1 Skrevet 13. februar 2025 #41 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Synes du det er greit å slutshame? Det er aldri greit og det skjer dessverre over hele KG hver dag dagen lang.
Snok1 Skrevet 13. februar 2025 #42 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke greit å mobbe folk nei, men selvfølgelig er det greit å ikke like sluts, sluts er grøsselig ekle. Anonymkode: 2f64f...2e4 Det er moralister som er ille. Mannlige og kvinnelige sluts er deilige, livsbejaende mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #43 Skrevet 13. februar 2025 Snok1 skrev (1 time siden): Det er moralister som er ille. Mannlige og kvinnelige sluts er deilige, livsbejaende mennesker. Anonymkode: 31b64...ea3
Snok1 Skrevet 13. februar 2025 #44 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: 31b64...ea3 Nettopp slik! Deilige mannlige og kvinnelige sluts i baren på Zanzibar. 🔥👬👭👫🔥
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #46 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synes du det er greit å slutshame? Bør kvinner være dydige? Eller er det greit at kvinner har gjort noen erfaringer? Er det verre at kvinner har hatt en tilfeldig forbindelse enn en mann? Skriv gjerne om du er mann eller dame… Kv. Anonymkode: f780a...fbb For min del ikke slutshaming, men at jeg synes ukritisk forhold til antall sexpartnere er turn-off. Det har med mine egne holdninger å gjøre, at jeg legger følelser i potten når jeg har sex. Folk må selvsagt ha sine meninger, men for meg er det en dealbreaker med noen som ser på nye sexpartnere som like hverdagslig som en pakke hvitost. Mange forveksler slike holdninger med slutshaming. Anonymkode: 6827c...596 2
Phitta Phjong Skrevet 13. februar 2025 #47 Skrevet 13. februar 2025 Jeg kan ikke se noe negativt med å ha mange sexpartnere. Bare moro om han/hun har ligget med mange før meg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #48 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei. Har aldri spurt eller blitt spurt hvor mange partnere man har hatt. Det er av ingen interesse for normale folk. Så lenge man er den siste, spiller det liten rolle Anonymkode: 96098...224 Det har jeg massevis. Fra "normale folk", eller bare folk. Hvis vi ikke liker det så finner vi noen andre som passer oss bedre i stedet for å shame andres valg. Anonymkode: e63d2...9be
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #49 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): For min del ikke slutshaming, men at jeg synes ukritisk forhold til antall sexpartnere er turn-off. Det har med mine egne holdninger å gjøre, at jeg legger følelser i potten når jeg har sex. Folk må selvsagt ha sine meninger, men for meg er det en dealbreaker med noen som ser på nye sexpartnere som like hverdagslig som en pakke hvitost. Mange forveksler slike holdninger med slutshaming. Anonymkode: 6827c...596 Ts her. Alle kan ha preferanser for hva man mener er umoralsk eller dealbreaker. Problemet er at kvinner og menn kan ha historikk basert på mye forskjellig. Ikke sikkert de er ukritiske, noen er uheldige, andre vil ikke binde seg. De har sikkert sine grunner. Og for de som kan ha opplevd mye skit eller ha blitt behandlet dårlig så er den ekstra byrde å bli stemplet… Anonymkode: f780a...fbb
000VF000 Skrevet 13. februar 2025 #50 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er ikke trolling, folk flest finner dydighet er attraktivt. Anonymkode: 2f64f...2e4 De som snakker om dydighet og "body count" er som regel de samme som klager over at kvinner ikke vil pule de, samtidig som de er grenseløst irritert over at kvinner tilsynelatende ligger med alt og alle. De er incels. Det er ingen som kan lese hvor mange en partner har ligget med tidligere, og det spiller heller ingen rolle. Så dette fokuset på "dydighet" er bare en bevisst adapsjon av gammeldagse holdninger som går tilbake til den tiden man skulle vente med sex til etter ekteskapet. Og det er en veldig incel ting å si at man vil ha en partner som er "dydig", for hadde de selv hatt sex ville de ha visst at en partner som ikke vet hva hun gjør i senga er gørr kjedelig. 1
Snok1 Skrevet 13. februar 2025 #51 Skrevet 13. februar 2025 (endret) Phitta Phjong skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke se noe negativt med å ha mange sexpartnere. Bare moro om han/hun har ligget med mange før meg. Enig. Mangfold i praxis!🏳️🌈 Endret 13. februar 2025 av Snok1
Bimbo Skrevet 13. februar 2025 #52 Skrevet 13. februar 2025 Slutshaming er ikke greit nei, og mer turn-off enn tanken på en partners tidligere sexliv noen gang kan være. Det vitner om a) feil kvinnesyn. Mange som slutshamer mener at kvinner skal legge bånd på sine naturlige drifter, mens menn ikke er i stand til det «fordi det er annerledes». De forstår ikke kvinnelig seksualitet og har høyere krav til kvinnen enn seg selv. Og/eller b) en personlighet som tilsier at det er greit å bruke flest og eklest mulig beskrivelser av kvinner som lever annerledes enn de «godtar». Det vitner om umodenhet og mangel på respekt for andre mennesker og ulike livsstiler. Og et ønske om å såre/påføre andre dårlig selvfølelse. Ganske stygt. Så forventer de at man skal være hore med ham, men allikevel aldri ha møtt en annen fyr som vekket samme engasjement, som om noen av dem (og oss) virkelig er så spesielle. Det er en umulig kombinasjon, med mindre man møtes som ungdommer og ender opp i lag. Det mest provoserende er at disse mennene selv ønsker å forbruke kvinner for sex, altså har de en kategori med kvinner som de kan bruke og snakke drit om, og ønsker forhold med en helt motsatt kategori. Tanken på å bli lokket til sengs av en sånn er nesten nok til å skremme meg inn i de dydiges rekker. 1
Druid Skrevet 13. februar 2025 #53 Skrevet 13. februar 2025 Slutshaming er litt teit, men jeg ser ikke egentlig at vi får en situasjon der ALLE aksepterer alle. Så kan vi begynne med Pietist-shaming? Så vi ikke sitter igjen med forståelsen at det er objektivt sett bedre å ikke være hedonist? I alle fall lenge nok til at folk begynner å få funksjonelle sexliv? 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #54 Skrevet 13. februar 2025 Jeg syns at på privaten i forhold, må de få bestemme selv hva de er tiltrukket for forhold. Men å offentlig proklamere at alle må være dydige, og neste nivå, at bare kvinner må, dømmer jeg dem som 🗣særdeles sexist. Dere vil ikke vinne, det er ikke naturlig for alle å være useksuelle. Sier ikke det uten å være kritisk til all sexen i samfunnet, og hvordan mye er av negativ natur. Men sett bort ifra det, er det å nekte noen å ha egne lyster negativt det også. Å for hva? Religion? Kultur greier? Konservative fakter? Vi er ikke alle de tingene. Vær det selv. Anonymkode: ebb13...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #55 Skrevet 13. februar 2025 000VF000 skrev (2 timer siden): De som snakker om dydighet og "body count" er som regel de samme som klager over at kvinner ikke vil pule de, samtidig som de er grenseløst irritert over at kvinner tilsynelatende ligger med alt og alle. De er incels. Det er ingen som kan lese hvor mange en partner har ligget med tidligere, og det spiller heller ingen rolle. Så dette fokuset på "dydighet" er bare en bevisst adapsjon av gammeldagse holdninger som går tilbake til den tiden man skulle vente med sex til etter ekteskapet. Og det er en veldig incel ting å si at man vil ha en partner som er "dydig", for hadde de selv hatt sex ville de ha visst at en partner som ikke vet hva hun gjør i senga er gørr kjedelig. De vet jo ikke selv, så nei, de kunne de ikke ha visst eller ment. Å jeg tror ikke på at noen må ha vært med mange for å forstå sex, det holder at man har lyst på det og kommuniserer, så finner man ut av det. Nå lav antall shamer du, det er også en greie dere ofte gjør. Går aldri an å bare være normal å si, begge er naturlig begge er sikkert fint på sin måte. Anonymkode: ebb13...ed5
Jdz Skrevet 13. februar 2025 #56 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er ikke trolling, folk flest finner dydighet er attraktivt. Anonymkode: 2f64f...2e4 Om du beveger deg utenfor Incel/skjør maskulinitet-miljøer, så tviler jeg på at dette stemmer. Jeg finner i alle fall ikke dydighet spesielt atraktivt. Sex er en av de få tingene her i verden som er super gøy, sundt og til og med gratis. En verden hvor folk hadde et mindre anstrengt forhold til seksualitet hadde vært bedre sted. Slut-shaming er selvsagt aldri greit. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #57 Skrevet 13. februar 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For min del ikke slutshaming, men at jeg synes ukritisk forhold til antall sexpartnere er turn-off. Det har med mine egne holdninger å gjøre, at jeg legger følelser i potten når jeg har sex. Folk må selvsagt ha sine meninger, men for meg er det en dealbreaker med noen som ser på nye sexpartnere som like hverdagslig som en pakke hvitost. Mange forveksler slike holdninger med slutshaming. Anonymkode: 6827c...596 Nei, de fleste forveksler ikke denne typen holdninger. Anonymkode: b5701...c1d
Snok1 Skrevet 13. februar 2025 #58 Skrevet 13. februar 2025 Jdz skrev (2 timer siden): Om du beveger deg utenfor Incel/skjør maskulinitet-miljøer, så tviler jeg på at dette stemmer. Jeg finner i alle fall ikke dydighet spesielt atraktivt. Sex er en av de få tingene her i verden som er super gøy, sundt og til og med gratis. En verden hvor folk hadde et mindre anstrengt forhold til seksualitet hadde vært bedre sted. Slut-shaming er selvsagt aldri greit. Amen og kors i kjerka!🤟😎
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2025 #59 Skrevet 13. februar 2025 Bimbo skrev (5 timer siden): Slutshaming er ikke greit nei, og mer turn-off enn tanken på en partners tidligere sexliv noen gang kan være. Det vitner om a) feil kvinnesyn. Mange som slutshamer mener at kvinner skal legge bånd på sine naturlige drifter, mens menn ikke er i stand til det «fordi det er annerledes». De forstår ikke kvinnelig seksualitet og har høyere krav til kvinnen enn seg selv. Og/eller b) en personlighet som tilsier at det er greit å bruke flest og eklest mulig beskrivelser av kvinner som lever annerledes enn de «godtar». Det vitner om umodenhet og mangel på respekt for andre mennesker og ulike livsstiler. Og et ønske om å såre/påføre andre dårlig selvfølelse. Ganske stygt. Så forventer de at man skal være hore med ham, men allikevel aldri ha møtt en annen fyr som vekket samme engasjement, som om noen av dem (og oss) virkelig er så spesielle. Det er en umulig kombinasjon, med mindre man møtes som ungdommer og ender opp i lag. Det mest provoserende er at disse mennene selv ønsker å forbruke kvinner for sex, altså har de en kategori med kvinner som de kan bruke og snakke drit om, og ønsker forhold med en helt motsatt kategori. Tanken på å bli lokket til sengs av en sånn er nesten nok til å skremme meg inn i de dydiges rekker. Noen menn (gutter)? har nok et sånt jakt instinkt og tenker at de gjerne ligger på første date eller ONS, samtidig kan de miste respekten og tenke at hun gjør det med alle og da var det plutselig ikke så stas og de kan lange ut eller slenge dritt (skjer i blant ungdom) Når jenter får dårlig rykte så kan de bli slutshamet av andre jenter, noe som gjør det enda «verre». Blant godt voksne er det heldigvis mindre av det… selv om det forekommer her inne. Det er jo lett å «slenge med leppa» som anonym. ts Anonymkode: f780a...fbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå